Қиындықтарды шешу

Қателесіп сатып алған Яндекс 360 Премиум үшін ақшамды қайтарып алғым келеді

Егер сіз Премиумды қателесіп қосқан болсаңыз, онда төлем жасалғаннан кейін үш күн ішінде сіз қайтару туралы өтініш бере аласыз. Бұл үшін парақшаның төменгі жағындағы форма арқылы қолдау қызметіне жазыңыз. Хабарламада логиніңіз бен тарифті көрсетіңіз.

Төлемнен үш күн өткен соң Премиум үшін қаражатты қайтару мүмкін емес, бірақ автоматты түрде жаңартудан бас тарта аласыз — Премиум төленген кезеңнің соңына дейін белсенді болады, содан кейін мүлде ажыратылады.

Төлем жасауға арналған картаны ауыстырғым келеді

Егер сіз осыған дейін Премиумды бір банк картасымен төлеп, енді қаражат басқасынан алынғанын қаласаңыз, ескі картаны алып тастаңыз және жаңасын Яндекстегі аккаунт баптауларында тіркеңіз.

Менің төлем картамнан ақша алынуда, бірақ мен аккаунтты білмеймін

Егер сіздің төлем картаңыздан ақша алынып жатса, ал сіз аккаунтты білмесеңіз, парақшаның төменгі бөлігіндегі нысан арқылы қолдау көрсету қызметіне жазыңыз. Хатта төлем картасының маскасын (алғашқы 6 және соңғы 4 санды), шегерім күні мен сомасын көрсетіңіз, сондай-ақ қайтарымның бірден қажет пе екендігін нақтылаңыз.

Төлем кезінде қате пайда болды

Мұндай жағдай неліктен орын алуы мүмкін

  • Банк тарапында қазіргі сәтте карталардың жұмысына қатысты қиындықтар бар.
  • Құрылғы желіге қосылмаған.
  • Пайдаланылатын төлем картасында шотты төлеу үшін қаражат жеткіліксіз.
  • Берілген төлем картасы жарамсыз немесе оның әрекет ету мерзімі аяқталған.
  • Төлем картасы бойынша жасалуы мүмкін төлемдер шегінен асып кетті.
  • Банк интернет арқылы төлем жүргізуге тыйым салады.
  • Қосымшалар дүкені сатып алуға шектеу қойды.

Не істеуге болады

Премиумды басқа тәсілмен төлеп көріңіз. Оны қалай жасауға болатындығы сіз оны қосқан жерге байланысты:
Компьютердегі браузер арқылы

Картаны Яндекс ID Анықтамасындағы нұсқаулық бойынша қосыңыз. Егер сізде басқа төлем картасы болмаса, бізге жазыңыз.

Телефон арқылы

Қолданба дүкені қойған шектеулерге байланысты қосымша арқылы төлем жүргізу жұмыс істемеуі мүмкін. Тарифті Яндекс 360 веб-интерфейсі арқылы қосыңыз, ұзартыңыз және төлеңіз. Сіз екі нұсқаның бірін таңдай аласыз:

  • Төленген кезең аяқталғанға дейін бірнеше күн бұрын Яндекс 360 веб-интерфейсі арқылы жаңа тарифті таңдаңыз және төлеңіз.
  • Дәл қазір Яндекс 360 веб-интерфейсі арқылы ақылы тарифті қосыңыз, кейін мобильді қосымша арқылы ағымдағы тарифті ажыратыңыз.
Ескертпе. Ескі және жаңа жазылымдардың әрекет етуі кезінде сізде Дискіде орын көбірек болады — қойманың көлемі бір-біріне қосылады.

Егер бәрібір төлем жасай алмай жатсаңыз, картаны Яндекс ID Анықтамасындағы нұсқаулық арқылы қосыңыз. Егер сізде басқа төлем картасы болмаса, бізге жазыңыз.

Төлегеннен кейін Яндекс 360 Премиум қосылмады

Төлем кезінде сіз Премиумды қосқыңыз келетін Яндекс ID арқылы авторизациядан өткендігіңізге көз жеткізіңіз. Пошта жәшіктеріңізді тексеріңіз: Премиум төленген аккаунттың жәшігінде Яндекс Поштаның сатып алу туралы чек жіберілген хаты болуы керек. Егер чек жіберілген хат болмаса немесе сіз Премиумды қателесіп басқа аккаунт үшін төлеп қойған болсаңыз, парақшаның төменгі бөлігіндегі форма арқылы қолдау көрсету қызметіне жазыңыз.