Бұл, сөзсіз, мен барған ең төменгі деңгейдегі KFC. Екі кассаның болуына қарамастан, жексенбіде кештің шыңында бір ғана қызметкер жұмыс істеді, ал төрт қызметкер ас үйде тек екі адам болғанына қарамастан, телефондарын жалқау түрде тексерді. Менеджер пайда болады, қызметкерлердің әрекетсіздігін көреді және оларға қосылады. Осындай 20 минуттық күтуден кейін біздің көңілсіздігіміз жалғасты. Тауық еті мүлдем жұмсақ болды, ешқандай дәмдеуіштер жоқ, және, әрине, KFC соншалықты танымал болатын ерекше қытырлақ қыртысы жоқ, бірақ шашы тағамда болды, бұл таңқаларлық емес, өйткені шаш торы тек кассирде болды. Егер мұндай мүмкіндік болса, мен 0/5 қояр едім.
Мен фаст-фудты ұнатпаймын, ол дәмді болуы мүмкін, бірақ менің тамақтануды бағалау критерийлеріме ықпал етпейді, дегенмен көптеген адамдар, әсіресе жастар, әлдеқайда арзан, бірақ пайдасы бар ... ?
Кеңес одағына кірді. Барлығы өте ұйымдастырылмаған. Тапсырыстар 30 минут күтеді, клиенттер тапсырыстарды беру туралы ант береді, қызметкерлер жүйкесін басады - олар дөрекі бола бастайды. Тапсырыс күтіп тұрғанда, шиеленіс сезілді.
Шығарылымның айналасында итергіш жасалады, өйткені Тапсырыс қашан дайын болатынын ешкім білмейді. Келушілер үшін тапсырыстың дайындығы туралы экранды ұйымдастырар еді. Бірақ, өкінішке орай, бізде бар нәрсе бар. Мен шатастыру мүмкін емес болып көрінген нәрсені қалай бұзуға болатынын түсінбеймін. Бірақ сұрақ риторикалық болып табылады.