Банк картасын және кейіннен инвестициялық портфельді ресімдеу қажет болды. Мен мұнда бірінші рет келдім және кезекте тұрғаннан кейін маған қағаз жүзінде еңбек шарты қажет екенін айтты! Менде электронды нұсқада еңбек шарты болды... Мен мұнда екінші рет келдім және сол себепті және кезекте тұрғаннан кейін маған ЖСН қағазға басып шығару керек екенін айтты!!! Бұл банкке, мүмкін дәл осы филиалға көбірек клиенттерге қағаз қажет деген әсер бар!!! Кезекке ешқандай шағымдар жоқ. Бөлім әдемі және салқын. Мен мұнда қайта оралмаймын.
Қайырлы күн. Бұл пікір Банктің бөлімшесі туралы емес, нақты қызметкер Р.Садыбаев туралы екенін бірден атап өткім келеді.
Мұның бәрін оқығысы келмейтіндер үшін мен қызметкердің тегі жоғары, қабілетсіз және клиентке бағдарланбағанын жазамын.
Бүгін (16.11.2022) менің банкке 3-ші сапарым болды. Біріншісі - жалақы картасын ашуға өтініш; екіншісі-мультивалюталық картаны ашуға өтініш. Алдыңғы екі сапар тек қуантады. Менеджер Альфия өз жұмысын өте жақсы жасады, яғни. тез, анық және буынсыз. Үшінші рет жоғарыда аталған" маман " Садыбаевқа келдім. Ол маған картаны берді және пинкодты банкоматқа қосуға жіберді.
Сонымен қатар, мен банктің қосымшасын жүктедім, бірақ кіре алмадым. Логин мен пароль жұмыс істемеді. Жарайды, менің ойымша, алдымен банкомат арқылы картаны белсендіру қажет. Мен картада балансы бар чекті сұрауға тырысамын-қате, картаға ақша салуға тырысамын-қате. Сонымен, осы филиалдың барлық үш банкоматында. Мен қайтып келемін, жаңа билет аламын, кезекке тұрамын, адамдар аз емес, кезексіз көтерілу әдемі емес. Мен сол маманға барамын деп үміттенемін, сондықтан ол маған "ізімен" көмектесе алады, бірақ мен бөлім басшысына барамын. Ол менің картамның мәртебесіне қарап, үкім шығарады, бұл оқиғаның кейіпкері елдің резидент длястері үшін маңызды нәрсе жасамады - ол автоматты түрде авторизация жүргізбеді (мүмкін ол дұрыс емес). Ол мұны істеуі керек және бәрі жұмыс істейтінін айтты. Мұнда, әрине, мен ренжідім, өйткені жұмыс уақытында мен осындай нәрселермен айналысуым керек және барлық мектептерді салу менің банкте болуымды ұзартады. Бірақ, жұмысшылар буынсыз болмайды, бәрі қателеседі және бұл кейіннен алынған тәжірибенің бағасы. Басшы менің талонымның нөмірін сол қызметкерге аударды. Тағы да мен кезекке тұрамын. Мені шақырғанша тағы 40 минут күтемін. Мен күтемін. Мен келіп,... жағдайын айтамын сіз түсінуіңіз үшін, сол кезде мен сабырлы болдым және қызметкерге мүмкіндігінше адал болдым, соның салдарынан мен 2 рет кезекте тұрдым және уақытымды жоғалттым, жоғарыдан оқыңыз, неге... мен жағдайды айтамын, ол маған қарап: "Сіз дұрыс емес талон алдыңыз",-дейді. Мен басында не туралы екенін түсінбедім. Ол менің банкке кіре берісте карталар бойынша бір элементті таңдағанымды, ал екіншісін таңдау керек екенін түсіндірді. Тиісінше, талон басқа реттік нөмірмен шықты және басқасын алу керек.
Менің көзім қан кете бастады. Мен мұндай мәлімдемеден аздап өстім.
- Сонымен, сіз қателескеніңіз үшін менің кінәм емес, Мен оны түзетуге уақытымды жоғалтуым керек пе?!
- Әлі де тиісті талон қажет.
- Сонымен, сіздің басшыңыз маған осы талонмен қызмет етті және оны сізге аударды, онда ешқандай проблемалар болған жоқ, бірақ сізде бар ма?!
- Терминалға кіре берісте қажетті талонды алыңыз.
- Мен бұл жағдайда тағы да кезек күтуім керек пе?
- Иә…
Міне, мен үнсізмін. Клиентке деген жиіркенішті көзқарасым мені қатты таңқалдырды, мен кенеттен өзім үшін бұл жас жігітке басқа ештеңе дәлелдегім келмейтінін түсіндім. Мен үнсіз тұрып, терминалға барып, жаңа талон алып, күте бастадым. Мен кезек күте бастадым, бірақ оның жетекшісі босатылған сәт, ол мені "дұрыс емес" талонмен қабылдады және мәселенің түп-тамыры неде екенін білді. Өкінішке орай, ол ешқандай жолмен босатылмады, нәтижесінде мені филиалға бұрынғы сапарларыма қабылдаған менеджер қабылдады (егер мен қателеспесем, оның аты Альфия). Ол мені талон бойынша емес, жай ғана күдіктеніп, менде қандай проблема бар екенін сұрап, әріптесімен диалогымды естіген сияқты.
Нәтижесінде бас кеңсеге сұрау жіберу арқылы бәрін жаңа жолмен жасау керек екені белгілі болды. Жауапты күту үшін шамамен бір сағат қажет болды, сондықтан мен жұмыс күнінің соңында келемін деп келістік (3 сағаттан кейін) және Біз бастағанымызды аяқтаймыз.
Ол жабылғанға дейін шамамен 30-40 минут бұрын келді. Бұл жерде ол ғана болды (Альфия), және бұл шолудың кінәсі енді болған жоқ (әрине, кімнің кестесі бар екенін білмеймін). Мен тағы бір кезекті күттім, ұзақ емес. Ол менің мәселемді тез шешіп, мен тынышталдым.
Пікірді Банктің тиісті қызметкерлері оқиды және қызметкерлер бойынша белгілі бір қорытындылар жасалады немесе сервис сапасын жақсарту бойынша жұмыс жүргізіледі деп үміттенемін. Альфия өзінің кәсібилігі үшін көп рахмет.
Шолуда көрсетілген есімдер мен фамилиялар кеудедегі жамбаспен емес, үстелдегі тақтайшалармен алынғанын атап өткім келеді, сондықтан қате болуы мүмкін.
Бөлім жаман жұмыс істейді. Олар зейнетақы банк картасын беруге арналған стандартты сенімхаттың мәтінін біржола жасай алмайды. Оның орнына әр уақытта мәтіннің жаңа нұсқасын беріңіз. Біздің жағдайда мен 84 жастағы анаммен елшілікке 60 шақырымға баруға тура келді, мен шығындар туралы айтпаймын. Нәтижесінде-Ботагөз Игембаева сияқты кейбір Лалиттерден және олардың кәсіби емес жұмысын жабатын бастықтардан бас тарту. Әрқайсысы өз күштері мен ілмектерін көрсетуге шешім қабылдады. Келген кезде міндетті түрде шағым жазамын. Осы уақытта мен екі ханымға да, олардың жақындарына да өздеріне осындай көзқараспен қарауды тілеймін.