Пошта бағдарламасына қатысты мәселелерді шешу
Бұл қадамдық нұсқаулық Яндекс Пошта және пошта бағдарламасына байланысты мәселелерді шешуге көмектеседі.
Маңызды
Егер сіз Кіріс бөлімде кірістірілген қалтаны пошта бағдарламасы арқылы жасайтын болсаңыз, ол қалталарды көшірген кезде немесе басқа да түрлендіруші операциялар кезінде проблема тудыруы мүмкін. Қателерді түзету үшін пошта бағдарламасында кірістірілген қалтаны бір деңгей жоғары, мысалы, Кіріс қалтаның жанына орналастырыңыз.
Қиындықты таңдаңыз:
Қандай хабарлама алдыңыз?
Яндекс Пошта сайтында бағдарламада қолданған дәл сол логин мен құпиясөздерді қолданып көріңіз. Браузерде есте сақталғандарды пайдаланбастан, логин мен құпиясөзді қолмен енгізіңіз.
Ескерту
Егер кіру үшін қолданба құпия сөзін қолдансаңыз, Яндекс Пошта баптауларында Пошта жәшігін пошта клиенттері көмегімен пайдалануға рұқсат беру → IMAP протоколы бойынша imap.yandex.ru серверінен және Қолданбалар құпия сөздері мен OAuth-токендер опцияларының қосылғанына көз жеткізіңіз.
Авторизациядан өте алдыңыз ба?
Демек, мәселе сіздің Яндекс сервистерінің пайдаланушы келісімін қабылдамағаныңызда болды. Ол сіз Яндекс Поштада алғаш рет авторизациядан өткен кезде автоматты түрде қабылданады.
Егер сіз ұйым құрамында болсаңыз және проблема доменнің барлық пошталарында байқалса, олардың әрқайсысымен Яндекс Поштада авторизациядан өту керек. Оны орталықтан жасай алмайсыз, себебі Поштаның әрбір пайдаланушысы шарттарды өзі қабылдау керек.
Яндекс Пошта баптауларында «Пошта бағдарламалары» бөлімін ашыңыз IMAP хаттамасы бойынша imap.yandex.ru серверінен опциясы таңдалғаны және авторизацияның дұрыс әдісі көрсетілгеніне көз жеткізіңіз.
Ескерту
Біз POP3 протоколы бойынша қосылған кезде пошта бағдарламасымен өзара дұрыс әрекеттесуге кепілдік бере алмаймыз. Бұл протоколды дамытуды оның жасақтаушылары тоқтатып тастаған.
Хаттама қосылған, бірақ қате әлі бар
Пошта бағдарламасының баптауларында келесі серверлер параметрлерін дәл көрсеткеніңізге көз жеткізіңіз:
Кіріс пошта
-
-
Пошта серверінің мекенжайы —
imap.yandex.kz
(немесе Ресейден қосылмасаңыз,imap.ya.ru
). -
Қосылымды қорғау —
SSL
. -
Порт —
993
.
-
Шығыс пошта
-
-
пошта серверінің мекен-жайы —
smtp.yandex.kz
. -
Қосылымды қорғау —
SSL
. -
Порт —
465
. Егер пошталық клиент шифрлаусыз қосылымды бастаса —587
.
-
Яндекс Поштаны ашыңыз және Баптаулар → Пошта бағдарламалары бөліміне өтіңіз. IMAP хаттамасы бойынша imap.yandex.ru серверінен және Қосымша құпиясөздері және OAuth-токендер опциялары таңдалғанына көз жеткізіңіз.
Әртүрлі пошта бағдарламаларында серверлердің баптауларын қалай тексеру керектігі туралы толығырақ Жіберілетін деректерді шифрлау бөлімінен қараңыз.
Егер авторизациядан өту мүмкін болмаса, пошта бағдарламасында қате логин немесе құпиясөз пайдалануыңыз мүмкін.
Егер «Authentication required», «Sender address rejected: Access denied» немесе «Send auth command first» хабарламасы пайда болса, пошта бағдарламасының баптауларында Яндекстің SMTP-серверінде авторизациядан өту өшірілген. Пайдаланушының түпнұсқалылығын тексеру (Outlook Express үшін) немесе SMTP аутентификациясы (The Bat үшін!) опциялары қосылғанына көз жеткізіңіз.
