Портрет
Поштаға хаттарыңызды алушылар Кімнен өрісі жанынан көре алатындай өзіңіздің портретіңізді жүктеуіңізге болады.
Портретті жүктеу
- Яндекс ID-ді ашыңыз.
- Суретті компьютерден жүктеп алыңыз немесе тікелей сурет сілтемесін көрсетіңіз (мысалы, әлеуметтік желіден).
Портретті жүктеп салмасаңыз, Пошта сіз үшін портретті автоматты түрде құрады: бір түсті фонда атыңыз бен тегіңіздің алғашқы әріптері көрсетіледі (мысалы, Чешир Мысығы үшін «ЧМ»).
Ескерту
Портреттің тек Яндекс Поштада көрсетілуіне кепілдік беріледі. Егер хатыңызды алушы басқа пошта сервисін пайдаланса, онда бұл мүмкіндік қолданылмауы мүмкін — алушы хат тақырыбында сіздің портретіңізді көрмейді.
Портретті өзгерту
-
Яндекс ID-ді ашыңыз.
-
Суретті компьютерден жүктеп алыңыз немесе тікелей сурет сілтемесін көрсетіңіз (мысалы, әлеуметтік желіден).
Ескі портреттің үстінен жаңа портретті жүктеп алған кезде ескісі Яндекс ID-де сақталып қалады. Сіз жаңасын жою арқылы оған қайта орала аласыз.
Портретті жою
-
Яндекс ID-ді ашыңыз.
-
Ашылған терезеде меңзерді портретке апарып,
белгішесін басыңыз.
Егер сіз бірнеше портретті жүктесеңіз (ескі портретті жаңасына ауыстырсаңыз), онда тек соңғы жүктелім жойылады. Алдыңғысы соның орнына келеді. Барлық жүктелген портреттерді жою үшін олардың әрқайсысын алып тастаңыз.
Сіз жүктеп салынған портреттің барлығын жойғанда, Пошта сіз үшін портретті автоматты түрде құрады: бір түсті фонда атыңыз бен тегіңіздің алғашқы әріптері көрсетіледі (мысалы, Чешир Мысығы үшін «ЧМ»).
Пошта қолданбасы арқылы портретті өзгерту (Android)
Сіз портретті Android құрылғысы болып табылатын телефон немесе планшетке арналған Пошта қолданбасы арқылы да өзгерте аласыз:
- Экранды солға сүйреңіз.
- Қалталар мен белгілер тізімінің астындағы Баптаулар батырмасын басыңыз.
- Портретін өзгерткіңіз келетін аккаунтты таңдаңыз.
- Аккаунтты басқару батырмасын басыңыз.
- Өз портретіңізге басыңыз.
- Жаңа суретті жүктеңіз.
Поштаның iOS жүйесіне арналған қосымшасында портретті ауыстыра алмайсыз.
Портретпен қиындықтар
Мен портретті жүктедім, бірақ ол көрсетілмейді
- Егер Жеке деректер парағында немесе портреттер тізімінде хаттар көрсетілмесе, сәл күту қажет болады. Жүйеге пайдаланушы туралы жаңа ақпаратты жүктеу үшін біраз уақыт қажет. Егер бір аптадан кейін портрет пайда болмаса, браузер кэшін тазартып көріңіз және барлық cookie файлдарын жойыңыз.