Мен көбінесе үйге жеткізуге тапсырыс беремін, айта кету керек, олар тез дайындалып, әкелінеді. Егер Мен достарыммен тікелей KFC-ге тапсырыс берсем, онда әдетте мұнда тамақ ішкісі келетіндердің ұзақ тізбегіне байланысты кезекке шықпау керек, бұл Ол жаққа жиі келуге итермелемейді, дегенмен кейде fast food жеуге деген ұмтылыс кезекке тұруды қаламайды. Әрине, бізде Атырауда және KFC-ден жоғары сыныптағы мекемелер пайда болды, бірақ ол қазіргі уақытта қала тұрғындары мен қонақтарымыздың ең танымал орындарының бірі болып қала береді. Жақсы тәбет!!!
KFC-ге мен сирек барамын, тек немерелерім үшін. Мен олардың тауықтары мен картоптарын алғаш рет жақсы көретінмін, бірақ жақында кірдім - сапа көп нәрсені қалайды , әсіресе фри. Ия, және қызмет онша емес, мен баланы кездестірдім, шаршап, наразы болдым. Барлық әсер сіз туралы шатастырды. Біз клиенттер күлімсірегенді және таңдауға көмектескенді жақсы көреміз!
Күту уақыты екі рет шамамен бір сағат болды. Бұл фаст-фуд мейрамханасынан күткендей емес. Осы уақыт ішінде мен ең жақын кафеге жетіп, жаңа піскен гамбургерге тапсырыс беріп, оны жеп, үйге қайттым. Ал, KFC-дегі тағамның дәмі көп нәрсені қалайды. Нақты KFC-ге ешқандай қатысы жоқ.
Мен бұл мекемедегі қызмет ақсап тұрғанын бастағым келеді. Кассирлерде кәсібилік жоқ. Олар өткір аяқтарын беруді сұрады, бірақ кассир тыңдады немесе аспаздар оған қарамады. Ал мекеменің өзінде лас, 2-ші күннің алдыңғы есігіндегі майлық тұр, ол жабысып қалған сияқты.
KFC-ді жақсы көріңіз!
Соңғы уақытта қызмет көрсету персоналын итеріп жіберді. Тапсырысты өте баяу жинайды ол қазірдің өзінде дайын... Сіз өткір емес, өткір қойыңыз...
Менеджер қызметін қойыңыз!
О, құдайлардың бұл тамағы, қалай қарсы тұруға болады. Жақсы кең бөлме, жуынатын бөлме орташа таза. Кезектер бар. Қызметкерлер сыпайы және мейірімді. Пісіру уақытына сәйкес, ол тез болғанда, ол 30 минутқа дейін күтеді, бірақ жақын жерде үлкен сауда орталығы мен супермаркет бар, бұл күту уақытын жеңілдетеді (тапсырыс беру және дүкенге бару, жағымдысын пайдалымен үйлестіру)
Мен комбинацияға тапсырыс бердім шефбургер өткір және тағы біреуі ащы емес. Ішіндегі екі Сэндвичтегі Филе өте жұқа болды, бұл менің көңілімді қалдырды. Сэндвич пісіру стандарттарына сәйкес келмейді, ал фри болды летаргиялық және маринадталған, сонымен қатар тұзсыз.
Бірінші және ең бастысы-қызметкерлер. Иә, сіз тамағыңызды аласыз, иә сіз отырасыз және одан ләззат аласыз, бірақ дұрыс ойланыңыз ол жерге бармас бұрын. Қызметкерлер тарапынан елемеу, клиенттерге және жалпы жұмысқа қатысты тәкаппарлық пен немқұрайлылық.
Кейде тағамның сапасы әр түрлі болады. Касса өте ыңғайлы емес. Дайын екенін білу үшін тамақ әрқашан кассаға жақындау керек, бұл өте ыңғайлы емес. Мейрамхананың шеттерін теледидардан көруге болады Тапсырыс нөмірі.
