Қиындықтарды шешу

Қате сатып алынған Яндекс 360 Премиумның ақшасын қайтарғым келеді

Егер сіз жазылымды қате сатып алсаңыз, онда төлем жасалғаннан кейін үш күн ішінде сіз қайтару туралы өтініш бере аласыз. Бұл үшін парақшаның төменгі жағындағы форма арқылы қолдау қызметіне жазыңыз. Хабарламада логин мен тарифті көрсетіңіз.

Төлемнен үш күн өткен соң жазылым үшін қаражатты қайтару мүмкін емес, бірақ автоматты түрде жаңартудан бас тарта аласыз — жазылым төленген кезеңнің соңына дейін белсенді болады, содан кейін мүлде ажыратылады.

Төлем жасауға арналған картаны ауыстырғым келеді

Егер сіз осыған дейін бір банк картасымен төлеп, енді қаражат басқасынан алынғанын қаласаңыз, ескі картаны алып тастаңыз және жаңасын Яндекстегі аккаунт баптауларында тіркеңіз.

Менің төлем картамнан ақша алынуда, бірақ мен аккаунтты білмеймін

Егер сіздің төлем картаңыздан ақша алынып жатса, ал сіз аккаунтты білмесеңіз, парақшаның төменгі бөлігіндегі нысан арқылы қолдау көрсету қызметіне жазыңыз. Хатта төлем картасының маскасын (алғашқы 6 және соңғы 4 санды), шегерім күні мен сомасын көрсетіңіз, сондай-ақ қайтарымның бірден қажет пе екендігін нақтылаңыз.

Төлем кезінде қате пайда болды

Бұл неліктен орын алуы мүмкін

  • Қазіргі уақытта банк жағында карталардың жұмысында қиындықтар бар.
  • Құрылғыда желімен байланыс жоқ.
  • Пайдаланылатын төлем картасында шотты төлеу үшін қаражат жеткіліксіз.
  • Берілген төлем картасы жарамсыз немесе оның әрекет ету мерзімі аяқталған.
  • Төлем картасы бойынша жасалуы мүмкін төлемдер шегінен асып кетті.
  • Банк интернет арқылы төлем жүргізуге тыйым салады.
  • Қосымшалар дүкені сатып алуға шектеу қойды.

Не істеуге болады

Премиумды басқа жолмен төлеуге тырысыңыз. Мұны қалай жасауға болатыны оны қай жерге қосқаныңызға байланысты:
Компьютерде браузер арқылы

Картаны Яндекс ID Анықтамасындағы нұсқаулар арқылы қосыңыз. Егер сізде басқа төлем картасы болмаса, бізге жазыңыз.

Телефонда

Қосымша дүкені қойған шектеулерге байланысты қосымшадағы төлем жұмыс істемеуі мүмкін. Тарифті қосыңыз, жаңартыңыз және Яндекс 360 веб-интерфейсінде төлеңіз. Сіз екі нұсқаның бірін таңдай аласыз:

  • Төленген кезең аяқталғанға дейін бірнеше күн бұрын Яндекс 360 веб-интерфейсінде жаңа тарифті таңдап, төлеңіз.
  • Дәл қазір Яндекс 360 веб-интерфейсінде қайтадан ақылы тарифті қосыңыз, содан кейін мобильді қосымшадағы ағымдағы тарифті алып тастаңыз.
Ескертпе. Ескі және жаңа жазылымдар кезінде сізде Дискіде көбірек орын болады — сақтау көлемі жинақталады.

Егер сіз әлі де төлем жасай алмасаңыз, Яндекс ID Анықтамасындағы нұсқаулар бойынша картаны қосыңыз. Егер сізде басқа төлем картасы болмаса, бізге жазыңыз.

Төлегеннен кейін Яндекс 360 Премиум қосылмаған

Төлем кезінде сіз Премиумды қосқыңыз келетін дәл сол Яндекс ID-ден рұқсат алғаныңызға көз жеткізіңіз. Пошта жәшіктеріңізді тексеріңіз: Премиум төленген шоттың тартпасында Яндекс Поштасынан сатып алу чегі бар хат болуы керек. Егер чек жіберілген хат болмаса немесе сіз Премиумды қателесіп басқа аккаунт үшін төлеп қойған болсаңыз, парақшаның төменгі бөлігіндегі форма арқылы қолдау көрсету қызметіне жазыңыз.

Мен қателесіп өшірілген Яндекс 360 Премиумды жаңартқым келеді

Төленген мерзім әлі аяқталмаған болса, сіз өшірілгеннен кейін Премиумның жұмысын қалпына келтіре аласыз.

  1. Яндекс 360 тарифтері парағына өтіңіз.
  2. Қажетті тарифке қарама-қарсы Жалғастыру батырмасын басыңыз.

Қалпына келтірілгеннен кейін Премиум қайтадан автоматты түрде жаңартылатын болады.