Тамаша қызмет. Сайтта өтінім қалдырып, жеделхатта бірден жауап берді. Брондаудан кейін ваучер жіберілді (бұл барлық жерде бола бермейді). Белгіленген уақытта менеджер бізді автотұрақтағы көліктің жанында күтті-үлкен ғимаратта кеңсе іздеудің қажеті жоқ еді. Көлікті алу үшін ең көбі 20 минут қажет болды. Шарт пен актінің көшірмесі баспа түрінде берілді (әдеттегідей суретке түсіруге емес). Екі менеджер де (қабылдау және қайтару кезінде) өте сыпайы және жылы шырайлы болды. Кемшіліктердің ішінен: бірнеше рет кепілді қайтару туралы еске салуға тура келді. Mazda 3 жақсы жағдайда болды, мүлдем таза, телефон ұстағыш пен кабель жинаққа кірді (айтпақшы, оны өзгерту керек, контакт нашар). Бір-екі сәт: 130 км/сағ жоғары жылдамдықта ол өте тұрақты емес және алдыңғы тұрақ сенсоры жоқ немесе өшірулі болды. Ұсынамын!
Бюджет класындағы көлікті алып, келісім бойынша әуежайға тапсырып, кеңсеге қайтарды. Көлікке қатысты сұрақтар жоқ. Қызметкерлер әрқашан байланыста болады.
Салым бойынша қалдық тек ескертулерден кейін қайтарылды, біз қызметкерлерді жұмысқа орналастырамыз))
14.06.23
Тек супер! Жігіттер 2021 жылғы Киа Риоға 40 000 км жүгіріспен мінсіз таза берді.
Көлікте брендтелген телефон ұстағышы, телефондардың барлық түрлеріне арналған сымдар және автокөлікті зарядтау.
Жолда менің көлігім 6,3-6,5 л/100км, аралас: 7.0-7.3 л/100км көрсетті.
Бүгінде мұндай көлік бізге шығын келтірді:
+ 18.000 тг * 3 тәулік
+ 4.000 тг жуу (лас берілді)
+ жүгіру (>тәулігіне 200 км)
+ 10.000 тг бензин
Компания 30.000 тг қайтарылатын кепілден жуу мен жүгіруді алып тастады.