Пошта жәшігінен хаттар жоғалды

Жоғалған хаттарды іздеу үшін қадамдық нұсқаулықты оқыңыз. Жұмыс басталар алдында Яндекс.Поштаны жаңа қойындыдан ашыңыз.

Қиындықты таңдаңыз:

Егер хаттар болуы тиіс қалтада болмаса, онда олар басқа қалтаға, мысалы, Жойылған немесе Спам қалталарына түскен болуы мүмкін. Өз жәшігіңіздің барлық қалталарынан жіберушінің аты немесе мекенжайы, хат мәтінінің бөлігі немесе оның тақырыбы бойынша хаттарды іздеп көріңіз.

Маңызды

Жойылған қалтасындағы хаттар 30 күн сақталады, ал Спам қалтасындағылар — 10 күн. Осыдан кейін олар Яндекс серверлерінен біржола жойылады.

Хаттар табылды ма?

Хаттарды қалпына келтіруге болады:

  1. Хаттар табылған қалтаға өтіңіз.
  2. Қажетті хаттарды ерекшелеңіз.
  3. Қалтаға батырмасын басыңыз.
  4. Хаттарды жылжытқыңыз келетін қалтаны тізімнен таңдаңыз, — мысалы, Кіріс.

Егер хаттарды іздеу немесе қолмен табу мүмкін болмаса, оларды қалпына келтіру мүмкін емес дегенді білдіреді — олар Яндекс Пошта серверлерінен біржола жойылған.

Егер жаңа хаттар Кіріс қалтасында болмаса, онда олар басқа қалтаға, мысалы, Жойылғандар немесе Спам қалталарына келіп түскен болуы мүмкін. Өз жәшігіңіздің барлық қалталарынан жіберушінің аты немесе мекенжайы, хат мәтінінің бөлігі немесе оның тақырыбы бойынша хаттарды іздеп көріңіз.

Назар аударыңыз

Жойылған қалтасындағы хаттар 30 күн сақталады, ал Спам қалтасындағылар — 10 күн. Осыдан кейін олар Яндекс серверлерінен біржола жойылады.

Хаттар табылды ма?

Хаттарды қалпына келтіруге болады:

1. Хаттар табылған қалтаға өтіңіз.
2. Қажетті хаттарды ерекшелеңіз.
3. Қалтаға батырмасын басыңыз.
4. Хаттарды жылжытқыңыз келетін қалтаны тізімнен таңдаңыз, — мысалы, Кіріс.

Егер хаттар Жойылғандар, Спам немесе басқа қалтадан табылса, онда олар мына себептерге байланысты тасымалданды:

Хаттарды алып тастайтын немесе жылжытатын ереже бапталған

Хаттарды өңдеу ережелерінде кіріс хаттарды жою немесе басқа қалталарға жылжыту үшін бапталған ережелердің жоқтығына көз жеткізіңіз. Егер бар болса, оларды өшіруге тырысыңыз және хаттардың Кіріс қалтасына келетіндігін тексеріп көріңіз.

Егер мұндай ереже бар болса және сіз оны жасамағаныңызды есте сақтаңыз, онда ереже автоматты түрде жасалған. Мұндай жағдай хатты басқа қалтаға тасымалдап, содан кейін «Ондай хаттарды қалтаға тасымалдау керек пе?» хабарына «Иә» деп жауап бергенде орын алады.

Жіберуші өшірілген тарату хаттары тізіміне енгізілген

Баптауларда Тарату хаттарын басқару бөлімін таңдаңыз, Өшірілгендер қойындысына өтіңіз және онда қажетті жіберушінің бар-жоғын тексеріңіз. Тарату хаттары өшірілген болса, хаттар Жойылғандар қалтасына түседі. Тарату хаттарын жіберушіден келген хаттар Кіріс қалтасына келуі үшін, тарату хаттарын белгілеп, Осы жіберушінің хаттарын алу түймесін басыңыз.

Егер жаңа хаттар табылмаса, сіз хабарлама келуі тиіс сайтта электрондық мекен-жайыңыздың дұрыстығын тексеріңіз. Жіберушіден мекенжайыңызды дұрыс жазған-жазбағанын біліңіз.

Сондай-ақ сайттың немесе жіберушінің пошта мекенжайының қара тізімде бар-жоғын тексеріңіз .

Яндекс ID баптауларында сенімді жеке мәліметтерді енгізіңіз және аккаунтқа телефон нөмірін тіркеңіз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Әдетте мұның бәрі жәшікке телефон нөмірі байланбаған немесе Яндекс ID-де жалған аты-жөні көрсетілгеннен орын алып жатады. Бұғаттауды алып тастау үшін әдетте екі сағаттай уақыт кетеді.

Хаттар неліктен жойылады және мұны қалай болдырмауға болады

Пошта жәшігіңізге басқа пайдаланушы да кіре алады

Хаттарды пошта жәшігіңізге қатынасу мүмкіндігі бар пайдаланушы алып тастауы мүмкін: бөтен құрылғыда жұмыс істеп болғаннан кейін сессияны аяқтауды ұмытып кетуіңіз мүмкін. Сессияны аяқтау үшін аккаунт мәзірінде Барлық құрылғыларда шығу сілтемесін басыңыз. Мұны Яндекс ID баптауларында Барлық құрылғыларда шығу сілтемесі көмегімен жасауға болады.

Кіру журналына кіріп, онда хаттарды жою операциялары бар-жоғын тексеріңіз.

Маңызды

Журналда 2000-ға жуық әрекет олар жасалған IP-мекенжайларымен бірге сақталады. Егер хаттарды жойғаннан кейін 2000-нан артық әрекет жасалса, онда жою туралы деректер журналда көрсетілмейді.

Тіпті, егер жәшігіңізге тек сіздің кіретініңізге сенімді болсаңыз, компьютерді антивируспен тексеріп, құпиясөзді және қосымша мекенжайды өзгертіңіз. Сондай-ақ, Телефон нөмірлері парақшасында сізге таныс емес нөмірлердің бар-жоғын тексеріңіз.

Хаттар пошталық бағдарламада жоғалады

Егер сіз пошта бағдарламасын қолдансаңыз және хаттарды сол жерде жойсаңыз, онда олар қызмет бетінде де жоғалады . Бұл бағдарламаңыз IMAP хаттамасы бойынша бапталғандықтан орын алады — бұл ретте сервистегі жәшіктің құрылымы бағдарламадағы жәшіктің құрылымымен синхрондалады. Хаттарды тек бағдарламада ғана жойып, бірақ Яндекс Поштада қалдыру үшін POP3 хаттамасы бойынш бағдарламаны баптауыңызға болады, бірақ біз мұны жасамауға кеңес береміз: хаттар сервермен дұрыс синхрондалмауы мүмкін.

Хаттарды алып тастайтын немесе жылжытатын ереже бапталған

Хаттарды өңдеу ережелерінде кіріс хаттарды жою немесе басқа қалталарға жылжыту үшін бапталған ережелердің жоқтығына көз жеткізіңіз. Егер бар болса, оларды өшіруге тырысыңыз және хаттардың Кіріс қалтасына келетіндігін тексеріп көріңіз.
Қолдау қызметіне жазу