Бағалау поштаға емес, ғимаратқа. Егер Сіз мүгедек болсаңыз, онда сіз осы поштаға және жақын жерде орналасқан тіркелген бағаға бармауыңыз керек. Баспалдаққа бару немесе арбамен жүру үшін Сіз бетон блоктарынан, кірден квесттен өтуіңіз керек. Пандус жоқ. Бірақ қоңырау түймесі бар лифт бар. Құлыптағы Лифт! Ал түйме жұмыс істемейді! Мүгедектігі бар адамның ішке кіруі үшін ғажайып болуы керек және ол орнынан тұрып, өзі көтеріледі. Жалпы, оны салғандар кінәлі. Бұл қорқынышты. Ғимараттың артында ашылмайтын және кіруге болмайтын тұрақ бар, өйткені асфальт тұрақ деңгейінен жоғары. Бұл дегеніміз, жаңбыр жауған кезде барлық су сол жерге ағып кетеді. Инспекция бұл ғимаратты тағы қалай сағынды
Бұл өте ыңғайлы емес, мен пакетті бірінші рет алдым. Сайтта трек нөмірі бойынша біз алушыны күтеміз, ол келгенде. Олар түскі астан кейін келіңдер деді, өйткені пакетті іздеу керек. Мен өзім табайын деп ұсындым, олар одан бас тартты. Біз пакетті екі рет іздейміз, алдымен пошта қызметкерлері, содан кейін алушы іздейді. Мұндай ақымақтықты кім ойлап тапты.
Өте жылдам техникалық қызмет көрсету. Ресейлік поштадан айырмашылығы, мұнда сіз өзіңіздің пакетіңізді ұяшықтан тауып, терминалға шығуға жақындауыңыз керек. Сондықтан Ресейде бір оператор пакетті іздеген кезде пайда болған кезектер жоқ
Кім не келгенін бақылайтын әкімшіні отырғызу керек еді. Мен сәлемдемені кезек келгенде ғана жібергім келді қыз Мен мұнда сәлемдеме жібергім келетінін біліп, қорапты бердім, мен неге қораптарды алдын-ала сұрамадым деп ашуландым. Құдай, Мен қайдан білдім. Егер адам отырса және сұраса және мұндай сұрақтар реттелсе жақсы болар еді. Шынында да, біз қорапқа заттарды салып, безендіруге көп уақыт жұмсадық.
Баяу қызмет көрсету, хатты юрадан бір рет жіберіңіз.адамдар Әуезовке алдымен ЖШС-ні жүйеге тіркеу үшін жібереді, ал ол үшін құжаттардың тұтас пакетін өздерімен бірге жүргізеді. Егер Мен олармен келісім жасасам, түсінемін. Олар мұны әлдеқашан жасаған болар еді, сондықтан оң жағалауға барудың қажеті жоқ еді. Нәтижесінде жеке Курьерлік қызмет арқылы хат жіберілді және бәрі жақсы.
Кейде меніңше, адамдар зеріктіруден бәрін қатарынан сатып алады, тек бір нәрсе алады, ақшаны ысырап етеді, эхх адамдар содан кейін қоқыс жинай бастайды!😔
Ұжым өте жақсы жұмыс істейді! Клтенттері бар қызметкерлер сыпайы, өз жұмысына жауапкершілікпен, адал ниетпен қарайды, қазақ және орыс тілдерінде қызмет көрсетеді. Халыққа қызмет көрсету серверінде жұмыс істейтін қызметкерлер клиенттермен осылай жұмыс істегені жақсы
Өте баяу жұмыс істейді. Өте дөрекі қарым-қатынас. ИЯ, ережелер үлкен сәлемдемелерді ашып, тексеруі керек, бірақ оны бірден пышақпен лақтырып, ашпаңыз. Алдымен сыпайы және түсінікті түсіндіру керек. Ер адам өзінің пакетін қашан ашқанын және бәрі өрескел үзілгенін білмей, ережелерді білмеді. Оның сұрағына, неге, дөрекі түрде тасталды, керек! 90-шы жылдардағы вокзал сияқты.
Пакеттерді жібергісі келетін адамдардың үлкен кезегі. Маған Қазақстан бойынша бір ғана конверт керек болды, олар оны сатып алу үшін жалпы кезекте тұруды айтты. Әрине, өте жақсы!
Түбі. Барлық басқа Қазпошта бөлімшелері сияқты.
Пакетті жіберу-бұл бүкіл приключение.
Екі сағатқа кезек, қызметкерлер өте баяу.
Сізге электронды кезек пен күтуге орын жоқ.
Іс болды айыппұлдарды төлеу қажет болды қызметкерлер клиенттермен дөрекі сөйлеседі.мен айыппұл төлей алмадым көптеген мәселелер маған табылды қысқасы мен кеңес бермеймін
Бұл Қазпошта бөлімшесі жедел түрде сыпайы жұмыс істейді, әсіресе сарбиноз есімді қызметкер, ал Үлкен емес қарт ағайдың күзетшісі бөлімдегі карантин мен күңкілге қарамастан кезекті реттеу мен реттеуде өте жақсы жұмыс істейді.
Қызмет төмен деңгейде , менің Қытайдан Қазақстанға ҰБТ-ға сәлемдеме Алматыдан 6 күн бұрын келді, ал оны 1,5 айдан кейін ғана алды .
Бір сөзбен айтқанда, дармоедтер.
Сау болыңыз