Бұрын ол мезгіл - мезгіл баратын, бірақ ол Водниктегі ауруханаға жатқызылған, бірақ ақылы болса да осында баратын. Қазір қызметкерлер нашарлады. Жақында мен физиотерапиядан өткім келді, сондықтан біреуі жеткіліксіз, тек истерикамен күреспеді - аяқ киімді киюді талап етті, тек қолданылғандар болды. Мен дәрігермен процедура бойынша түсіндіргім келді, олар күт, тек тамбурға отыруға болады, Мен тұрып күтуге тура келді. Жарты сағат күткеннен кейін психанул кетіп қалды.
Емдеу сапасы -0%, мамандар -0%, кезектер өте ұзақ, клиенттерге деген көзқарас - қорқынышты, дәрігердің қабылдауы -0%, компьютер үнемі қатып қалады, дәрігердің жолдамасы 30 минут күтуі керек. дұрыс дәрігерге жеткенше
Уақыт бойынша жазып, кезекке тұрыңыз, нәтижесінде олар уақыт бойынша не қажет екенін айтады.
ИЯ, принцип бойынша, әрдайым тәртіпсіздік болған, сондықтан ол солай болады
Кездесуге бару үшін келесі аптада жазылу керек немесе тек жазба аптаның соңында болады, мен аурудың түрін күтемін, медиаторға шағымданып қоңырау шалдым баланың басы қатты ауырады, дәрігердің жауабы мен жазыламын, Осы аптада жазба жоқ.ЖӘНЕ БҰЛ ТЕГІН МЕДИЦИНА.олар турды алады.
Жақсы мамандар, кезек тез өтеді. Қабылдау кезінде дәрігер бәрін мұқият түсіндіреді. Жалғыз минус-қабылдау бөлмесінде және кассада әрдайым сыпайы қызметкерлер бола бермейді.
Биыл орталыққа жүгінуге тура келді,мен доктор Лим Ольга Романовнадан өте мейірімді және қайырымды адамнан байқадым. Және, әрине, бас әріппен жазылған кәсіпқой. Оған үлкен рахмет!
Көшеден өту керек үш ғимаратта ыңғайлы емхана емес. Гардероб жоқ, сыртқы киімге кіруге болмайды. Сіз оны сайт арқылы жаза алмайсыз, ал сіз інжірдің тіркеушісіне хабарласасыз