Ең маңызды хаттар әрдайым көз алдыңызда болуы үшін, баптауларда YaGPT қосылған Нейросүзгіні қосыңыз. Ол соңғы 7 күндегі кіріс хаттардың арасынан хаттарды таңдап, олардың мәнін қысқаша айтып береді. Нейросүзгі хатта оқиға, мысалы, шақыру немесе авиабилет туралы ақпаратты көрсе, ол Күнтізбеде автоматты түрде оқиға жасауды ұсынады.
Нейросүзгімен жұмыс тапсырмалар тізімімен жұмыс істеуге ұқсас. Егер хатпен жұмысты аяқтасаңыз және оны енді көрінетін жерде ұстау қажет болмаса, оны оңға сырғытыңыз да, түймесін басыңыз.
Ескерту
Нейросүзгі толып кетпеуі үшін, 7 күннен кейін хаттар одан кез келген жағдайда жойылады.
Топтамадан маңызды емес хатты алып тастау үшін, оны солға сырғытып, түймесін басыңыз.
Нейросүзгіні пайдаланғыңыз келмесе, оны баптауларда өшіріңіз.
Нейросүзгі Бизнеске арналған Яндекс 360 ұйымдары қызметкерлерінің пошта жәшіктерінде қолжетімсіз.
Хатты оқу
Қосымша
Мобильді сайт
Пошта жәшігіне кіріңіз және қажетті хатқа басыңыз. Басқа қалтадағы хатты ашу үшін экранды сол жақтан тартып, тізімнен қажетті қалтаны таңдаңыз.
Егер Android құрылғысының басты экранында Яндекс Пошта виджеті орнатылған болса, сіз виджет терезесіндегі оның қысқаша сипаттамасына басу арқылы хатты оқып шыға аласыз.
Хатты оқу үшін пошта жәшігіне кіріп, қажетті хатты басыңыз. Басқа қалтадағы хатты ашу үшін экранның жоғарғы сол жақ бұрышындағы белгішесін басыңыз да, тізімнен қажетті қалтаны таңдаңыз.
Жіберуші туралы ақпаратты қарау
Android жүйесіне арналған қолданба
iOS жүйесіне арналған қолданба
Егер жіберушінің атына бассаңыз, контактінің карточкасы ашылады, онда ол туралы қосымша ақпарат, оның ішінде оған хабарласудың қолжетімді тәсілдері жинақталған.
Егер жіберушінің атына бассаңыз, контактінің карточкасы ашылады, оның мынадай мүмкіндіктері бар:
хат алмасу тарихын қарап шығу;
хаттарды берілген критерийлер — тіркемелер, қалта, күн, жіберуші, алушы, мазмұны және басқалары бойынша табу;
Хатта болашақ оқиға, мысалы, іс-шараға шақыру немесе авиарейс туралы хабарландыру туралы ақпарат бар болса, оны Нейросүзгі арқылы Күнтізбеге автоматты түрде қосуға болады.
Хаттың ішінде: хатты ашыңыз және мазмұнын айту блогында Күнтізбеге қосу түймесін басыңыз.
Оқиға бірден күнтізбеге қосылады. Ештеңе енгізудің қажеті жоқ, Нейросүзгі хаттағы ақпараттың барлығын автоматты түрде енгізеді. Жасалған оқиғаны ашу үшін Күнтізбеде қарау түймесін басыңыз.
Күнтізбе белгішесін көрмей тұрмын
Бұл Нейросүзгінің оқиғаны анықтамағанын және оны хаттан қосу мүмкін еместігін білдіреді. Күнтізбеде оқиғаны қолмен жасай аласыз.
Хатқа сыбырсөздер көмегімен жауап беру
Кейбір жағдайларда Яндекс Пошта кіріс хаттарға жылдам жауап беру нұсқаларын ұсына алады.
Ескерту
Көмексөздер автоматтандырылған таратылымдармен жұмыс істемейді.
Ақылды жауаптарды қосу үшін:
Android жүйесіне арналған қолданба
iOS жүйесіне арналған қолданба
Мобильді сайт
Экранды солға сүйреңіз.
Қалталар мен белгілер тізімінің астындағы Баптаулар батырмасын басыңыз.
Ақылды жауаптар опциясын қосыңыз.
Экранды солға сүйреңіз.
Баптаулар → Жалпы бөліміне өтіңіз.
