Қиындықтарды шешу

Қателесіп сатып алған Яндекс 360 Премиум үшін ақшамды қайтарып алғым келеді

Егер сіз Премиумды қателесіп қосқан болсаңыз, төлемнен кейін бес күн ішінде қайтарымға өтінім ресімдей аласыз. Бұл үшін парақшаның төменгі жағындағы форма арқылы қолдау қызметіне жазыңыз. Хабарламада логин мен тарифті көрсетіңіз.

Төлемнен бес күн өткен соң Премиум үшін қаражатты қайтару мүмкін емес, бірақ автоматты түрде жаңартудан бас тарта аласыз — Премиум төленген кезеңнің соңына дейін белсенді болады, содан кейін мүлде ажыратылады.

Төлем жасауға арналған картаны ауыстырғым келеді

Егер сіз осыған дейін Премиум үшін бір банк картасымен төлеп, енді қаражат басқасынан алынғанын қаласаңыз, ескі картаны алып тастаңыз және жаңасын Яндекстегі аккаунт баптауларында тіркеңіз.

Менің төлем картамнан ақша алынуда, бірақ мен аккаунтты білмеймін

Егер сіздің төлем картаңыздан ақша алынып жатса, ал сіз аккаунтты білмесеңіз, парақшаның төменгі бөлігіндегі нысан арқылы қолдау көрсету қызметіне жазыңыз. Хатта төлем картасының маскасын (алғашқы 6 және соңғы 4 санды), шегерім күні мен сомасын көрсетіңіз, сондай-ақ қайтарымның бірден қажет пе екендігін нақтылаңыз.

Төлем кезінде қате туындады

Ол неліктен орын алуы мүмкін

  • банк тарапында қазіргі сәтте карталар жұмысына қатысты мәселелер бар;
  • құрылғы желіге қосылмаған;
  • пайдаланылатын төлем картасында шотты төлеу үшін қаражат жеткіліксіз;
  • берілген төлем картасы жарамсыз немесе оның әрекет ету мерзімі аяқталған;
  • төлем картасы бойынша жасалуы мүмкін төлемдер шегінен асып кетті;
  • банк интернет арқылы төлем жүргізуге тыйым салады;
  • қосымшалар дүкені сатып алуға шектеулер белгілеген.

Не істеуге болады

Премиумды басқа тәсілмен төлеп көріңіз. Оны қалау жасау керектігі оны қосқан жерге байланысты:
Компьютерде браузер арқылы

Картаны Яндекс ID Анықтамасында берілген нұсқаулық бойынша қосыңыз. Егер сізде төлем үшін басқа карта болмаса, бізге жазыңыз.

Телефонда

Қосымшадағы төлем қолданбалар дүкені белгілеген шектеулерге байланысты істемеуі мүмкін. Тарифті Яндекс 360 веб-интерфейсі арқылы қосыңыз, ұзартыңыз және төлеңіз. Сіз екі нұсқаның біреуін таңдай аласыз:

  • төленген кезең аяқталардан бірнеше күн бұрын жаңа тарифті Яндекс 360 веб-интерфейсі арқылы таңдаңыз және төлеңіз;
  • дәл қазір Яндекс 360 веб-интерфейсі арқылы ақылы тарифті қайтадан қосыңыз, кейін мобильді қосымша арқылы ағымдағы тарифтен бас тартыңыз.
Ескертпе. Ескі және жаңа жазылымдардың әрекет ету мерзімі кезінде сізде Дискіде көп орын болады — қойманың көлемі біріктіріледі.

Егер бәрібір төлей алмай жатсаңыз, картаны Яндекс ID Анықтамасында берілген нұсқаулық арқылы қосыңыз. Егер сізде төлем үшін басқа карта болмаса, бізге жазыңыз.

Төлегеннен кейін Яндекс 360 Премиум қосылған жоқ

Төлем кезінде сіз Премиумды сатып алғыңыз келетін Яндекс ID арқылы авторизациядан өткендігіңізге көз жеткізіңіз. Пошта жәшіктеріңізді тексеріңіз: Премиум төленген аккаунттың жәшігінде Яндекс Поштаның сатып алу туралы чек жіберілген хаты болуы керек. Егер чек жіберілген хат болмаса немесе сіз Премиумды қателесіп басқа аккаунт үшін төлеп қойған болсаңыз, парақшаның төменгі бөлігіндегі форма арқылы қолдау көрсету қызметіне жазыңыз.

Қателесіп ажыратып тастаған Яндекс 360 Премиумды қайтадан қосқым келеді

Егер төленген кезең әлі аяқталмаған болса, сіз Премиумды ажыратқаннан кейін оның әрекетін қалпына келтіре аласыз.

  1. Яндекс 360 тарифтері парағына өтіңіз.
  2. Қажетті тарифке қарама-қарсы тұрған Қалпына келтіру батырмасын басыңыз.

Қалпына келтіргеннен кейін Премиум автоматты түрде ұзартылып отырады.