Хаттар жіберілмейді
Бұл қадамдық нұсқаулық хаттарды жіберуге байланысты мәселелерді шешуге көмектеседі. Кірісер алдында, ұсынымдарды орындау үшін Яндекс Поштаны жаңа қойындыда ашыңыз.
Қиындықты таңдаңыз:
Бұл неліктен орын алды және оны қалай түзетуге болады:
Браузер бетті қате көрсетеді
-
Трафик шығынын азайту үшін браузер кэште қаралған беттердің көшірмелерін сақтайды. Бетті қайта қараған кезде, браузер олардың деректерін жадыдан жүктеуі мүмкін. Мысалы, браузер жадыдан кіріс хаттар бетін жүктесе, сіз жаңа хаттар есептегішінің маңызды емес мәнін көресіз.
Оны интернеттен мәжбүрлеп жүктеу үшін бетті жаңартып көріңіз. Мәселе шешілмесе, браузер кэшін тазалаңыз және барлық cookie файлдарын жойыңыз.
Кеңейтімдер Яндекс Поштаны бұғаттайды
-
Пошта браузердегі толықтырулар мен кеңейтімдердің салдарынан дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер Пошта жарнаманы бұғаттау немесе антивирус-кеңейтім салдарынан дұрыс жұмыс істемесе, осы кеңейтуді болдырмау үшін Пошта бетін қосыңыз.
Егер сіз мына хабарламаны алсаңыз Қате кетті. Бірнеше минуттан кейін қайталаңыз, бұл дегеніміз, сіз Яндекс Пошта арқылы басқа пошта сервисіндегі жәшіктің атынан хат жібергіңіз келді. Сізде осы жәшіктен Яндекстегі жәшікке жинаушы бапталғанын тексеріңіз. Бапталған жинаушысыз басқа пошта сервисінде алиас ретінде мекен-жайды таңдау мүмкін болмайды.
Құрастырушы бапталған, бірақ хаттар әлі жіберілмейді
Егер жинаушы бапталса, бірақ сізде мекен-жайдан басқа пошта сервисі арқылы (мысалы, Yahoo) хат жіберу мүмкін болмаса, бұл сервистің қауіпсіздік ережелері хаттарды басқа пошта сервистері арқылы, соның ішінде Яндекс Пошта арқылы жіберуге тыйым салады.
Хаттарды Яндекс Пошта арқылы жіберуді жалғастыру үшін Кімнен өрісінде Яндекстегі мекенжайыңызды таңдаңыз ( login@yandex.kz).
Егер сіз қате туралы «Хатты жіберу мүмкін емес, себебі спамға ұқсайды» хабарламасын алсаңыз («Spam limit exceeded» немесе «Message rejected under suspicion of SPAM») немесе бақылау сандарды енгізу талап етілсе, бұл келесі себептер бойынша болуы мүмкін:
Бір типті немесе үлгі хаттар жіберіледі
Жәшігіңізден бір типті немесе үлгі хаттары, сондай-ақ коммерциялық немесе жарнамалық ұсыныстары бар хаттар жіберіледі. Яндекс Поштада мұндай хаттарды жіберу рұқсат етілмейді — біздің сервисіміз адамдар арасында тірі қарым-қатынас жасауға арналған.
Кеңес
Егер серіктестеріңізге немесе клиенттеріңізге жаппай хат жібергіңіз келсе, ол үшін тек арнаулы тарату сервистерін пайдаланыңыз. Сәйкес келетінін Яндекс іздеуінен табуға болады.
Тәулігіне жіберуілетін хаттар шегінен асты
Сіздің жәшігіңізден күн сайын көптеген хаттар жіберіледі — бұл біздің қауіпсіздік жүйесімен спам ретінде бағаланады. Хаттар сіздің қатысуыңызбен, сонымен қатар рұқсатыңызсыз да жіберілуі мүмкін.
Мұндай жағдай орын алсам үшін Яндекс Поштада тәулігіне жіберілетін хаттарға техникалық шектеулер қойылған. Бұл шектеулерді айналып өтуге немесе өзгертуге болмайды.