Сондай-ақ, Яндекс Поштада сіз бағдарламада қолданып отырған логин және құпиясөзбен авторизациядан өтіп көріңіз.
Ескерту
Егер кіру үшін қолданба құпия сөзін қолдансаңыз, Яндекс Пошта баптауларында Пошта жәшігін пошта клиенттері көмегімен пайдалануға рұқсат беру → IMAP протоколы бойынша imap.yandex.ru серверінен және Қолданбалар құпия сөздері мен OAuth-токендер опцияларының қосылғанына көз жеткізіңіз.
Егер авторизациядан өтіп, қате болмаса, демек, мәселе сіздің Яндекс сервистерінің пайдаланушы келісімін қабылдамағаныңызда болды. Олар сіз Яндекс Поштаның веб-интерфейсінде алғаш рет авторизациядан өткен кезде автоматты түрде қабылданады.
Егер сіз ұйым құрамында болсаңыз және проблема доменнің барлық пошталарында байқалса, олардың әрқайсысымен Яндекс Поштаның веб-интерфейсінде авторизациядан өту керек. Оны орталықтан жасай алмайсыз, себебі Поштаның әрбір пайдаланушысы шарттарды өзі қабылдау керек.
Егер «Sender address rejected: not owned by auth user» деген хабарлама шығып тұрса, демек Кімнен өрісіндегі мекенжай SMTP-серверде авторизациядан өтуге арналған пошта бағдарламасының баптауларында көрсетілген мекенжаймен сай келмейді. Мекенжайды түзетіп, хатты тағы бір рет жіберіңіз.
Сондай-ақ, Яндекс Поштада сіз бағдарламада қолданып отырған логин және құпиясөзбен авторизациядан өтіп көріңіз.
Ескерту
Егер кіру үшін қолданба құпия сөзін қолдансаңыз, Яндекс Пошта баптауларында Пошта жәшігін пошта клиенттері көмегімен пайдалануға рұқсат беру → IMAP протоколы бойынша imap.yandex.ru серверінен және Қолданбалар құпия сөздері мен OAuth-токендер опцияларының қосылғанына көз жеткізіңіз.
Егер авторизациядан өтіп, қате болмаса, демек, мәселе сіздің Яндекс сервистерінің пайдаланушы келісімін қабылдамағаныңызда болды. Олар сіз Яндекс Поштаның веб-интерфейсінде алғаш рет авторизациядан өткен кезде автоматты түрде қабылданады.
Егер сіз ұйым құрамында болсаңыз және проблема доменнің барлық пошталарында байқалса, олардың әрқайсысымен Яндекс Поштаның веб-интерфейсінде авторизациядан өту керек. Оны орталықтан жасай алмайсыз, себебі Поштаның әрбір пайдаланушысы шарттарды өзі қабылдау керек.
Егер «Login failure or POP3 disabled» хабарламасы пайда болса, пошта бағдарламасы POP3 хаттамасы бойынша пошта жәшігіне кіре алмайды. Пошта жәшігіне дұрыс құпиясөз енгізілгенін және Пошта бағдарламалары бөлімінде POP3 хаттамасы бойынша кіру мүмкіндігі қосулы екендігіне көз жеткізіңіз.
Сондай-ақ, Яндекс Поштада сіз бағдарламада қолданып отырған логин және құпиясөзбен авторизациядан өтіп көріңіз.
Егер авторизациядан өтіп, қате болмаса, демек, мәселе сіздің Яндекс сервистерінің пайдаланушы келісімін қабылдамағаныңызда болды. Олар сіз Яндекс Поштаның веб-интерфейсінде алғаш рет авторизациядан өткен кезде автоматты түрде қабылданады.
Егер сіз ұйым құрамында болсаңыз және проблема доменнің барлық пошталарында байқалса, олардың әрқайсысымен Яндекс Поштаның веб-интерфейсінде авторизациядан өту керек. Оны орталықтан жасай алмайсыз, себебі Поштаның әрбір пайдаланушысы шарттарды өзі қабылдау керек.
Ескерту
Біз POP3 протоколы бойынша қосылған кезде пошта бағдарламасымен өзара дұрыс әрекеттесуге кепілдік бере алмаймыз. Бұл протоколды дамытуды оның жасақтаушылары тоқтатып тастаған.
