Керемет дүкен. Таңдау үлкен, бағасы қолайлы. Ең бастысы, олар өнімге жауап береді, кепілдік бойынша оны тапсырды, тез жаңасына ауыстырды, тіпті жақсы модельге қосымша ақы төлеуді ұсынды.
Мен Интернетте тапсырыс беріп, алып кетемін. Әрқашан қалай пайдалану керектігін мұқият түсіндіріңіз. Тексеріледі
Егер жоқ болса, батареялар ұсынылады. Тағы да кепілдік бар. Әрқашан сыпайы және жедел. Мен ұсынамын
Супер дүкен. Кеңесшілер өте жақсы, бәрі біледі, бәрі тез және өте сыпайы. Жалғыз минус - бұл бағалар бәрінен жоғары. Мүмкін сапа кепілдігі және ақау немесе ақау болған жағдайда қайтару…
Керемет дүкен және ең бастысы, шарапты өнімнің күрделі техникалық сипаттамалары туралы егжей-тегжейлі түсіндіретін білікті қызметкерлер. Кеңесші Михаил Мельниковқа бөлек рахмет.
Мен бұл филиалға мезгіл-мезгіл барамын. Мен мұнда мүмкіндігінше ыңғайлы. Автотұрақ мәңгілік мәселе болса да.таңдау, қызмет көрсету, қызметкерлер бәрін қанағаттандырады.
Құзыретті персонал, компьютерлер мен компоненттердің үлкен таңдауы, бірақ тауарды таңдағанда, ол қол жетімді емес және сіз басқа филиалға баруыңыз керек, тұрақ мәселесі бар.
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
Ұйым жауабын қарау
Константин Ким
29 деңгейлі қала білгірі
28 қазан 2023
Жақсы дүкен. Өнім ассортименті жаман емес. Қызметкерлер сыпайы. Автотұрағы бар жалғыз нәрсе өте ыңғайлы емес. Өнімнің сапасы жақсы. Үйдің жанында
Үлкен зал, барлығы санат бойынша, қызметкерлер қарапайым, тез жұмыс істейді, өнімді безендіру және тексеру де биіктікте. Дүкеннің жанында сервис орналасқан, кезектер жоқ, сұрақтар тез шешіледі, жарайсыңдар !
Қазіргі уақытта сатушы Клиентті өзі үшін емес, кеңес алу үшін шақырған кезде көп нәрсе таңқаларлық емес. Компьютердегі барлық ақпарат түсінікті, бірақ басқа дүкендерде керісінше, дегенмен сатушылар ақпаратты компьютер арқылы да нақтылайды. Кем дегенде кез келген Сулпакқа немесе Алсерге барыңыз. Мүмкін, бұл компьютерлердің залдағы сөрелерде тұруына көмектеседі, ал сатушылар сіз сияқты қатар отырмайды. Әйтпесе, бәрі керемет!
Үлкен ассортимент, таңдауға болатын көп нәрсе бар!
Сауатты және тәжірибелі балалар-кеңесшілер.
Біз доктарды таңдап, рәсімдедік және өнімді тез және кідіріссіз тексердік!)
Мен М. П. - ны ақ желде сатып алдым, содан кейін білмейтін адам ретінде розеткаға қарамадым (ол туралы білмедім). Олар маған м.п. - дан басқасының бәрін көрсетті. олар бұл бұзылу туралы білді, неге олар көрсетпеді немесе шынымен зауыттық неке. Мәселе тіпті бұл емес, бірақ дүкен маған кепілдік беруден бас тартты және олар маған розетканың үш аяғының сынуын есептен шығарды, олардың екеуі әртүрлі бағыттарға бағытталған, ал үшіншісі мүлдем жоқ. мұны механикалық әсер ету өте қиын, мен мүмкін емес деп айтар едім. Бұл жағдайда мен дүкеннің алдында дәрменсізмін, өйткені Мен бірден қарауым керек еді. Сонда ата-әжелер сізден тауарларды қалай сатып алады? 400 тоннаға тапсырыс бергенде, олар оны береді. Нәтижесінде мен сервистің қорытындысы бойынша М. П. сынған және ақшасыз қалдым. "Сәнді" дүкен. Дүкеннің сатып алушыға мұндай үндеуі енді бірінші рет емес! өз өніміңізді тексеріңіз, бәрін тексеру үшін білімді адамдарды шақырыңыз. Дегенмен б бұл зауыттық неке деп адал айтты. бірақ процессорды орнатқан кезде біз әр түрлі жағынан 3 розеткаға зақым келтірдік, олардың біреуі жұлып алынды деп айту... Бұл сіздің сатып алушыларыңызға өтірік айта білу керек. Және олар "әрқашан екі апта бойы есептейтін" бонустар ешқашан пайда болған жоқ. "тамаша дүкен және қызмет"
Үздік қызмет, Сауатты менеджерлер. Өнімдегі неке 8 жылда бір рет болды, Мен онда заттарды сатып аламын, содан кейін олар оны анықтауға көмектесті
Сенімді, ең жақсы
Керемет қызметкерлер мен ассортимент(әрине, Сайтта не бар екенін көрген дұрыс). Әрине, кейбір позициялар қымбатқа түседі, бірақ бұл сапалы қызмет көрсету үшін артық төлем және күрделі техникамен лақтырылмайтындығыңызға сенімділік. Компьютерлік компоненттер үшін мен оларға ғана барамын.
