Техникалық анықтамалық

Хат қасиеттерін қалай көруге болады?

Әдепкі пайдаланушы пошта жәшігінде тек хат денесі мен Кімнен (From), Кімге (To), Күні (Date) және Тақырыбы (Subject) өрістері көрсетіледі.

Хат қасиеттері хат туралы толық қызметтік ақпаратты қамтуы мүмкін:

  • хабарламаны нақты жіберу және жеткізу уақыты;
  • кодтама;
  • хабарлама түрі;
  • хаттың жіберуші серверінен алушыға жүру жолы;
  • хат алынған хаттама.

Хат қасиетіндегі ақпарат спаммен күресте немесе пошта жәшігіңіздегі техникалық мәселені шешуде көмектесе алады.

Яндекс Поштадағы хаттың қасиеттерін қарау үшін оқу парағында батырмасын, содан кейін Хат қасиеттері батырмасын басыңыз.

Сондай-ақ, хат қасиеттерін өзіңіз пайдаланатын пошта бағдарламаларында немесе басқа да пошта қызметтерінде көре аласыз.

Хат қасиеттерін пошта бағдарламаларында қарау

Microsoft Outlook 2010 және одан жоғары
  1. Хатты бағдарламаның бөлек терезесінен ашыңыз, ол үшін хаттар тізімінен оған екі рет басыңыз.
  2. Тегтер бөлімінде лентада белгішесін басыңыз.
Microsoft Outlook 2007 және одан жоғары

Хатқа тінтуірдің оң жақ батырмасын басып, Хабарлама параметрлері тармағын таңдаңыз.

Outlook Express

Хатқа тінтуірдің оң жақ батырмасын басып, Қасиеттері тармағын таңдаңыз. Толығырақ қойындысына өтіп, мәтінді көшіріңіз.

Mozilla Thunderbird

Хатты ашыңыз және Басқа әрекеттерБастапқы түрін көрсету түймесін басыңыз.

The Bat!

Хатты тінтуірдің оң жақ түймесімен басып, АрнайыХаттың бастапқы мәтіні тармағын таңдаңыз.

Apple Mail

Тізімдегі хатты таңдап, ТүріХабарҰзын тақырыптар мәзіріне өтіңіз.

Басқа пошта сервистеріндегі хат қасиеттерін қарау

Gmail

Хатты ашып, Тағы қосымша мәзірінен Түпнұсқаны көрсету тармағын таңдаңыз.

Mail.ru

Хатты ашып, Тағы қосымша мәзірінен Қызметтік тақырыптар тармағын таңдаңыз.

QIP.ru (pochta.ru)

Хатты ашып, Тағы қосымша мәзірінен Хаттың бастапқы мәтіні тармағын таңдаңыз.

Rambler

Хатты ашып, батырмасын басыңыз.

Ukr.Net

Хатты ашып, Тағы қосымша мәзірінен Хатты жүктеу тармағын таңдаңыз.

Outlook.com

Егер сіз Outlook.com, Hotmail немесе Live.com пошталарын пайдалансаңыз, хатты ашып, Әрекеттер мәзірінен Бастапқы мәтінді қарау тармағын таңдаңыз.

Yahoo

Хатты ашып, Әрекеттер мәзірінен Толық тақырыбы тармағын таңдаңыз.

Хаттың түпнұсқасын қалай жүктейді?

Браузеріңізді таңдаңыз:

Яндекс Браузер

Хат қасиеттерін ашып, браузердің мекен-жай жолағынанСақтау батырмасын басыңыз.

Google Chrome

Хат қасиеттерін ашып, браузердің мекен-жай жолағынанСақтау батырмасын басыңыз.

Mozilla Firefox

Хат қасиеттерін ашып, беттің кез келген жерінде тінтуірдің оң жақ батырмасын басыңыз және Қалай сақтау керегін таңдаңыз.