Ақылды жауаптар опциясын қосыңыз.
Экранның жоғарғы сол жақ бөлігінде белгішесін басыңыз.
Қалталар тізімінің астында Баптауларға басыңыз.
Негізгілерді таңдаңыз.
Ақылды жауаптар опциясын қосыңыз.
Ақылды жауаптарды пайдалану үшін:
Қосымша
Мобильді сайт
Қажетті хатты ашыңыз немесе оны ескертпелер тізімінен табыңыз.
Хат мазмұнының астында, егер бар болса, ұсынылған жауап нұсқаларының бірін таңдаңыз.
Қажетті хатты ашыңыз.
Хат мазмұнының астында, егер бар болса, ұсынылған жауап нұсқаларының бірін таңдаңыз.
Жауапты жіберу үшін басыңыз.
Тіркемені жүктеу
Хатты ашып, кірістірілген файлдың суретін басыңыз. Поштаның мобильдік сайтында да тіркемені Яндекс Дискіде сақтай аласыз.
Хатты бекітіп қою
Маңызды хат көз алдында тұруы үшін оны тізімнің жоғарғы жағына бекітіңіз:
Қажетті хатты ашыңыз.
Экранның оң жақ бөлігіндегі белгісін басыңыз.
Бекіту батырмасын таңдаңыз.
Бекітілген хат Бекітілгендер бөлімінде ерекшеленіп тұрады, ол барлық қалталарда бірінші болып көрсетіледі. Мысалы, бекітілген кіріс хаттары бар бөлім Жіберілгендер қалтасында да көрсетіліп тұрады. Жаңа хаттар бекітілгендер астында көрсетіледі.
Хатты ағытып алу үшін:
Қажетті хатты ашыңыз.
Экранның оң жақ бөлігіндегі белгісін басыңыз.
Ағыту батырмасын таңдаңыз.
Барлық хаттарды ағытқан кезде, Бекітілгендер бөлімі жоғалып кетеді. Есептен шығарылған хаттар алынған күні бойынша автоматты түрде сұрыпталады.
Мәтін аударылатын тілді алдын ала таңдап алыңыз, кейін хат мазмұнының үстіндегі Аудару батырмасын басыңыз.
Достарыңызбен немесе әріптестеріңізбен басқа тілдерде хат алмасаңыз, Поштаның мобильді сайты сіздің хатыңызды басқа тілге немесе алған хатыңызды орыс тіліне аударуға көмектеседі.
Аудармашыны қосу үшін:
Экранның жоғарғы сол жақ бөлігінде белгішесін басыңыз.
Қалталар тізімінің астында Баптауларға басыңыз.
Негізгілерді таңдаңыз.
Хаттарды аударуды ұсыну опциясын қосыңыз.
Хатты басқа тілден аудару үшін:
Қажетті хатты ашыңыз.
Сол жақта хаттың мазмұнының үстіндегі жолда тізімнен әдепкі түрде ұсынылған мәннің жанындағы басу арқылы түпнұсқа тілін таңдаңыз.
Түпнұсқа тілінің оң жағында әдепкі түрде ұсынылған мәннің жанындағы басу арқылы тізімнен аударма тілін таңдаңыз.
Хат немесе бірнеше хаттарды жою үшін келесі әрекеттерді орындау үшін:
Хатты таңдаңыз. Хаттарды таңдау үшін хат жолында жіберушінің портретін басыңыз.
Экранның төменгі бөлігінде таңбаға басыңыз .
Сондай-ақ, хатты оқу бетінде жоюға болады.
Қажетті хатты ашыңыз.
Экранның оң жақ бөлігіндегі белгісін басыңыз.
iOS құрылғыларында Пошта қолданбасына арналған баптаулар
Оқылмаған хаттар есептегішін баптау
Қосымша белгішесіндегі есептегіш оқылмаған хаттар санын көрсетеді. Сіз есептегіш қандай аккаунттар үшін істейтіндігін таңдай аласыз. Бұл үшін:
1. Сол жақтағы экранды тартып алыңыз.
2. Баптаулар → Жалпы → Белгішедегі есептегіш бөліміне өтіңіз.
3. Есептегіш тек сіз қарап отырған аккаунт үшін ғана істеуі үшін Белсенді аккаунт опциясын қосыңыз. Немесе аккаунттарды Жиынтық есептегіш тізімінен таңдай аласыз — сол кезде есептегіш сіз таңдаған аккаунттар үшін оқылмаған хаттардың жалпы санын көрсететін болады.