Егер «Message rejected under suspicion of SPAM» хабарламасы пайда болса, хатыңыздың мазмұны Яндекс Поштамен спам ретінде танылған. Мәселені шешу үшін Яндекс Поштаны ашыңыз және тест ретінде кез келген бір хатты жіберіңіз. Солайша сіз хаттарды робот жібермейтінін жүйеге дәлелдейсіз.
Компьютеріңізде вирустардың бар-жоғын тегін антивирустық бағдарламалардың көмегімен тексеріңіз: Dr.Web ұсынған CureIt! және «Лаборатории Касперского» ұсынған Virus Removal Tool.
Толығырақ «Хат жіберілуі мүмкін емес, себебі спам сияқты» хабарламасын көремін бөлімін қараңыз.
Егер «Bad address mailbox syntax» деген хабарлама туындаса, демек Кімнен өрісіндегі мекенжайдың дұрыстығын тексеру қажет. Мекенжайды түзетіп, хатты тағы бір рет жіберіңіз.
-
Өзіңіздің пошталық бағдарламаңыздың баптаулары дұрыс екендігін, сондай-ақ өз компьютеріңіздің интернетпен байланыс баптауларын тексеріңіз.
-
Егер сіз антивирустық бағдарлама, фаервол немесе прокси-серверді пайдалансаңыз, оларды өшіріп, бұл жағдайда қиындықтың қайталанбайтынын тексеріп көріңіз.
-
Яндекс ID баптауларында сенімді жеке мәліметтерді енгізіңіз және аккаунтқа телефон нөмірін тіркеңіз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Әдетте мұның бәрі жәшікке телефон нөмірі байланбаған немесе Яндекс ID-де жалған аты-жөні көрсетілгеннен орын алып жатады. Бұғаттауды шешуге бірнеше сағат кетуі мүмкін.
-
Сондай-ақ, Яндекс Поштада сіз бағдарламада қолданып отырған логин және құпиясөзбен авторизациядан өтіп көріңіз.
Ескерту
Егер кіру үшін қолданба құпия сөзін қолдансаңыз, Яндекс Пошта баптауларында Пошта жәшігін пошта клиенттері көмегімен пайдалануға рұқсат беру → IMAP протоколы бойынша imap.yandex.ru серверінен және Қолданбалар құпия сөздері мен OAuth-токендер опцияларының қосылғанына көз жеткізіңіз.
Егер авторизациядан өтіп, қате болмаса, демек, мәселе сіздің Яндекс сервистерінің пайдаланушы келісімін қабылдамағаныңызда болды. Олар сіз Яндекс Поштаның веб-интерфейсінде алғаш рет авторизациядан өткен кезде автоматты түрде қабылданады.
Егер сіз ұйым құрамында болсаңыз және проблема доменнің барлық пошталарында байқалса, олардың әрқайсысымен Яндекс Поштаның веб-интерфейсінде авторизациядан өту керек. Оны орталықтан жасай алмайсыз, себебі Поштаның әрбір пайдаланушысы шарттарды өзі қабылдау керек.
-
Егер «Bad address mailbox syntax» деген хабарлама туындаса, демек Кімнен өрісіндегі мекенжайдың дұрыстығын тексеру қажет. Мекенжайды түзетіп, хатты тағы бір рет жіберіңіз.
Жоғалған хаттарды іздеу үшін қадамдық нұсқаулықты оқыңыз. Жұмыс басталар алдында Яндекс.Поштаны жаңа қойындыдан ашыңыз.
Қиындықты таңдаңыз:
Егер хаттар болуы тиіс қалтада болмаса, онда олар басқа қалтаға, мысалы, Жойылған немесе Спам қалталарына түскен болуы мүмкін. Өз жәшігіңіздің барлық қалталарынан жіберушінің аты немесе мекенжайы, хат мәтінінің бөлігі немесе оның тақырыбы бойынша хаттарды іздеп көріңіз.
Назар аударыңыз
Жойылған қалтасындағы хаттар 30 күн сақталады, ал Спам қалтасындағылар — 10 күн. Осыдан кейін олар Яндекс серверлерінен біржола жойылады.
Хаттар табылды ма?
Хаттарды қалпына келтіруге болады:
1. Хаттар табылған қалтаға өтіңіз.
2. Қажетті хаттарды ерекшелеңіз.