Пошта шектеулері
Алушы саны |
Шектеу |
Бір тәуліктегі барлық хаттағы жиынтық |
500 |
Сайт арқылы жіберілген бір хатта |
50 |
Пошталық бағдарлама арқылы немесе SMTP протоколы бойынша жіберілген бір хатта |
35 |
Назар аударыңыз
Егер Спамқорғаныс бір үлгідегі немесе бір типті хаттарды, спамды, жарнаманы немесе коммерциялық ұсыныстарды жаппай таратуға тыйым салса, шектеулер қысқартылуы мүмкін.
Сіздің шотыңыз күдікті болып көрінеді
Қауіпсіздік жүйесі сіздің шотыңызды күдікті деп тапты. Әдетте бұл сіздің жәшігіңізге қорғалған телефон нөмір тіркелмегенінен немесе Яндекс ID-де жалған аты-жөні көрсетілгеннен болады. Осы деректерді тексеріп, егер қажет болса, оларды жаңартыңыз.
Егер нөмір тіркелген болса, ал аты-жөні дұрыс көрсетілсе, тіркелген нөмірді растап көріңіз — ол үшін Телефон нөмірін растау парақшасына өтіңіз. Егер жәшік бизнеске арналған Яндекс 360 ұйымында жасалған болса, ұйым иесінен өз аккаунты үшін дәл сондай әрекеттерді жасауды сұраңыз.
Жоқ мекен-жайларға хаттар жіберіледі
Жәшіктен көптеген хаттар жоқ мекен-жайларға жіберілді. Егер хат жоқ мекен-жайға жіберілсе, жеткізбеу туралы автоматты есепті аласыз.
Бізге сіздің мекен-жайыңыздан хат таратылымдарына шағымдар келіп түсті
Бізге сіздің мекен-жайыңыздан спамды таратуға пайдаланушылардан бірнеше шағым келіп түсті.
Егер мұндай жағдай орын алса, пошта жәшігінен хаттарды жіберуге тыйым салынады. Тек хаттарды жіберу бұғатталады — сіз Поштаға кіріп, хаттарды ала аласыз. Бұғаттау автоматты түрде 24 сағаттан кейін аяқталады, егер сіз осы уақыт ішінде хат жіберуге тырыспасаңыз, — әйтпесе бұғаттау тағы 24 сағатқа созылады.
Сіз бұғаттауды алып тастауды күтсеңіз, болашақта қиындықты болдырмауға көмектесетін ұсыныстарды орындаңыз:
- Компьютеріңізде вирустардың бар-жоғын тегін антивирустық бағдарламалардың көмегімен тексеріңіз: Dr.Web ұсынған CureIt! және «Лаборатории Касперского» ұсынған Virus Removal Tool. Осыдан кейін құпиясөзді өзгертіңіз.
- Яндекс ID баптауларында дұрыс жеке деректеріңізді көрсетіңіз және аккаунтқа телефон нөміріңізді байлаңыз.
- Алушылардың мекенжайлары сізде дұрыс жазылғанын және ескірмегенін тексеріңіз.
- Хаттарыңызды алушылардың оларды өз еркімен алуға келіскеніне көз жеткізіңіз.
Егер «Message rejected under suspicion of SPAM» хабарламасы пайда болса, хатыңыздың мазмұны Яндекс Поштамен спам ретінде танылған. Мәселені шешу үшін Яндекс Поштаны ашыңыз және тест ретінде кез келген бір хатты жіберіңіз. Солайша сіз хаттарды робот жібермейтінін жүйеге дәлелдейсіз.
Компьютеріңізде вирустардың бар-жоғын тегін антивирустық бағдарламалардың көмегімен тексеріңіз: Dr.Web ұсынған CureIt! және «Лаборатории Касперского» ұсынған Virus Removal Tool.
Толығырақ Хат жіберілуі мүмкін емес, себебі спам сияқты хабарламасын көремін бөлімін қараңыз.
