Шолу белгілі бір филиалға емес, жалпы ұйымға қатысты. "Ағымдағы шоттар / ағымдағы төлем карталары/ несие карталары. Клиенттерге қызмет көрсету персоналы банк клиенттерімен байланыс орнатуға үйретілмеген. Несие / бөліп төлеу кезінде банк өкілі Smart banka-ның несиені/бөліп төлеуді өтеудегі қаржылық ағындарды бақылаудағы кемшіліктері туралы айтқан жоқ.
Қорқынышты қызмет, аға менеджер Хайрулина банктік мәселелерде Құзыретті емес. Атап айтқанда, бұл артық төлемді "аудару" мүмкіндігі туралы болды, үшінші апта жақындады және мәселе әлі де шешілуде. Дәлірек айтқанда," аударым " Алматы қаласы банкінің бас бөлімшесіне қоңырау шалғаннан кейін екінші аптаның соңында ғана жүргізілді, енді картаның жабылғаны туралы растау берілген үшінші аптаны күтуде. Қорытынды: сұрақтар туындады-алдымен Алматы қаласының call орталығына қоңырау шалыңыз, содан кейін Нұр-сұлтан қаласының банк бөлімшесіне "ақылды" барыңыз.