3. Қалтаға батырмасын басыңыз.
4. Хаттарды жылжытқыңыз келетін қалтаны тізімнен таңдаңыз, — мысалы, Кіріс.
Егер хаттарды іздеу немесе қолмен табу мүмкін болмаса, оларды қалпына келтіру мүмкін емес дегенді білдіреді — олар Яндекс Пошта серверлерінен біржола жойылған.
Егер жаңа хаттар Кіріс қалтасында болмаса, онда олар басқа қалтаға, мысалы, Жойылғандар немесе Спам қалталарына келіп түскен болуы мүмкін. Өз жәшігіңіздің барлық қалталарынан жіберушінің аты немесе мекенжайы, хат мәтінінің бөлігі немесе оның тақырыбы бойынша хаттарды іздеп көріңіз.
Назар аударыңыз
Жойылған қалтасындағы хаттар 30 күн сақталады, ал Спам қалтасындағылар — 10 күн. Осыдан кейін олар Яндекс серверлерінен біржола жойылады.
Хаттар табылды ма?
Хаттарды қалпына келтіруге болады:
1. Хаттар табылған қалтаға өтіңіз.
2. Қажетті хаттарды ерекшелеңіз.
3. Қалтаға батырмасын басыңыз.
4. Хаттарды жылжытқыңыз келетін қалтаны тізімнен таңдаңыз, — мысалы, Кіріс.
Егер хаттар Жойылғандар, Спам немесе басқа қалтадан табылса, онда олар мына себептерге байланысты тасымалданды:
Хаттарды алып тастайтын немесе жылжытатын ереже бапталған
-
Хаттарды өңдеу ережелерінде кіріс хаттарды жою немесе басқа қалталарға жылжыту үшін бапталған ережелердің жоқтығына көз жеткізіңіз. Егер бар болса, оларды өшіруге тырысыңыз және хаттардың Кіріс қалтасына келетіндігін тексеріп көріңіз.
Егер мұндай ереже бар болса және сіз оны жасамағаныңызды есте сақтаңыз, онда ереже автоматты түрде жасалған. Мұндай жағдай хатты басқа қалтаға тасымалдап, содан кейін «Ондай хаттарды қалтаға тасымалдау керек пе?» хабарына «Иә» деп жауап бергенде орын алады.
Жіберуші өшірілген тарату хаттары тізіміне енгізілген
- Баптауларда Тарату хаттарын басқару бөлімін таңдаңыз, Өшірілгендер қойындысына өтіңіз және онда қажетті жіберушінің бар-жоғын тексеріңіз. Тарату хаттары өшірілген болса, хаттар Жойылғандар қалтасына түседі. Тарату хаттарын жіберушіден келген хаттар Кіріс қалтасына келуі үшін, тарату хаттарын белгілеп, Осы жіберушінің хаттарын алу түймесін басыңыз.
Егер жаңа хаттар табылмаса, сіз хабарлама келуі тиіс сайтта электрондық мекен-жайыңыздың дұрыстығын тексеріңіз. Жіберушіден мекенжайыңызды дұрыс жазған-жазбағанын біліңіз.
Сондай-ақ сайттың немесе жіберушінің пошта мекенжайының қара тізімде бар-жоғын тексеріңіз .
Яндекс ID баптауларында сенімді жеке мәліметтерді енгізіңіз және аккаунтқа телефон нөмірін тіркеңіз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Әдетте мұның бәрі жәшікке телефон нөмірі байланбаған немесе Яндекс ID-де жалған аты-жөні көрсетілгеннен орын алып жатады. Бұғаттауды алып тастау үшін әдетте екі сағаттай уақыт кетеді.
Егер пошта бағдарламасында хаттарды жойсаңыз, ал Яндекс Поштада олар бұрынғыдай өз қалталарында тұрса, демек, сіздің пошталық бағдарламаңыз POP3 хаттармасы бойынша орнатылған. POP3 хаттамасының жұмыс істеу ерекшелігіне байланысты пошта бағдарламасындағы хаттар сервермен қате синхрондалуы мүмкін. Яндекс Поштамен жұмыс істеу үшін IMAP хаттамасын пайдалану ұсынылады. Пошта бағдарламасын POP3-тен IMAP-ке кері қалай баптауға болатынын POP3 протоколынан өту бөлімінен қараңыз.