Internet Explorer
  1. Хат қасиеттерін ашыңыз.
  2. Беттің кез келген жеріне тінтуірдің оң жақ батырмасын басыңыз және Барлығын ерекшелеуді таңдаңыз.
  3. Ерекшеленген мәтінге тінтуірдің оң жақ батырмасын басып, Көшіруді таңдаңыз.
  4. Блокнот бағдарламасын ашып, көшірілген мәтінді кірістіріңіз.
  5. ФайлБасқаша сақтау мәзір тармағын басыңыз.
  6. Файлдың аты өрісінде yandex_email.eml атауын енгізіңіз.
  7. Файл түрі өрісінде Барлық файлдарды таңдаңыз.
  8. Сақтау батырмасын басыңыз.
Edge
  1. Хат қасиеттерін ашыңыз.
  2. Беттің кез келген жеріне тінтуірдің оң жақ батырмасын басыңыз және Барлығын ерекшелеуді таңдаңыз.
  3. Ерекшеленген мәтінге тінтуірдің оң жақ батырмасын басып, Көшіруді таңдаңыз.
  4. Блокнот бағдарламасын ашып, көшірілген мәтінді кірістіріңіз.
  5. ФайлБасқаша сақтау мәзір тармағын басыңыз.
  6. Файлдың аты өрісінде yandex_email.eml атауын енгізіңіз.
  7. Файл түрі өрісінде Барлық файлдарды таңдаңыз.
  8. Сақтау батырмасын басыңыз.
Safari
  1. Хат қасиеттерін ашыңыз.
  2. Парақшаның кез келген жерінде тінтуірдің оң жақ батырмасын басыңыз және Парақшаны қалай сақтау тармағын таңдаңыз.
  3. Пішімі өрісінде Беттің бағдарламалық кодын таңдаңыз.
  4. Сақтау батырмасын басыңыз.
  5. Қарапайым мәтінді сақтау қалқымалы терезесінде Қосылмау тармағын таңдаңыз.

Хат мекен-жайын қалай көшіруге болады?

  1. Хатты ашыңыз.
  2. Браузердің мекенжай жолында мекенжайды таңдаңыз.
  3. Ерекшеленген мәтінге тінтуірдің оң жақ батырмасын басып, Көшіруді таңдаңыз. Көшірілген мекенжайды қолдау қызметіне арналған хатқа кірістіруге болады — бұл сіздің пошта жәшігіңізде техникалық мәселені шешуге көмектеседі.

Скриншот қалай жасалады?

Скриншот (ағылш. screenshot) — бұл стандартты құралдар немесе арнайы бағдарлама арқылы алуға болатын компьютер немесе мобильді құрылғы экранының суреті.

Скриншоттар жасау әдістері туралы сіз Скриншотты қалай жасауға болады мақаласынан оқи аласыз.

Әртүрлі браузерлерде mailto сілтемелерін өңдеуді қалай орнатуға болады?

Сілтемелер mailto — бұл электрондық пошта мекен-жайы бар сілтемелер, ол арқылы пошта бағдарламасы ашылады. Олар бойынша бірден Яндекс Поштадағы хат жазу парағына өту үшін өз браузеріңізде mailto хаттамасын өңдеуді баптаңыз.

Яндекс Браузер
Mozilla Firefox
Google Chrome

Яндекс Браузер

Яндекс Пошта өзі хаттама өңдеушісін тағайындауды ұсынады:

  1. Яндекс Поштада өз аккаунтыңызбен кіріңіз.
  2. белгішесіне Ақылды жолда басыңыз.
  3. Қосқышты Рұқсат ету күйіне орнатыңыз.
  4. Дайын батырмасын басыңыз.

Егер қосышм Яндекс Пошта батырмасын қоссаңыз, пошта сілтемелері Яндекс Поштадан ашылады.

Толықтыруды қосу үшін:

  1. Қосымшалар түймесін басыңыз.
  2. Яндекс Сервистері бөлімінде Пошта толықтыруын қосыңыз.

Егер парақша тақырыбында белгішесі пайда болмаса, Яндекс Поштаны өңдеуші ретінде өзіңіз тағайындаңыз:

  1. Яндекс Пошта парағына өтіңіз.

