Қорқынышты қызмет, аға менеджер Хайрулина банктік мәселелерде Құзыретті емес. Атап айтқанда, бұл артық төлемді "аудару" мүмкіндігі туралы болды, үшінші апта жақындады және мәселе әлі де шешілуде. Дәлірек айтқанда," аударым " Алматы қаласы банкінің бас бөлімшесіне қоңырау шалғаннан кейін екінші аптаның соңында ғана жүргізілді, енді картаның жабылғаны туралы растау берілген үшінші аптаны күтуде. Қорытынды: сұрақтар туындады-алдымен Алматы қаласының call орталығына қоңырау шалыңыз, содан кейін Нұр-сұлтан қаласының банк бөлімшесіне "ақылды" барыңыз.
Шолу белгілі бір филиалға емес, жалпы ұйымға қатысты. "Ағымдағы шоттар / ағымдағы төлем карталары/ несие карталары. Клиенттерге қызмет көрсету персоналы банк клиенттерімен байланыс орнатуға үйретілмеген. Несие / бөліп төлеу кезінде банк өкілі Smart banka-ның несиені/бөліп төлеуді өтеудегі қаржылық ағындарды бақылаудағы кемшіліктері туралы айтқан жоқ.