Егер пошта бағдарламасында жіберілген хаттар көрсетілмесе, онда сіздің пошта бағдарламаңыз POP3 хаттамасы бойынша орнатылған болуы мүмкін. POP3 хаттамасының жұмыс істеу ерекшелігіне байланысты пошта бағдарламасындағы хаттар сервермен қате синхрондалуы мүмкін. Яндекс Поштамен жұмыс істеу үшін IMAP хаттамасын пайдалану ұсынылады. Пошта бағдарламасын POP3-тен IMAP-ке кері қалай баптауға болатынын POP3 протоколынан өту бөлімінен қараңыз.
Есепте әрқашан жеткізілмеудің себебі көрсетіледі. Ең жиі себептері туралы Яндекске хат жеткізілмеу туралы есеп және Хатты басқа мекен-жайға жеткізбеу туралы есеп (Яндекс емес) мақалаларында оқуға болады.
Егер пошта бағдарламасында SSL-шифрлау іске қосылғанда, қате сертификат туралы хабарлама аласыз, пошта бағдарламасы мен операциялық жүйе дұрыс бапталғанына көз жеткізіңіз:
- Компьютердегі уақыт дұрыс орнатылды (қалыс қалмай және «болашақ күндерсіз»). Егер күні қате орнатылса, жүйе сертификаттың мерзімі әлі келмегенін немесе аяқталғанын қате анықтайды.
- Барлық операциялық жүйе жаңартулары орнатылды.
- Антивирус баптауларында HTTPS-қосылыстарын тексеру өшірілгеніне көз жеткізіңіз. Антивирус баптауларын Kaspersky Internet Security және ESET NOD32 Smart Security бөлімінде біздің нұсқаулар бойынша Қауіпсіздік сертификатының қателері бөлімінде өзгерте аласыз.
Сертификатты сенімді сертификаттар тізіміне қолмен қосу (Windows)
Назар аударыңыз
Егер сертификатты өзіңіз орната алатыныңызға сенімді болмасаңыз, маманға хабарласыңыз.
Сертификатты сенімді сертификаттар тізіміне қосу үшін:
- Сертификатты жүктеп алыңыз. (Егер сілтеме бойынша файл тікелей браузерде ашылса, CTRL + S батырмасын басыңыз және файлды компьютерге сақтаңыз; файлдағы мәтінді көшірудің қажеті жоқ.)
- Қосу мәзірін ашыңыз.
- Іздеу өрісіне
certmgr.msc
енгізіп, Enter батырмасын басыңыз. - Бағдарлама терезесінде, қалта ағашында Сенімді негізгі сертификаттау орталықтары қалтасына басыңыз.
- Терезенің оң жағында тінтуірдің оң жағымен Сертификаттар түймесін басып Барлық тапсырмалар → Импорт тармағын таңдаңыз.
- Әрі қарай батырмасын басыңыз.
- Шолу батырмасын басып, бұрынырақ жүктелген
CA.pem
файлын таңдаңыз. Әрі қарай батырмасын басыңыз. - Сертификаттар қоймасыбөлімінде әдепкі баптауларды қалдырып, Әрі қарай батырмасын басыңыз.
- Дайын батырмасын басыңыз.
- (Опц.) Қалқымалы диалогтік терезеде Келісемін түймесін басыңыз.
- Қалталар ағашында Сенімді түпкі сертификаттау орталықтары → Сертификаттар қалтасын басыңыз.
- Сертификаттар тізімінде (оң жақта)
Certum CA
сертификатын тауып, оған тінтуірдің оң жақ батырмасын басып, Қасиеттері тармағын таңдаңыз. - Жалпы қойындысына өтіңіз.
- Тек келесі тағайындауларды рұқсат ету тармағында Сервердің түпнұсқалығын тексеру опциясы қосылғанына көз жеткізіңіз.
- ОК батырмасын басыңыз.
Linux-ке түбір сертификатын қосу
Түбірлік сертификатты қалай қосу керектігін Adding CAcert root certificate to Debian/Ubuntu нұсқаулығынан қараңыз.
The Bat! сертификатын растауға байланысты қиындықтар
Егер The Bat! пошта бағдарламасында қауіпсіздік сертификатын растауға қатысты мәселелер пайда болса, бағдарламаны 6 не одан кейінгі нұсқаға дейін жаңартыңыз. Жаңартудан кейін мына қадамдарды орындаңыз::
- Бағдарлама мәзірінде Сипаттар → S/MIME және TLS тармағын таңдаңыз.
