Яндекс Поштаның қолдау қызметіне жазу
Ескерту
Яндекс Поштада телефон арқылы қолдау жоқ. Біз тек пайдаланушылардың хаттарымен жұмыс істейміз. Бұл тиімді: хатта сіз бізге хаттардың қасиеттері мен хат қасиеттерін де бере аласыз — солайша мәселені тезірек шешіп, сізге көмектесе аламыз.
Сіздің хатыңыз қажетті маманға жетуі үшін қандай мәселе туындағанын нақтылап беріңіз.
Не жөнінде хабарлағыңыз келеді?
Пошта жүктелмейді, батырмалар жұмыс істемейді
Мәселені шешу жолдары Поштаны жүктеу және көрсету қателері бөлімінде көрсетілген. Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз.
Хатпен қиындықтар
Қиындықты нақтылаңыз:
Хаттар жіберілмейді
Мәселені шешу жолдары Хаттар жіберілмейді бөлімінде келтірілген. Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз.
Маған хаттар келмейді
Мәселені шешу жолдары Хаттарды алу және қарау мәселелері бөлімінде келтірілген. Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз.
Хаттардың тізімі туралы сұрақ
Сұрақтарға жауаптар Хаттар тізімімен жұмыс бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.
Хатты аудару туралы сұрақ
Сұрақтарға жауаптар Хаттарды аудару бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.
Іздеу жұмыс істемейді
Мәселені шешу жолдары Іздеу жұмыс істемейді бөлімінде келтірілген. Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз.
Басқа жәшіктегі хаттар жиналмайды
Мәселені шешу жолдары Хат жинау жұмыс істемейді бөлімінде келтірілген. Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз.
Хаттарды өңдеу ережесі жұмыс істемейді
Қандай ереже жұмыс істемейді?
Хаттарды автоматты түрде сұрыптау
Мәселені шешу жолдары Автосұрыптау жұмыс істемейді бөлімінде келтірілген. Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз.
Жөнелту
Мәселені шешу жолдары Жөнелту жұмыс істемейді бөлімінде келтірілген. Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз.
Автожауапбергіш
Мәселені шешу жолдары Автожауапбергіш жұмыс істемейді бөлімінде келтірілген. Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз.
Басқа ереже
Мәселені шешу жолдары Ереже жұмыс істемейді бөлімінде келтірілген. Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз.
QIP жәшігі туралы сұрақтар
Сұрақтардың жауаптары QIP поштасының пайдаланушыларына бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.
Баптаулар туралы сұрақ
Сұрағыңызды нақтылаңыз:
Жеке деректер туралы сұрақ
Сұрақтардың жауаптары Жеке деректер бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.
Байланыс туралы сұрақ
Сұрақтардың жауаптары Контактілерді басқару бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.
Қалталар туралы сұрақ
Сұрақтардың жауаптары Қалталар бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.
Белгілер туралы сұрақ
Сұрақтардың жауаптары Белгілер бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.
Қауіпсіздік туралы сұрақ
Сұрағыңызды нақтылаңыз:
Жәшікті бұзудан қалай қорғау керек
Сұрағыңызды нақтылаңыз:
Сұрақтардың жауаптары Жәшігіңізді қалай қорғай аласыз бөлімінде келтірілген. Егер сұрағыңыздың жауабы тізімде болмаса, онда Яндекс ID-дің қолдау қызметіне жазыңыз.
Сұрақтардың жауаптары Яндекс Пошта жәшіктерді қалай қорғайды бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.
Қажетсіз хаттардан қалай қорғану керек?
Сұрағыңызды нақтылаңыз:
Сұрақтардың жауаптары Спаммен күрес бөлімінде көрсетілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.
Сұрақтардың жауаптары Қара тізім бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.
Қауіпсіздік қатерін көремін
Қауіпсіздікке қандай қауіп төнеді?
«Яндекс Пошта бұл хатты қауіпті деп санайды» ескертуін көріп тұрмын
Сұрақтардың жауаптары «Яндекс Пошта бұл хатты қауіптілігі ықтимал деп есептейді» ескертуін көріп тұрмын бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңызға жауап тізімде болмаса, abuse@yandex.ru мекен-жайы бойынша қолдау қызметіне жазыңыз.
Басқалардың хаттарын аламын
Сұрақтардың жауаптары Басқалардың хаттарын аламын бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.
Қауіпсіздік сертификатының қателерін көремін
Сұрақтардың жауаптары Қауіпсіздік сертификатының қателері бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.
Пошта бағдарламалары туралы сұрақ
Сұрақтардың жауаптары Компьютердегі пошта бағдарламаларын баптау, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, The Bat!, Пошта (macOS) бөлімдерінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.
Мобильді Пошта туралы сұрақ
Сіз мобильді қосымшаны пайдаланасыз ба, әлде Поштамен мобильді браузер арқылы жұмыс істейсіз бе?
Яндекс Пошта қолданбасымен жұмыс барысында қиындықтарға тап болсаңыз, бізге қате туралы қолданба арқылы хабарлаңыз:
- Экранды солға сүйреңіз.
- Қалталар тізімінің астында Анықтама және қолдау қызметі тармағын таңдаңыз.
- Қиындық тармағын таңдаңыз.
- Қиындық тақырыбын таңдаңыз.
- Мәселені барынша егжей-тегжейлі сипаттаңыз.
- Экранды солға сүйреңіз.
- Қалталар тізімінің астында Қолдау тармағын таңдаңыз.
- Мәселе туралы айтып беріңіз: тақырыпты таңдаңыз немесе хабар жазыңыз.
Назар аударыңыз
Ұялы қосымшаға байланысты мәселелер бойынша Анықтама парақшасы арқылы емес, қосымшаның өзінен жазуыңызды өтінеміз. Солайша өтінішіңіз қажетті мамандарға түсіп, тезірек жауап ала аласыз. Сондай-ақ, қосымшадан жіберген кезде мамандарымыз қиындықты шешуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді.
Егер қосымша кенеттен жұмысын аяқтаса және одан бізге жаза алмасаңыз, қате туралы хабарламаны төмендегі кері байланыс үлгісі арқылы жіберіңіз.
Яндекс Поштаның мобильдік нұсқасымен жұмыс барысында қиындықтарға тап болсаңыз, бізге қате туралы тікелей браузерде жазыңыз:
- Экранның жоғарғы сол жақ бөлігінде
белгішесін басыңыз.
- Баптаулар → Қолдау түймесін басыңыз.
- Мәселе туралы айтып беріңіз: тақырыпты таңдаңыз немесе
хабар жазыңыз.
Назар аударыңыз
Поштаның мобильді нұсқасына байланысты мәселелер бойынша Анықтама парақшасынан емес, мобильді нұсқа парақшасынан жазуыңызды өтінеміз. Солайша өтінішіңіз қажетті мамандарға түсіп, тезірек жауап ала аласыз. Сондай-ақ, Поштадан жіберген кезде мамандарымыз қиындықты шешуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді.
Егер мобильді Пошта ашылмаса және одан бізге жаза алмасаңыз, қате туралы хабарламаны төмендегі кері байланыс үлгісі арқылы жіберіңіз.
Бизнеске арналған Яндекс 360 туралы сұрақ
Сұрақтарға жауаптар Бизнеске арналған Яндекс 360 Анықтамасында келтірілген.
Яндекс 360 тарифтері туралы сұрақ
Сұрақтардың жауаптары Яндекс 360 тарифтері туралы анықтама бөлімінде келтірілген.