  2. JavaScript консолін ашу үшін Ctrl + Shift + J пернелер тіркесімін басыңыз.

  3. Консольге келесі пәрменді енгізіп, Enter батырмасын басыңыз:

    navigator.registerProtocolHandler("mailto",
    "https://mail.yandex.kz/compose?mailto=%s",
    "Яндекс Почта");
    
  4. Ашылған тілқатысу терезесінде Рұқсат ету батырмасын басыңыз.

Ескерту

JavaScript консолін  белгішесі не болмаса Ctrl + Shift + J (Windows) немесе + + J (macOS-та) пернелер тіркесі көмегімен жабуға болады.

Mozilla Firefox

  1. Баптаулар түймесін басыңыз.
  2. Қолданбаларmailto тармағын таңдаңыз.
  3. Оң жағында Яндекс Поштаны қолдану пунктін таңдаңыз.

Google Chrome

  1. Яндекс Пошта парағына өтіңіз.
  2. Мекен-жай жолындағы белгішесін басыңыз.
  3. Рұқсат беруДайын тармағын таңдаңыз.
  1. Баптаулар түймесін басыңыз.
  2. Қосымша баптауларды көрсету тармағын таңдаңыз.
  3. Жеке деректер бөлімінде Мазмұнды баптау батырмасын басыңыз.
  4. Өңдеушілер бөлімінде Хаттамаларды өңдеушілерді орнату сұранымдарына рұқсат ету тармағын таңдаңыз.
  5. Өңдеушілерді баптау батырмасын басыңыз.
  6. mailto хаттамасы үшін mail.yandex.ru тармағын таңдаңыз.

Қате консоліндегі хабарламаны қалай көшіруге болады?

Қате консоліндегі ақпарат пайдаланылатын бағдарламалық жасақтаманың (браузерлердің, кеңейтулердің және оларға қосымшалардың, фаерволдың немесе антивирустың және т. б.) пошта жәшігіңізбен қақтығысынан туындаған техникалық мәселені шешуге көмектесе алады.

Chromium негізіндегі браузерлер (Яндекс Браузер, Google Chrome)

Қате консолін ашу үшін

  1. Ctrl + Shift + I пернелер тіркесімін басыңыз немесе мәзірде ҚұралдарӘзірлеуші құралдары тармағын таңдаңыз.
  2. Console қойындысына өтіңіз.
  3. Filter Errors мәзіріне өтіңіз.

Қатеге әкелетін әрекеттерді орындаңыз. Егер Errors қойындысында хабарламасы пайда болса, терезені бүкіл экранға ашып, скриншот жасаңыз. Көру үшін тігінен айналдыру қажет болса, бірнеше сурет жасаңыз.

Қосымша ақпарат алу үшін Network қойындысы мазмұнын скриншот жасауға болады.

Internet Explorer 8 және одан жоғары

Қате консолін ашу үшін:

  1. F12 пернесін басыңыз немесе мәзірден Әзірлеуші құралдары бөлімін таңдаңыз.
  2. Консоль қойындысына өтіңіз.
  3. Тінтуірдің оң жақ батырмасын басыңыз және Алдын алу, Хабарламалар және Журнал опцияларын өшіріп, тек Қателерді қалдырыңыз.

Қатеге әкелетін әрекеттерді орындаңыз. Егер консольде хабарламалар пайда болса, оң бағанның кез келген жерінде тінтуірдің оң жақ батырмасын басыңыз және Барлығын көшіру тармағын таңдаңыз.

Mozilla Firefox

Қателер консолін ашу үшін Ctrl + Shift + J пернелер тіркесімін басыңыз немесе жоғарғы оң жақ бұрыштаға түймесін басыңыз және мәзірде Веб-әзірлеу Браузер консолі тармағын таңдаңыз. Барлық қойындыларда Қателер опциясы белгіленгеніне көз жеткізіңіз — әрбір қойындыда белгішесін басыңыз.