Егер сіз мына хабарламаны алсаңыз Қате кетті. Хатты жіберу немесе сақтау мүмкін емес, өйткені ол тым үлкен. Хат жобаларда сақталған, бұл хат мәтінінде таңбалар мен суреттердің тым көп екенін білдіреді. Бұл көбінесе ұзақ хат алмасудағы ескі хаттарды дәйексөзге алу себебінен орын алады. Хаттың мазмұнын қысқартуға тырысыңыз немесе жаңасын жасаңыз.
Хаттың Жіберілген қалтасында бар-жоғын тексеріңіз. Егер хат жоқ болса, жіберу кезінде қате пайда болуы мүмкін — хатты қайта жіберуге тырысыңыз.
Қайта жіберу көмектескен жоқ
Егер сіз хатты Яндекс пошта жәшігінен жіберсеңіз және ол алушының пошта серверімен қабылданбаған болса, жеткізілмеу себептері мен тағайындау бойынша хаттың одан әрі қозғалысын қабылдамаған сервердің аты көрсетілген «Mailer-Daemon» сервисінің автоматты есебін аласыз.
Сіз жеткізбеу туралы есеп алдыңыз ба?
Таңдау
Иә, мен жеткізбеу туралы есеп алдым
Хатты қандай мекен-жайға жібергеніңізді нақтылаңыз:
Автоматты есепте жеткізілмеу себебі көрсетіледі. Оны қалай табуға және ашуға болады:
-
Diagnostic Code
сөз тіркесін табыңыз. Оның оң жағында ағылшын тілінде қате коды көрсетіледі. -
Төмендегі кестеден қате кодын табыңыз.
Кеңес
Кестеден жылдам іздеу үшін Windows-та Ctrl+F және macOS-та Cmd+F пернелер тіркесін қолданыңыз.
Қате коды |
Себебі мен шешімі |
|
Хат тіркелмеген мекенжайға жіберілген. Алушы мекенжайында ешбір артық тыныс белгі, бос орын мен тырнақшалардың жоғына көз жеткізіңіз. Алушының мекенжайын қайта тексеріп, хат жіберілімін қайталаңыз. |
|
Хат спам сияқты көрінеді. Егер сіздің пошта жәшігіңізден тек спам келсе, Яндекс пошта сервері оған хат қабылдауды 24 сағатқа шектейді. Ескерту Егер сіз сайт пайдаланушыларына немесе жазылушыларға заңды таратуларды жіберсеңіз, Яндекстің «адал» таратуларына қойылатын талаптарымен танысыңыз. |
|
Хатты алушының аккаунты Пайдаланушы келісімін бұзуға байланысты бұғатталған. Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысып, оған қиындық туралы хабарлап көріңіз. Егер сіз хат жіберілген мекенжайдың иесі болсаңыз, өз бетіңізше бұғаттауды алып тастай аласыз. Дербес ақпарат бетіндегі өзіңіз туралы дұрыс ақпаратты көрсетіңіз және біраз уақыттан кейін бұғаттау автоматты түрде жойылады. Егер сіз сенімді деректерді көрсетсеңіз және тіркелгі ашылмаса, беттің төменгі жағындағы кері байланыс нысаны арқылы қолдау қызметіне жазыңыз. |
|
Алушының пошта жәшігі толы. Бұл алушының жәшікті сирек пайдалануы және жәшік таратылымдарымен толып кетуінен орын алады. Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысуға және оған қиындық туралы хабарлауға тырысыңыз. Алушы өз жәшігіне қайтадан хат қабылдауы үшін ол Яндекс Поштаға веб-интерфейс арқылы кіру қажет. |
|
Тіркеменің өлшемі тым үлкен. Хатта жіберілетін тіркеме Яндекс пошта серверінде орнатылған шектеулер үшін қабылданбайды. Яндекс пошта жәшігіне жіберілетін тіркемелері бар хаттардың ең көп мөлшері 30 МБ-тан аспауы тиіс. Тіркемені файлдарды сақтау сервисіне жүктеңіз (мысалы, Яндекс Диск) және хатта оның сілтемесін көрсетіңіз. |