Мен бұл дүкенді ешкімге ұсынбаймын! Мұнда келгеннен кейін сіз уақыт пен жүйке жасушаларын жоғалтасыз!!! Қызмет нөлде!
25.11.2021 тауар сатып алуға келді. Біз залда 4 Сатып алушы мен 6 менеджер болдық. Дүкенде болған кезде мен олардың веб-сайтына кірдім shop.kz мен сатып алғым келетін өнімді көрсеттім. Маған күту ұсынылды. Жарайды, ауылдар күте тұрыңыз. 20 минут өтті, олар маған қоймада тауар жоқ деп айтады, бірақ оны жақын маңдағы басқа қоймадан тапсырыс беруге болады. Жаңа күту 10 минутты алады.
Жарайды, мен тағы да келісемін және күтемін. Уақыт өтіп жатыр, бәрі тауар жоқ, менеджер тыныш отырады және маған назар аудармайды. Мен оны шақырамын, содан кейін басқа қоймада да тауар жоқ екені белгілі болды! Бұл менеджерге алғашқы емдеуден кейін 30-дан кейін түсінікті болды!!!
Менеджер менің шағымым бойынша, мен 50 минут күттім және ештеңе алмаймын, тіпті кешірім сұрамадым. Ол жай ғана маулдың барлық жерде қару-жарақ бар екенін айтты және ол мүлде білмеді! Ол маған тек осы тауарға басқа қаладан тапсырыс бере алды ! Мен оған не айттым деп ойлайсыз ба? :)
Жақын қоймалардан олар қалдықтың мөлшерін және жалпы тауардың болуын бақылай алмайтындығын ескере отырып, егер тауар мүлдем болса, басқа қаладан тапсырыс бір жылға созылуы мүмкін!
Егер залда адамдар көп болса және менеджер жарылып, үлгермесе, мен барлық жағдайды түсінер едім, бірақ залда небәрі 4 адам болды! Ал менеджерлер 6! Бірақ менеджер жай ғана мән бермеді және бәрі де!
Менің қолдау қоңырауыма аға менеджер Сергей де баяу жауап берді. Кешірім сұрады, бірақ қандай да бір мәселені шешуді ұсынбады. Менің байқағаным, мен ешқашан тауар сатып алмадым, уақытымды жоғалттым және теріс пікір қалдырамын, бұл менің құқығым деп жауап берді. Міне, осындай қолдау қызметі! Қалай айту керек, қандай дүкен, осындай және қолдау!
Мен тағы не байқадым! Мен залда күттім (50 минут!), содан кейін клиенттерге қызмет көрсету үстелінің артында басқа менеджер тауарды қайтару туралы басқа клиентпен жұмыс істеді. Мен олардың жанжалына көп үңілген жоқпын, бірақ клиент те қатты ашуланды менеджерге бір нәрсені дәлелдеуге тырысу. Әңгіме жоғары реңктермен өтті.
Сауда-саттық залында Мен барлық менеджерлер өз компьютерлерінде бос емес және іскер болып көрінетінін байқадым, бірақ олар кеңес беріп, сатып алуды рәсімдей алмайды.
Ассортимент бойынша: ноутбуктардың, смартфондардың және құлаққаптардың үлкен таңдауы. Бірақ бәсекелестермен салыстырғанда бағалар жоғары.
Мен осы дүкеннен басқа дүкендермен бірдей бағамен сатып алғым келген тауар, бірақ мен мұнда дүкен жол бойында болған кезде ғана келдім. + мен таңдалған өнім моделін жеке тексеруім керек болды, өйткені мен сол тауардың басқа моделін таңдау арасында ауытқып отырдым.
Құдайға шүкір, нарықта таңдау бар және одан да көп дүкендер бар. Мәселе сол күні шешілді.