- S/MIME және TLS сертификаттарын іске асыру бөлімінде қосқышты Ішкі күйіне ауыстырыңыз.
- ОК батырмасын басыңыз.
- Хатты жіберуге тырысыңыз. Егер сертификат қатесі қайтадан пайда болса, Сипаттар → S/MIME және TLS → S/MIME және TLS сертификаттарын іске асыру блогында қосқышты Microsoft CryptoAPI күйіне орнатыңыз.
- OK батырмасын басыңыз.
Ескерту
Қосқыш күйлерін қолмен таңдауға тура келеді, өйткені кейбір The Bat! нұсқаларында Ішкі, ал басқаларында Microsoft CryptoAPI күйі жұмыс істейді.
Егер осыдан кейін бұл мәселе қалса, Ritlabs қолдау қызметіне хабарласыңыз.
Жіберу скриптін қайта баптау мүмкін емес
Кодыңызды желі ұсыныстарымен салыстыруға тырысыңыз:
1С бағдарламасы SSL-ды қолдамайды
SSL қолдауын көрсету үшін қосымша Stunnel бағдарламасын орнатыңыз:
- Windows үшін соңғы нұсқасын (
stunnel-_нұсқасы_-installer.exe
) https://www.stunnel.org/downloads.html сілтемесі бойынша жүктеп алыңыз. - Мұрағатты тарқатыңыз.
- Әкімшінің атынан
mailssl.bat
файлын іске қосыңыз. - Пошта бағдарламасының баптауларында SSL-ді өшіріңіз және келесі серверлер параметрлерін көрсетіңіз:
-
SMTP: сервер —
localhost
, порт —25
-
POP3: сервер —
localhost
, порт —110
-
IMAP: сервер —
localhost
, порт —143
-
Егер қиындық қайталанса, Сауданы басқару және gmail пошта клиенті (ұсынымдарды орындау арқылы, барлық жерде gmail
орнына yandex
мәнін қойыңыз) және Хаттарды жіберу және электрондық поштаны SSL арқылы алу мақалаларындағы ұсынымдарды пайдаланып көріңіз.
Егер сіз жақында пошта жәшігінен құпиясөзді өзгерткен болсаңыз, сондай-ақ пошта бағдарламасының баптауларындағы деректерді жаңартқаныңызға көз жеткізіңіз. Баптаулардағы құпиясөз дұрыс болса, бірнеше сағат күтіңіз — пошта бағдарламасының баптаулары Яндекс серверімен бірден синхрондалмауы мүмкін.
Веб-интерфейсте сол логин және құпиясөзбен авторизациядан өтуге тырысыңыз : бұрын есте сақтағандарды пайдаланбай, авторизациялық деректерді қайта енгізіңіз. Егер бақылау сандарды енгізу талабы туындаса, себептерімен Авторизациялау кезінде неге бақылау сандарды енгізу қажет? мақаласында таныса аласыз.
Яндекс Пошта баптауларында «Пошта бағдарламалары» бөлімін ашыңыз IMAP хаттамасы бойынша imap.yandex.ru серверінен опциясы таңдалғаны және авторизацияның дұрыс әдісі көрсетілгеніне көз жеткізіңіз.
Назар аударыңыз
Егер Бизнеске арналған Яндекс 360-ты қолдансаңыз, логин ретінде пошта жәшігінің толық мекенжайын көрсетіңіз.
Пошта бағдарламалары баптаулары бөлімінде IMAP немесе POP3 хаттамасы қосулы тұрғанына көз жеткізіңіз.
Бұрын Яндекс Поштаның бүкіл контактілері синхрондау кезінде пайдаланушының бірыңғай мекенжай кітапшасына түсетін. Навигацияны жеңілдету үшін контактілердің әртүрлі топтары бөлек мекенжай кітапшаларына жіктелді. Ескі ережелер бойынша жасалған кітаптар жеке кітапшаларға айналды. Олардан ұйымның барлық ортақ контактілерін алып тастадық.
Барлық контактілерді қайтадан көру үшін пошта бағдарламасында ескі мекенжай кітапшасын өшіріп, контактілерді қайтадан синхрондаңыз.