Назар аударыңыз

Егер сіз қойындының белгішесіне емес, атауына бассаңыз, онда қателерді тексеруді өшіресіз. Тексеру қосылғанына көз жеткізіңіз (қойынды көкпен ерекшеленген).

Қатеге әкелетін әрекеттерді орындаңыз. Егер консоль терезесінде хабарламалар пайда болса, терезені бүкіл экранға ашып, мазмұнының скриншотын жасаңыз. Көру үшін тігінен айналдыру қажет болса, бірнеше сурет жасаңыз.

Opera

Қате консолін белсендіріңіз. Ол үшін сол жақ жоғарғы бұрышта Opera түймесін басыңыз және Басқа құралдарӘзірлеуші құралдарын қосу тармағын таңдаңыз.

Қателер консолін ашу үшін Ctrl + Shift + I пернелер тіркесімін басыңыз немесе мәзірде Әзірлеуші құралдарыВеб-инспектор тармағын таңдаңыз. Ашылған терезеде Console қойындысына өтіңіз.

Қате консолін ашу үшін

  1. Ctrl + Shift + I пернелер тіркесімін басыңыз немесе мәзірде Әзірлеуші құралдарыВеб-инспектор тармағын таңдаңыз.
  2. Console қойындысына өтіңіз.
  3. Filter Errors мәзіріне өтіңіз.

Қатеге әкелетін әрекеттерді орындаңыз. Егер Errors қойындысында хабарламасы пайда болса, терезені бүкіл экранға ашып, скриншот жасаңыз. Көру үшін тігінен айналдыру қажет болса, бірнеше сурет жасаңыз.

Safari

Қате консолін белсендіріңіз. Ол үшін экранның жоғарғы оң жақ бұрышындағы белгішесін басыңыз, БаптауларҚосымшалар мәзірін ашып, Мәзір жолында «Әзірлеу» мәзірін көрсету жалаушасын орнатыңыз.

Қателер консолін ашу үшін Ctrl + Alt + C пернелер тіркесімін басыңыз немесе экранның жоғарғы оң жақ бұрышында белгішесін басыңыз және мәзірде ӘзірлеуҚателер консолін көрсету тармағын таңдаңыз. Ашылған терезеден Консоль қойындысына өтіңіз.

Қатеге әкелетін әрекеттерді орындаңыз. Егер Қателер қойындысында хабарлама пайда болса, терезені бүкіл экранға ашып, мазмұнының скриншотын жасаңыз. Көру үшін тігінен айналдыру қажет болса, бірнеше сурет жасаңыз.

Қосымша ақпарат алу үшін Желі қойындысы мазмұнының скриншотын жасауға болады.

Түрлі браузерлерде Java немесе JavaScript-ты қалай қосуға болады?

Яндекс Пошта дұрыс жұмыс істеу үшін браузеріңізде Javascript қолдауын қосу қажет.

Яндекс Браузер
Google Chrome
Internet Explorer 6 және одан кейінгі нұсқа
Mozilla Firefox
Opera
Safari

Яндекс Браузер

  1. Баптаулар мәзірін ашыңыз және беттің төменгі жағында Қосымша баптауларды көрсету сілтемесін басыңыз.
  2. Мазмұн баптаулары батырмасын басыңыз. Javascript бөлімінде Барлық сайттарда JavaScript-ты рұқсат ету мәнін орнатыңыз.
  3. Өзгерістерді сақтау үшін OK батырмасын басыңыз.

Google Chrome

  1. Баптаулар мәзірін ашыңыз және беттің төменгі жағында Қосымша баптауларды көрсету сілтемесін басыңыз.
  2. Мазмұн баптаулары батырмасын басыңыз. Javascript бөлімінде Барлық сайттарға JavaScript-ты қолдануға рұқсат ету мәнін орнатыңыз.
  3. Өзгерістерді сақтау үшін Дайын батырмасын басыңыз.