|
Алушының пошталық сервері жауап бермейді. Пошта сервері жүйелік командалар мен Яндекстің пошта серверіне тым ұзақ уақыт жауап бермей, байланыс пен хатты жіберу әрекетін тоқтатты. Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысып, оған қиындық туралы хабарлап көріңіз. |
|
Яндекс пошта сервері басқа серверлерден түскен өтініштер санының көптігінен артық жүктелген. Бұл жүктеменің өсуіне және жұмыстың бәсеңдеуіне әкеледі. Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысып, оған қиындық туралы хабарлап көріңіз. |
|
Хатта алушылар саны тым көп: Кімге, Көшірмесі және Жасырын көшірме өрістерінде 35-тен артық мекен-жай бар. Алушылар тізімін өңдеңіз және әрекетті қайталаңыз. |
Автоматты есепте жеткізілмеу себебі көрсетіледі. Оны қалай табуға және ашуға болады:
-
Diagnostic Code
сөз тіркесін табыңыз. Оның оң жағында ағылшын тілінде қате коды көрсетіледі. -
Төмендегі кестеден қате кодын табыңыз.
Кеңес
Кестеден жылдам іздеу үшін Windows-та Ctrl+F және macOS-та Cmd+F пернелер тіркесін қолданыңыз.
Қате коды |
Себебі мен шешімі |
|
Хат тіркелмеген мекенжайға жіберілген. Алушы мекенжайы латынша әріптермен терілгеніне, ешбір артық тыныс белгі, бос орын мен тырнақшалардың жоғына көз жеткізіңіз. Алушының мекенжайын қайта тексеріп, хат жіберілімін қайталаңыз. |
|
Пошта сервері хаттарды спам ретінде таниды. Алушы немесе оның пошта сервисі әкімшілігімен байланыстың балама тәсілімен байланысуға және мәселе туралы хабарлауға тырысыңыз. Егер сіз сайт пайдаланушыларына немесе жазылушыларға заңды таратуларды жіберсеңіз, Яндекстің «адал» таратуларына қойылатын талаптарымен танысыңыз. Ескерту Егер сіз бизнеске арналған Яндекс 360-ты қолдансаңыз, қосылған доменде міндетті түрде SPF-жазба бапталған болуы керек. |
|
Алушының жәшігі толып қалды. Бұл алушының жәшікті сирек пайдалануы және жәшік таратылымдарымен толып кетуінен орын алады. Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысуға және оған қиындық туралы хабарлауға тырысыңыз. |
|
Алушының мекенжайын алушының пошта қызметі бұғаттады. Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысып, оған қиындық туралы хабарлап көріңіз. |
|
Алушының пошта сервері үлкен көлемді хатты қабылдамайды. Хатта жіберілетін тіркеме пошта серверде орнатылған шектеулерден қабылданбайды. Тіркемені файлдарды сақтау сервисіне жүктеңіз (мысалы, Яндекс Диск) және хатта оның сілтемесін көрсетіңіз. |
|
Яндекстің пошта сервері қара тізімге түсті. Яндекс пошта серверінің мекенжайын қара тізімнен өз бетіңізше жоя аласыз, ол үшін есептегі сілтеме бойынша өтіңіз. Сондай-ақ, алынған есептің толық мәтінін жібере отырып, беттің төменгі жағындағы үлгі арқылы бізге жаза аласыз. Алушы немесе оның пошта сервисі әкімшілігімен байланыстың балама тәсілімен байланысуға және мәселе туралы хабарлауға тырысыңыз. |
|