Сілтемелер бойынша өтуге арналған браузерді таңдау
Хаттардағы сілтемелерді қандай браузер арқылы ашу керектігін таңдау үшін:
1. Сол жақтағы экранды тартып алыңыз.
2. Баптаулар → Жалпы бөліміне өтіңіз.
3. Сілтемелерді қай жерден ашу керектігін таңдаңыз: Яндекс Браузер, Safari немесе іштей орнатылған браузер.
Кіріс хаттармен туындайтын қиындықтар
Хаттар жоғалды
Егер сіз кездейсоқ хаттарды жойсаңыз немесе хаттарыңыз жоғалса, оларды Жойылғандар қалтасынан іздеп көріңіз (осы қалтадағы хаттар жойылғаннан кейін 30 күн ішінде қолжетімді). Хаттарды қалпына келтіру үшін:
Android жүйесіне арналған қолданба
iOS жүйесіне арналған қолданба
Мобильді сайт
Жойылғандар қалтасына кіріңіз.
Қажетті хаттарды таңдаңыз. Хаттарды таңдау үшін хат жолында жіберушінің портретін басыңыз.
Тағы → Қалтаға салу түймесін басыңыз.
Хатты жылжыту керек қалтаны таңдаңыз.
Жойылғандар қалтасына кіріңіз.
Қажетті хаттарды таңдаңыз. Хаттарды таңдау үшін хат жолында жіберушінің портретін басыңыз.
белгішесін басыңыз, кейін экранның төменгі бөлігінде басыңыз.
Хатты жылжыту керек қалтаны таңдаңыз.
Жойылғандар қалтасын ашыңыз.
Қажетті хатты ашыңыз.
Экранның оң жақ бөлігіндегі белгісін басыңыз.
Қалтаға батырмасын басыңыз.
Хатты жылжыту керек қалтаны таңдаңыз.
Егер жоғалған хаттар Жойылғандар қалтасында болмаса, өкінішке қарай, оларды қалпына келтіруге болмайды.
Егер хаттарды жоймасаңыз, мына әрекеттерді орындаңыз::
Яндекс Пошта сайтының толық нұсқасында кіру журналына кіріңіз және соңғы аптада жәшікте жасалған әрекеттер туралы ақпаратты қараңыз.
Ескерту
Мобильді құрылғының браузерінде Яндекс Поштаның толық нұсқасына ауысу үшін экранның сол жақ жоғарғы бұрышындағы таңбасына, кейін экранның төменгі бөлігіндегі Толық нұсқа сілтемесіне басыңыз.
Хаттарды жоятын бағдарламаларды қолданбайтыныңызды тексеріңіз. Егер телефоныңызда POP3 хаттамасы бойынша жұмыс істейтін бағдарлама орнатылған болса, оны баптауларда, хаттарды жүктеу кезінде көшірмені серверде сақтау қажет екенін көрсетіңіз.
Әлеуметтік желіден немесе форумнан хат келмейді
Назар аударыңыз
Егер сіз Яндексте әлеуметтік желі немесе форумда тіркелгеннен кейін тіркелсеңіз, растау коды бар хат келмейді. Сайттан хатты тағы бір рет сұрату қажет болады.
Егер әлеуметтік желіде немесе форумда тіркелгеннен кейін тіркелуді растайтын хат келмесе, мына әрекеттерді орындаңыз:
Электрондық пошта мекенжайын дұрыс көрсеткеніңізді тексеріңіз.
Хаттарды өңдеу ережелерінде мұндай хаттарды жоятын ереже жоқ екеніне көз жеткізіңіз. (Ережені тек Яндекс Пошта сайтының толық нұсқасы арқылы ғана сөндіруге және өшіруге болады.)
Осы әлеуметтік желі немесе форумның қара тізімде бар-жоғын тексеріңіз. (Мекенжайды тек Яндекс Пошта сайтының толық нұсқасы арқылы ғана қара тізімнен алып тастауға болады.)
Егер сіз пошта жәшігінің баптаулары дұрыс және мекенжай дұрыс көрсетілгеніне сенімді болсаңыз, сайттан хатты қайтадан сұратып көріңіз. Егер хат бірнеше сағаттан кейін келмесе, сайт әкімшілігіне хабарласыңыз.
