Кемшіліктер өте көп, сіз тізімдеуден шаршайсыз. Ауруханаға жатқызудың бірінші кезеңін бастайық, емделуге жіберілген науқастар қабылдау бөлмесінде бірнеше сағат бойы маринадталған кезде, сағатына екі, ең көбі үш адамды тіркеді. Бір күн бұрын олар қоңырау шалып, 8.30-да сол жерде болуды талап етті. Палатаға 13.40-та келді. Орналастыру кезінде санитар қан мен зәрге малынған матрацты оған нұсқап, оны ауыстыруды талап еткенде, ақымақтықпен күліп, тағы бір сағаттай қалыпты матрацты іздеді. Сол кезде балдың жеткіліктілігі туралы ой пайда болды. бөлімше қызметкерлері. Екі күннен кейін бөлімшеде өлім оқиғасы орын алды, ауыр науқас әйел бекер медициналық қызметкерді (жас жігітті) шақырды, ол қызметте болмаған, "ауыр" жұмыс күнінен кейін бір жерде ұйықтап жатқан сияқты. Содан кейін ол тыныш болды. Таңертең оның қайтыс болғанын білді. Менің дәрігерімді тағайындау да сұрақтар туғызды. Қатты ісіну кезінде антибиотик тағайындалды, оның бір жағы ісіну болып табылады. Бұл фактілер ең төменгі бағаны қою үшін жеткілікті деп ойлайды. Шындығында, олар 1 жұлдызды қоймауы керек, бірақ пациенттерге және олардың тікелей міндеттеріне осындай көзқарас үшін сотқа берілуі керек.
Ооо про осы ауруханаға болады кітабына жазу😍Бұл менің сүйікті ауруханасы😍мұнда маған өмірін құтқарды😍бөлімі ранимация тама жұмыс істейді бір мамандар,дәрігерлер жауапкершілігі қарап🦋 тікелей ыңғайлы және спакойно болады емделеді 🤩барлықтарыңызға😍👏👏👏
Мен қала сыртындамын, мен тек таксимен жете алдым, бірақ бұл оған тұрарлық болды.Қан тамырлары хирургі Галицкий а. ф. және Ли а. п. хирург болған.Кезек бар, бірақ бәрі жазба бойынша, Мен мұндай мамандар туралы тек ризашылықпен жауап бере аламын!
Нефрология бөлімінде емделді. Барлығы сауатты ұйымдастырылған, хаттама қатаң сақталады, қызметкерлер дайындалды, гигиена және тамақтануды ұйымдастыру жоғары деңгейде.
Осы емхана туралы жазудан шаршадым. Неліктен қызмет үнемі пікір қалдыруды сұрайды? Дәрігерлер бар лайықты, кімге баруға болады. Бірақ дәріханада аяқ киім сатып алуға және бетперде киюге мәжбүрлейтін старпер күзетшілерінің түсініксіз қызметкерлері. Бұл маскалар сақалында болса да. Мұның бәріне Халықты не үшін араластыру керек ? ОКБ менеджерлері бос сөздермен айналысудан жалықпады ма? Мақажанов клиникасына назар аударыңыз, онда бәрі қалай реттелген, емхана қалай жұмыс істейді бахилден бастап
Келушілерге сауатты көзқарас жоқ. Бал персонал, барлық жерде сияқты, тек медицинадағы коммерцияға бағытталған. Пациенттер туралы ақпаратты шығарып алу керек, олар мүлдем сөйлескісі келмейді. Иә, денсаулықтың бір бөлігі құтқарылады, бірақ олар үшін біз күнделікті, тітіркендіргіш, стресстік тәртіп. Мен тек адамның көзқарасын қалаймын.
Керемет жөндеу! Душ Дәретхана, тіпті кейбір бөлмелердегі ванна бөлмелері! Өте ыңғайлы! Қызметкерлер керемет! Емдеу жүргізілген ревматологиялық бөлім барлық мақтауға лайық!
Жөндеу жұмыстары жүргізілді, палаталарда таза, әр төсекте медбикелерді шақыру түймесі бар, минус кереуеттер шамамен 1,8 метр және ұзын бойлы адам жатуы керек аяқтарын бүгу жөндеу аяқталғанға дейін