Жіберілетін хаттардың сақиналанғаны белгілі болды. Сіз пайдаланатын барлық пошта жәшіктеріндегі қайта бағыттау ережелерін және құрастырушыны тексеріңіз — олар дұрыс бапталмауы мүмкін. Егер мәселе сіздің тарапыңызда емес екеніне сенімді болсаңыз, алушымен баламалы байланыс арқылы хабарласыңыз және оған мәселе туралы хабарлаңыз. |
|
Жіберуге тыйым салынған (қате бапталған МХ-жазба үшін алушының пошта сервері Яндекс Пошта серверлерін танымайды). Алушы немесе оның пошта сервисі әкімшілігімен байланыстың балама тәсілімен байланысуға және мәселе туралы хабарлауға тырысыңыз. Ескерту Егер сіз бизнеске арналған Яндекс 360-ты қолдансаңыз және өз доменіңіздегі жәшікке хат жіберсеңіз, MX-жазбасын таратуға 48 сағатқа дейін уақыт кетуі мүмкін екенін ескеріңіз. Егер 48 сағат өткен болса, барлық баптаулардың MX жазбаларын баптау бойынша мақаладағы ұсынымдармен дәл орындалғанына көз жеткізіңіз. |
|
Жіберушіні тексеру қатесі. Мәселені шешу үшін алушының пошта сервисі әкімшілігімен хабарласыңыз және Яндекс Пошта пошталық мекенжайларын жіберушілерді тексеру қызметінің ақ тізіміне енгізуді сұраңыз. Ескерту Егер сіз бизнеске арналған Яндекс 360-ты қолдансаңыз, қосылған доменде міндетті түрде SPF-жазба бапталған болуы керек. |
Жоқ, мен жеткізбеу туралы есеп алған жоқпын
Егер сіз жеткізбеу туралы есеп алмаған болсаңыз, хат алушының пошталық сервисіне сәтті жеткізілді. Жеткізбеу себептерін анықтау үшін осы қызметті қолдау қызметіне хабарласыңыз. Өтінішке қоса жіберген хат қасиеттерін тіркеп жіберіңіз.
Желі істен шығуы мүмкін. Хатты Жіберілген, Жобалар және Шығыс қалталарынан іздеп көріңіз.
Бұл жағдайда хат сәтті жіберілді деген сөз.
Жіберу кезінде қате пайда болған. Хатты қайта жіберуге тырысыңыз.
Хатта тіркемелер бар болуы мүмкін — мұндай хатты жіберу біраз уақытты талап етеді. Бірнеше минут күтіңіз. Егер хат өзі жіберілмесе, оны қайтадан жіберуге тырысыңыз.
Жіберу кезінде қате пайда болған. Өкінішке қарай, мұндай хатты қалпына келтіруге болмайды.
Кеңес
Егер сіз жиі ұзақ хаттар жазсаңыз, оларды жоба ретінде сақтаңыз. Бұл кез-келген жаңылыс кезінде хатты жоғалтпауға көмектеседі.
Егер хаттарыңыз мекен-жайынан @yandex.ru
орнына @yandex.com
немесе @ya.ru
мекен-жайларына жіберілсе, демек, баптауларда басқа пошта алиасы таңдалған.
Хаттарды қай мекенжайлардан жіберетініңізді Жеке деректер баптаулары бөлімінен таңдай аласыз. Бұл мекенжай барлық хаттар үшін әдепкі түрде пайдаланылады. Сондай-ақ, ол пайдаланушының аты мен портретіне басқан кезде Яндекс Пошта парақшасының жоғарғы оң жақ бұрышында көрсетіледі.
Жіберу мекенжайын хатты жасау парақшасында таңдауға болады. Таңдалған мекенжай нақты осы хат үшін ғана пайдаланылатын болады.
Кідіріс Яндекс серверінде де, алушының серверлерінде де болуы мүмкін. Кешіктіру қай жерден орын алғанын анықтау үшін қолдау қызметіне төмендегі үлгі арқылы жазыңыз. Өтінішке міндетті түрде кешіктірілген хаттың қасиеттерін тіркеп жіберіңіз.
Егер мәселе тізімде жоқ болса, төмендегі үлгі арқылы қолдау қызметіне жазыңыз.