Онлайн төлемдер

Төлем үшін қандай деректер қажет

Назар аударыңыз

Онлайн төлем үшін мекенжай, төлқұжат және басқа да жеке деректер қажет емес. Оларды төлем үлгілеріне енгізбеңіз.

Онлайн төлем үшін үлгіде көрсетуіңіз керек:

  • карта нөмірі;
  • ұстаушының аты (барлық жағдайда емес);
  • картаның жарамдылық мерзімі: ай және жыл;
  • CVC/CVV коды.

Бұл деректер сатушының сайтында сақталмайды, бірақ төлем жүйесіне беріледі. Жүйе пайдаланушының авторизациясын орындайды және шоттағы қаражатты немесе несие картасының лимитін тексереді.

Банк төлемдерді қалай қорғайды?

Көптеген банктер 3-D Secure технологиясының көмегімен екі факторлы аутентификацияны қолданады. Операция алдында банк клиентке коды бар SMS немесе push-хабарлама жібереді. Егер қате кодты енгізсеңіз, транзакция үзіледі. Кейбір банктердің карталарында 3-D Secure әдепкісінше қосулы болады, ал басқалары үшін оны іске қосу керек.

Ескерту

3-D Secure технологиясын бүкіл интернет-дүкендер бірдей қолдай бермейді. Сонымен қатар, карта дүкенмен байланыстырылған болса, код әдетте жіберілмейді.

Онлайн төлем жасағанда қалай қауіпсіздікпен қамтамасыз етуге болады?
Интернет-қатерлер
  • Ортақ кіру мүмкіндігі бар Wi-Fi желілерінде онлайн төлем жасаңыз. Онда алаяқтар мен хакерлер әлдеқайда көп.
  • Байланыс қорғалған екеніне көз жеткізіңіз: мекенжай жолында жабық құлып түрінде қауіпсіздік белгісі көрінеді. Егер сайттың орнына алаяқтық бет туралы ескерту пайда болса, ештеңе төлемеңіз және бетті жабыңыз.
  • Браузер қорғанысын қосыңыз, мысалы, Яндекс Браузердегі Protect жүйесінің қорғалған режимі немесе Kaspersky Protection.
  • Құрылғыға антивирус орнатыңыз.
Қауіпсіз төлемдер
  • Тек 3-D Secure (төлемді код арқылы растау) технологиясын қолдайтын тексерілген сайттарда сауда жасаңыз.
  • Интернет-банктердің ресми қолданбаларын ғана орнатыңыз. Файл алмастырғыштармен .ipa және .apk кеңейтімді файлдарды жүктеп алмаңыз.
  • Карталарды тексерілген және сенімді браузерлерде, сервистерде, қосымшаларда сақтаңыз.
  • Touch ID немесе Face ID арқылы төлемдерді қорғаңыз.
  • Интернет-дүкендерге әлеуметтік медиа аккаунттарымен тіркелмеңіз. Алаяқтар әлеуметтік желілерде жеке ақпаратты жинайды, беттерді жиі бұзады.
  • Интернет-банкте операциялар туралы хабарландыруларды реттеңіз. Осылайша алаяқтық әрекеттерді уақытында байқайсыз.
  • Негізгі картаны интернет-дүкенмен байланыстырмаңыз. Онлайн төлемдер үшін бөлек картаны бастаңыз, оны дүкендерге байланыстырыңыз және оған операциялар шегін орнатыңыз.
Төлем деректері
  • Төлем сомасын карта деректерін енгізетін бетте тексеріңіз.
  • Төлем формасына тек төлемге қажет мәліметтерді (карта нөмірі, ұстаушының аты, жарамдылық мерзімі, код) енгізіңіз.
  • Коды бар SMS және push хабарландырулары келгенде, жіберуші мен соманы тексеріңіз. Телефон немесе желі арқылы жасалатын алаяқтық құрбаны болмау үшін мұқият болыңыз.
  • Хабарландырулардағы кодтар мен құпиясөздерді ешкімге бермеңіз. Банктің және басқа заңды ұйымдардың қызметкерлері ешқашан код немесе құпиясөз беруіңізді сұрамайды, мұндайды тек алаяқтар жасайды.
Ақшаңыз келісіміңізсіз шотыңыздан шығарылса, не істеу керек?

Банкке шұғыл хабарласыңыз: ресми нөмірге қоңырау шалыңыз немесе қолданбадағы чатқа жазыңыз. Картаны немесе шотты блоктаңыз. 24 сағат ішінде ақша келісіміңізсіз есептен шығарылғанын мәлімдеңіз.

Ескерту

Егер картаны пайдалану тәртібін бұзған болсаңыз (мысалы, қоңырау шалған алаяқтарға тексеру кодын берген болсаңыз) және осыған байланысты біреу келісіміңізсіз операция жасаған болса, сізге қаражат қайтарылмайды.

Қолдау қызметіне жазу