Internet Explorer 6 және одан жоғары

  1. Сервис Браузер сипаттары мәзірін ашыңыз.
  2. Қауіпсіздік қойындысында Интернет аймағын таңдаңыз және Басқа батырмасын басыңыз.
  3. Белсенді сценарийлер және Java қосымшаларының сценарийлерін орындау тармақтарында Қосу мәнін орнатыңыз.
  4. Өзгерістерді сақтау үшін OK батырмасын басып, Internet Explorer браузерін қайта іске қосыңыз.

Mozilla Firefox

Mozilla Firefox 23 және одан жоғары нұсқасында қолмен JavaScript-тыы қосу қажет емес — опция әдепкі бойынша қосылған.

Opera

  1. OperaБаптаулар мәзірін ашыңыз.
  2. Сайттар қойындысының Javascript бөлімінде JavaScript орындауына рұқсат ету мәнін орнатыңыз.

Safari

  1. Экранның жоғарғы оң жақ бұрышындағы белгішесін басыңыз және БаптауларҚауіпсіздік мәзірін ашыңыз.
  2. Веб-мазмұны бөліміндеJava Қосу және JavaScript Қосу жалаушаларын орнатыңыз.

«Тек оқу» режимі дегеніміз не?

Егер поштамен техникалық жұмыстар жүргізілсе, Техникалық жұмыстар жүргізілуде хабарламасын көресіз. Хаттарды оқу және жіберу ғана қол жетімді Беттің жоғарғы жағында (екі жиекті интерфейс) немесе сол жақ төменгі бұрышта (үш жиекті интерфейс) хаттарды оқу және жіберу ғана қол жетімді.

Техникалық жұмыстарды жүргізу кезінде пошта жәшігі тек хаттарды жіберу немесе алынған хаттарды көру үшін қол жетімді. Мысалы, хаттарды басқа қалталарға жылжытуға немесе пошта жәшігінің параметрлерін өзгертуге болмайды.

«Тек оқу» режимінде пошта жәшігінің маңызды емес күйі көрсетілуі мүмкін. Егер сіз хат алсаңыз немесе жіберсеңіз, жұмыс аяқталғанға дейін ол хаттар тізімінде көрсетілмейді.

Техникалық жұмыстар аяқталғаннан кейін жәшіктегі мәліметтер жаңартылады — сіз жұмыс уақытында келген және жіберілген барлық хаттарды көресіз.

Жөнелтушілердің портреттерін қалай өшіруге болады?

Егер жіберушілердің портреттерін хаттар тізімінің әрбір жолында көргіңіз келмесе, Баптау Басқа параметрлер мәзірін ашып, жіберушілердің портреттерін көрсету опциясын өшіріңіз және өзгертулерді сақтаңыз.

Авторизациялау кезінде неге бақылау сандарын енгізу қажет?

Пошта жәшігіне кіргенде бақылау сандары келесі жағдайларда пайда болады:

  1. Бірнеше рет қатарынан қате логин немесе құпиясөз енгізілді. Енгізілген деректердің дұрыстығын тексеріңіз. Егер сіз пошта бағдарламасын немесе Opera браузеріндегі кірістірілген пошта клиентін қолдансаңыз, деректердің дұрыс жасалғанына көз жеткізіңіз.
  2. Егер жергілікті желі параметрлері бірнеше пайдаланушыларға бір желілік мекен-жайды алуға мүмкіндік берсе, Яндекс оларды бір пайдаланушы ретінде анықтайды. Бұл жағдайда, егер желінің басқа пайдаланушылары Яндексте авторизациядан өтпеген болса, бақылау сандары пайда болуы мүмкін. Мәселені шешу үшін желі әкімшісіне хабарласыңыз.
  3. Жәшігіңізден көптеген бірсарынды хаттар көп жіберілген — жүйе аккаунтыңызды күдікті деп санады. Толығырақ Хат жіберілуі мүмкін емес, себебі спам сияқты хабарламасын көремін бөлімін қараңыз.

Сондай-ақ, сіздің компьютеріңізде вирустардың болуына тексеру ұсынылады — кейбір зиянды бағдарламалар автоматты түрде құпиясөзді таңдау үшін қолданылады.