P. S. Мен тіпті 1 жұлдызды қойғаныма өкінемін!
Керемет дүкен. Тауарлардың жақсы ассортименті, көп орын. Кеңес беру жақсы. Рас, адамдар көп болған кезде олар әрқашан үлгере бермейді.
Жалпы, мен баруға кеңес бере аламын.
Мен жеке өзім онлайн тапсырыс беріп, алып, келіп, әртүрлі тауарларды таңдадым, бірақ екі нұсқада да сыпайы және мейірімді көзқараспен, кеңесшінің әрқашан көмектесуге дайын болуымен кездестім.
Мен кеңес беремін
Керемет дүкен, керемет сатушылар, тұрақ проблемалары бар, кезектер жоқ, мен Razer BlackWidow v3 Pro пернетақтасын сатып алдым, проблемалар бар, мен оны өзгертуге тырысамын, бәрі қалай болатынын көреміз.
Мен интернет-дүкен туралы пікір жазамын.
Мен ақ желден осындай көзқараспен бірінші рет бетпе-бет келемін. Әрқашан оларды таныстарына мақтап, кеңес беріп, олардан жиі сатып алатын. Бірақ 10.07.21 бәрі өзгерді. Мен желдеткішке тапсырыс бердім, қол жетімділігін біліп, төледім. Мен күтемін. Келесі күні олар оның қоймада жоқ екенін айтады. Мен сол модельді қашықтан басқару пультімен сәл қымбатырақ алуды шештім. Келесі күні курьер келіп, әкеледі. Мен қосымша Төлеген модель емес , бастапқыда тапсырыс берілген модель. Кеше мен оларға пошта арқылы хат жаздым. Бір күннен артық ешкім араласпайды. Мен жазамын, қоңырау шаламын. Олар қоңырау шалуға және тыныштыққа уәде береді.
Қызмет көрсету орталығы жиіркенішті.
18.01.2022 ж.сағат 17.00 шамасында,қызметкер(өзін-өзі көрсетпейтін) көзілдірік киіп, ашуланшақ болды және үнемі немқұрайлылық танытты.Нәтижесінде, олардың инженері дәлелденген зауыттық некесі бар телефон үшін ақшаны қайтару туралы түсініксіз жағдай қалды.
Жақсы дүкен, бағалар шағын дүкендерге қарағанда сәл жоғары бірақ әдетте жақсы. Сыпайы барабар кеңесшілер не сататынын түсінеді. Қызмет көрсету орталығы да биіктікте. Сатып алушылармен байланысты сәл жақсартар еді, көптеген дене қимылдары кішігірім проблемасы бар қызметке кіру үшін, үлкен компанияның бюрократиялық құрамдас бөлігі, бірақ тұтастай алғанда бәрі жақсы
Сізді көруге және өнімді таңдауға көмектесетін қызметкерлердің жылы ұжымының жағымды атмосферасы, соның ішінде сатып алушының барлық қыңырлығы.
Маған олардан өнім сатып алу ұнады.
Мен мониторды бөліп-бөліп алдым, менің компьютеріме сәйкес келмедім, келесі күні еш қиындықсыз ауыстыруды басқасына өткіздім!
Қызмет тамаша күйге келтірілді 👌
Жарайсыңдар балалар! Сондықтан ұстаңыз!
Барлық мереке құтты болсын!
Өте жақсы дүкен. Әсіресе қызмет көрсету, жастар өте дұрыс, тез, түсінікті түсіндіреді. Интеллект пен сөйлеу өте жақсы, сондықтан асығыңыз. Жеңілдіктер де бар.
Бірге каспий тапсырыс берді,red арқылы төледі.Мен бағасына таң қалдым.Каспийде мен 9590-ға сатып алдым,ал дүкенде 9990 баға белгісі болды.Кішкентай нәрсе, бірақ жақсы.Қызметкерлер сыпайы, ұқыпты.Суретте мен сатып алған өнім.Пауэрбанк ксияоми, көптеген адамдар дәл осы модельге кеңес берді.10 000 мач.Сатушы орнында ашылып, тексерілді, бәрі жақсы
Мен телефон сатып алдым, ақаулы болдым, оларды қызметке тапсыруға тура келді, тексеруді күтіп, неке расталған кезде ұялы байланыс операторларына барып, тіркеуден imikods алып тастауға тура келді. Мен екі апта бойы телефон сатып алдым, қысқасы.
Дүкен клиенттерге қайтаруға бағытталған. Сондықтан, күнделікті сатып алушы көбінесе клиенттердің қайтарымы бар наразылықтардың құрбаны болуы керек. Сол себепті менеджерге кезек "проблемалық жағдайларға"байланысты қалыптасады. Дүкеннің өзі "жел"нүктелерінен гөрі үлкен ассортименті бар.