Кері байланыс

Сіз мобильді қосымшаны пайдаланасыз ба, әлде Поштамен мобильді браузер арқылы жұмыс істейсіз бе?

Яндекс Пошта қолданбасымен жұмыс барысында қиындықтарға тап болсаңыз, бізге қате туралы қолданба арқылы хабарлаңыз:

  1. Экранды солға сүйреңіз.
  2. Қалталар тізімінің астында Анықтама және қолдау қызметі тармағын таңдаңыз.
  3. Қиындық тармағын таңдаңыз.
  4. Қиындық тақырыбын таңдаңыз.
  5. Мәселені барынша егжей-тегжейлі сипаттаңыз.
  1. Экранды солға сүйреңіз.
  2. Қалталар тізімінің астында Қолдау тармағын таңдаңыз.
  3. Мәселе туралы айтып беріңіз: тақырыпты таңдаңыз немесе
    хабар жазыңыз.

Назар аударыңыз

Ұялы қосымшаға байланысты мәселелер бойынша Анықтама парақшасы арқылы емес, қосымшаның өзінен жазуыңызды өтінеміз. Солайша өтінішіңіз қажетті мамандарға түсіп, тезірек жауап ала аласыз. Сондай-ақ, қосымшадан жіберген кезде мамандарымыз қиындықты шешуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді.
Егер қосымша кенеттен жұмысын аяқтаса және одан бізге жаза алмасаңыз, қате туралы хабарламаны төмендегі кері байланыс үлгісі арқылы жіберіңіз.

Яндекс Поштаның мобильдік нұсқасымен жұмыс барысында қиындықтарға тап болсаңыз, бізге қате туралы тікелей браузерде жазыңыз:

  1. Экранның жоғарғы сол жақ бөлігінде белгішесін басыңыз.
  2. БаптауларҚолдау түймесін басыңыз.
  3. Мәселе туралы айтып беріңіз: тақырыпты таңдаңыз немесе
    хабар жазыңыз.

Назар аударыңыз

Поштаның мобильді нұсқасына байланысты мәселелер бойынша Анықтама парақшасынан емес, мобильді нұсқа парақшасынан жазуыңызды өтінеміз. Солайша өтінішіңіз қажетті мамандарға түсіп, тезірек жауап ала аласыз. Сондай-ақ, Поштадан жіберген кезде мамандарымыз қиындықты шешуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді.
Егер мобильді Пошта ашылмаса және одан бізге жаза алмасаңыз, қате туралы хабарламаны төмендегі кері байланыс үлгісі арқылы жіберіңіз.

Қолдау қызметіне жазу