Android құрылғыларында хаттар ашылмай жатыр
Хаттың мазмұнын жүктеу үшін Android System WebView жүйелік компоненті қолданылады. Егер компонент дұрыс істемей тұрса, хаттар ашылмауы мүмкін.
Ескерту
Мобильді құрылғыларды өндірушілер Android интерфейсін өзгерте алады. Төменде түрлендірілмеген Android жүйесіне арналған нұсқаулықтар тұр.
Android System WebView қолданбасының кешін тазартып көріңіз:
Құрылғының баптауларын ашып, Қолданбалар диспетчерін (Қолданбаларды) таңдаңыз.
Android System WebView қолданбасын тауып алыңыз.
Кешті тазарту батырмасын басыңыз.
Құрылғыны сөндіріп, қайта қосыңыз.
Яндекс Пошта қолданбасын ашып, хаттардың қалай көрсетіліп тұрғанын тексеріп шығыңыз.
Егер кешті тазарту көмектеспесе,Android System WebView қолданбасының жаңартымын өшіріп тастаңыз:
Құрылғының баптауларын ашып, Қолданбалар диспетчерін (Қолданбаларды) таңдаңыз.
Android System WebView қолданбасын тауып алыңыз.
→ Жаңартуларды жою белгішесін басыңыз.
Құрылғыны сөндіріп, қайта қосыңыз.
Яндекс Пошта қолданбасын ашып, хаттардың қалай көрсетіліп тұрғанын тексеріп шығыңыз.
Мен бәрін Нұсқаулық бойынша жасаймын, бірақ проблема әлі де бар
Егер кеңестер көмектеспесе, Android System WebView және Google Chrome қолданбаларын жаңартып көріңіз:
1. Google Play қолданбалар дүкенін ашыңыз.
2. Android System WebView қолданбасын тауып алыңыз немесе сілтеме арқылы өтіңіз.
3. Жаңарту батырмасын басыңыз.
4. Google Chrome қолданбасын тауып алыңыз немесе сілтеме арқылы өтіңіз.
5. Жаңарту батырмасын басыңыз.
Егер қолданбалардың бірі құрылғыда қолжетімсіз болса немесе орнатылмаған болса, тек қолжетімдісін ғана жаңартыңыз.
Егер қолданбалар жаңартылмай жатса:
Google Play кешін тазартыңыз
1. Құрылғы баптауларын ашып, Қолданбалар диспетчері (Қолданбалар) → Google Play таңдаңыз.
2. Кешті тазарту батырмасын басыңыз.
3. Қолданбаны қайтадан орнатыңыз.
Google Play қолданбасының барлық деректерін тазартыңыз
Назар аударыңыз
Деректерді тазартқаннан кейін Google аккаунтының логині мен құпиясөзін қайтадан енгізу керек болады.
1. Құрылғы баптауларын ашып, Қолданбалар диспетчері (Қолданбалар) → Google Play таңдаңыз.
2. Деректерді тазарту батырмасын басыңыз.
Егер мәселені шеше алмасаңыз, қолдау қызметіне хабарласыңыз.
Егер сіз Яндекс Пошта қосымшасымен жұмыс барысында қиындыққа тап болсаңыз, қосымшадағы кері байланыс үлгісі арқылы қате туралы хабарлаңыз:
Экранды солға сүйреңіз.
Қалталар тізімінің астында Анықтама және қолдау қызметі тармағын таңдаңыз.
Қиындық тармағын таңдаңыз.
Қиындық тақырыбын таңдаңыз.
Мәселені барынша егжей-тегжейлі сипаттаңыз.
Егер Яндекс Поштаның мобильді нұсқасымен жұмыс барысында қиындықтарға тап болсаңыз, қате туралы мобильді нұсқадағы кері байланыс формасы арқылы хабарлаңыз:
Экранның жоғарғы сол жақ бөлігінде белгішесін басыңыз.
Баптаулар → Қолдау түймесін басыңыз.
Мәселені барынша егжей-тегжейлі сипаттаңыз.
Назар аударыңыз
Поштаның мобильді нұсқасына байланысты мәселелер бойынша Анықтама парақшасынан емес, мобильді нұсқа парақшасынан жазуыңызды өтінеміз. Солайша өтініш қажетті мамандарға түсіп, тезірек жауап ала аласыз. Сондай-ақ, Поштадан жіберген кезде мамандарымыз қиындықты шешуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді.