Жалпы, жақсы банк, бірақ клиентке бағдарлану зардап шегеді. Қолданба осылай жұмыс істейді. Банкоматтан соманы алу қиынға соғады, мәңгілікке ақша жоқ. Таңертең бәрі банкоматты бөлшектейді және / немесе жанармай құймайды деген сезім. Менеджерден қоңырау арқылы ақшаға тапсырыс беру нақты емес. Менеджердің өзі, кеңесшілер, сол қолдау сізбен ақаулы ретінде байланысады. Жоқ, ашық дөрекі емес, бірақ барлық мінез-құлық сіздің дамуыңызда артта қалғаныңызды көрсетеді. Ең бастысы, мұндай сұрақтар қойылады-неге сіз банкомат арқылы емес, кассаға келдіңіз, Сіз ақша алып жатырсыз, бірақ сіздің картаңыз қайда, Мен неге осылай түсіремін. Егер бәрі жақсы жұмыс істесе мен кассаға барар ма едім? А? Құрметті банк, Кешіріңіз, Мен сіздің ақшаңызға қалай және не істеп жатырмын? Банкинг бұл қалыпты жұмыс істемейді. Мүмкін телефонды өзгерту керек (А-ны қолдаудың бірінші сұрағы, Сіз қандай модельді жаңартқан кезде) немесе тағы не, мысалы, қызмет көрсететін банкті өзгертуге болады, ескірген. Сенімді банк, бірақ бұл кедергілер өте шаршатады. Ыңғайлылық, жылдамдық, барлығымен интуитивті түрде күресу өте қиын. Қосымша-кассадан ақша алуға барды және сіз не білесіз? Заңды тұлғалар үшін де, жеке тұлғалар үшін де бірыңғай касса.жақсы, сіз бәрін түсіне аласыз, бірақ бір заңгер үшін 10 физик. Сіздің әдемі банкте заңды тұлғаға қызмет көрсетудің артықшылығы неде?
Бұл кеңсе өте ұнайды, көшбасшы әрқашан мейірімді, өзі қиын мәселелерге қатысады. Заңгерлік қолдау бөлімін ерекше атап өткім келеді, барлығы 24/7 жұмыс істейді. Әрқашан байланыста және көмектесуге тырысады.
20.01.24 ж. сенбіде 5 + кассада қызмет көрсетілді. Кассирге ең жоғары қызмет үшін үлкен рахмет. Бір минус бір кассада жұмыс істейді, содан кейін ашық және көп мөлшерде ондаған жұп көз сізге қарап тұрғанын түсіну өте жағымды емес.