Жақсы мекеме, бірақ бір минус бар. Онда жер бетіндегі адамдардан гөрі кезек көп, бір кездері мен бірдеңе жегім келді, тек тоқтадым, сонда шексіз адамдар бар! Иә, бургер Кингке тапсырыс беріп, бір сағат ішінде CFS-ке қарағанда 20 минут күткен дұрыс. Жалпы, қалыпты мекемені жеуге болады, бірақ мен сізге уақыты бар адамдарға тамақтануға кеңес беремін. Ал сіздің қызметкерлеріңіз қорқынышты! Сөзбе-сөз зұлым және оның жұмысына наразы.
ҚҚЖ туралы. Қалай айту керектігін білмеймін.. Бұрын өте дәмді болды.. Ал қазір олай емес... Чикендер әлсіз қуырылды, ал гамбургер де олай емес... Мен ол жаққа енді бармадым... Ұзақ уақыт болған жоқ.
Барлығы керемет жақсы қызметкерлер керемет тамақ және өте жағымды бірақ бір минус бар бірақ бұл оларға байланысты емес көптеген адамдар өз кезегін ұзақ күтуге мәжбүр болады
Өте ұзақ қызмет. Кассада 5 минут кезекте тұрды. Осыдан кейін мен тапсырысымды 20 минут күттім. Неліктен 20 минут? Күрделі ештеңе болған жоқ. 2 гамбургер, картоп, тұздық және пепси. Барлық тапсырыстар 5 минутта берілді. Шығаруда 1 сатушы жұмыс істеді. Мен бәрін өте баяу жасадым.
Егер сіздің фаст-фуд желісі өзін фаст-фуд желісі ретінде көрсетсе, онда ол тезірек жұмыс істеуі керек. Көптеген басқа филиалдарыңызды біліңіз. Және олар әлдеқайда жылдам жұмыс істейді
5-тен 10-ға арналған тағам ★ ️одан да дәмді болмайды!!! Гамбургерлер керемет!!! Рахмет!!! Ұнамаған жалғыз нәрсе-кассалардың жанындағы жан түршігерлік пандемия, олар тапсырысты ұзақ уақыт қабылдайды және дайындайды ((өкінішке орай (
Қызмет ғибадатханалар
Дәмді бірақ тез емес
СОО-да орналасқан
Жақын жерде супермаркет және тағы басқалар бар
Орталықта орталық алаңның жанында орналасқан
Дәмді, жылдам, ыңғайлы кіру және шығу, дәретхана жақсы қолдау көрсетеді.
Кемшіліктерінен: әрқашан таза емес-еден, қызметкерлер, шамасы, сұйықтық қолғапсыз жұмыс істейді-бұл әлі де тамақ.
Бұл KFC емес. Тұздалған аяқтар, чизбургер тоқашы жұмсақ, бірақ құрғақ. Кезек мекемеге кіру үшін, содан кейін кассаға кезек, кассада QR жұмыс істемейді мен кезек алған жерде. Қолма-қол ақша табылғаны жақсы. Тағы бір мин 30-35 тапсырысты күтті, олар мен Тапсырыс бергенімді есімде сақтамады. Нәтижесінде кезекке бір сағаттан астам уақыт кетті, сонымен қатар Тапсырысты күту. Бұл тек менімен болды деп үміттенемін) Мен нақты KFC күттім
Ыстық шай жоқ, бір жылдан бері бәріне мән бермейді.
Қызмет көрсету6 баяу, тапсырысты жарты сағаттан артық күту.
Қолма-қол есеп айырысу кезінде тапсыру болмайды
Зал менеджері жоқ. Клиент тапсырыс бергенін есте ұстауы керек. Ол үшін тапсырыс туралы түбіртек беріледі. Қоқыс толып жатыр. Әр түрлі қалаларда кездескен ең нашар CFS.
Күту сағат (сөзбе-сөз), тапсырысты бір адам жинайды, минутына 1 тапсырыстан аспайды, ас үй алдын-ала көп береді, бірақ барлық тамақ жиналғанға дейін жиналады
Төгілген Пепси жоқ, ээээбұл үлкен минус. Олар 0.5 жылы берді, ауыстыруды сұрады, оларды бірден тоңазытқыштан шығарды. Өте баяу, олар кезекке қызмет етудің орнына кассада бір нәрсені анықтайды 🤦