Жақсы қызметкерлер, бірақ ыңғайлы орындықтар емес, талонмен жұмыс істемеді, өйткені мен жергілікті емеспін және карталарды бір рет жібермедім, олар маған қалам беріп, картаны қорапқа лақтыру үшін 30 минуттан артық кезекте тұрды, Мен көп уақыт жұмсағаным өкінішті, бірақ не істеу керек, олар машинаны жөндейді деп үміттенемін немесе, кем дегенде, хаттарды жіберу туралы жадынама жазамын
Бағалау поштаға емес, ғимаратқа. Егер Сіз мүгедек болсаңыз, онда сіз осы поштаға және жақын жерде орналасқан тіркелген бағаға бармауыңыз керек. Баспалдаққа бару немесе арбамен жүру үшін Сіз бетон блоктарынан, кірден квесттен өтуіңіз керек. Пандус жоқ. Бірақ қоңырау түймесі бар лифт бар. Құлыптағы Лифт! Ал түйме жұмыс істемейді! Мүгедектігі бар адамның ішке кіруі үшін ғажайып болуы керек және ол орнынан тұрып, өзі көтеріледі. Жалпы, оны салғандар кінәлі. Бұл қорқынышты. Ғимараттың артында ашылмайтын және кіруге болмайтын тұрақ бар, өйткені асфальт тұрақ деңгейінен жоғары. Бұл дегеніміз, жаңбыр жауған кезде барлық су сол жерге ағып кетеді. Инспекция бұл ғимаратты тағы қалай сағынды
Бұл өте ыңғайлы емес, мен пакетті бірінші рет алдым. Сайтта трек нөмірі бойынша біз алушыны күтеміз, ол келгенде. Олар түскі астан кейін келіңдер деді, өйткені пакетті іздеу керек. Мен өзім табайын деп ұсындым, олар одан бас тартты. Біз пакетті екі рет іздейміз, алдымен пошта қызметкерлері, содан кейін алушы іздейді. Мұндай ақымақтықты кім ойлап тапты.