Түсініктеме Қорғалжындағы сол орталыққа қатысты.
БҰЛ АЛАЯҚТАРДЫ БІР ШАҚЫРЫМҒА АЙНАЛЫП ӨТІҢІЗ! Екі жыл бойы ол осы орталықтың клиенті болды, мұнда екі қысқы резеңке жинағын сатып алды, Тойота орталығында жеке жеңілдіктерге қарамастан, тек осында ғана аяқ киімін ауыстырды. Мен биыл не болғанын білмеймін (үй иесі өзгерді, басшылық менің ісім емес), бірақ қазір менің жақындарым мен таныстарымның ешқайсысы мұнда аяғымен емес. Оларды "сауатты" қайта аяқтағаннан кейін машина оңға қарай тартылды. Мен басқа күнге келдім, мен "шеберлер" стендтегі тепе-теңдікті тексеруі үшін жүгіруге тосқауыл қоюға тура келді. Күткендей, осы күнге дейін ешкім теңдестірмеді, тек құлағымен жүрді. Оларды жанның үстінде тұрып, бөлмеден стендпен шықпай-ақ жаңа жолмен теңестіруге мәжбүр етті. Бәрі жақсы болып көрінуі мүмкін, бірақ бірден бұл "шеберлер" жаңа трюкті тастады - олар жаңа көліктің хабының түйреуішін сындырды. Сонымен, олардың орнына түйреуіштер болмағандықтан, директор Тойота орталығында ауыстыруды өтеуді ұсынды. Мен адамға сендім де, Тұранға бардым, онда бәрі дұрыс істеп, 9500 теңге шот-фактура жасады, кейін сол директор өтеуден бас тартты. Міне, осындай "шеберлер" - блаблаболдар. Қайғы-қасірет кәсіпкерлер... Бұл 9500 теңге Сіздің тамағыңызда тұруы үшін.