Хатты басқа мекен-жайға жеткізбеу туралы есеп (Яндекс емес)
Егер сіз хатты Яндекс пошта жәшігінен жіберсеңіз және ол алушының пошта серверімен қабылданбаған болса, жеткізілмеу себептері мен тағайындау бойынша хаттың одан әрі қозғалысын қабылдамаған сервердің аты көрсетілген «Mailer-Daemon» сервисінің автоматты есебін аласыз.
Автоматты есепте жеткізілмеу себебі көрсетіледі. Оны қалай табуға және ашуға болады:
-
Diagnostic Code
сөз тіркесін табыңыз. Оның оң жағында ағылшын тілінде қате коды көрсетіледі. -
Төмендегі кестеден қате кодын табыңыз.
Кеңес
Кестеден жылдам іздеу үшін Windows-та Ctrl+F және macOS-та Cmd+F пернелер тіркесін қолданыңыз.
Қате коды |
Себебі мен шешімі |
|
Хат тіркелмеген мекенжайға жіберілген. Алушы мекенжайы латынша әріптермен терілгеніне, ешбір артық тыныс белгі, бос орын мен тырнақшалардың жоғына көз жеткізіңіз. Алушының мекенжайын қайта тексеріп, хат жіберілімін қайталаңыз. |
|
Пошта сервері хаттарды спам ретінде таниды. Алушы немесе оның пошта сервисі әкімшілігімен байланыстың балама тәсілімен байланысуға және мәселе туралы хабарлауға тырысыңыз. Егер сіз сайт пайдаланушыларына немесе жазылушыларға заңды таратуларды жіберсеңіз, Яндекстің «адал» таратуларына қойылатын талаптарымен танысыңыз. Ескерту Егер сіз бизнеске арналған Яндекс 360-ты қолдансаңыз, қосылған доменде міндетті түрде SPF-жазба бапталған болуы керек. |
|
Алушының жәшігі толып қалды. Бұл алушының жәшікті сирек пайдалануы және жәшік таратылымдарымен толып кетуінен орын алады. Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысуға және оған қиындық туралы хабарлауға тырысыңыз. |
|
Алушының мекенжайын алушының пошта қызметі бұғаттады. Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысып, оған қиындық туралы хабарлап көріңіз. |
|
Алушының пошта сервері үлкен көлемді хатты қабылдамайды. Хатта жіберілетін тіркеме пошта серверде орнатылған шектеулерден қабылданбайды. Тіркемені файлдарды сақтау сервисіне жүктеңіз (мысалы, Яндекс Диск) және хатта оның сілтемесін көрсетіңіз. |
|
Яндекстің пошта сервері қара тізімге түсті. Яндекс пошта серверінің мекенжайын қара тізімнен өз бетіңізше жоя аласыз, ол үшін есептегі сілтеме бойынша өтіңіз. Сондай-ақ, алынған есептің толық мәтінін жібере отырып, беттің төменгі жағындағы үлгі арқылы бізге жаза аласыз. Алушы немесе оның пошта сервисі әкімшілігімен байланыстың балама тәсілімен байланысуға және мәселе туралы хабарлауға тырысыңыз. |
|
Жіберілетін хаттардың сақиналанғаны белгілі болды. Сіз пайдаланатын барлық пошта жәшіктеріндегі қайта бағыттау ережелерін және құрастырушыны тексеріңіз — олар дұрыс бапталмауы мүмкін. Егер мәселе сіздің тарапыңызда емес екеніне сенімді болсаңыз, алушымен баламалы байланыс арқылы хабарласыңыз және оған мәселе туралы хабарлаңыз. |
|
Жіберуге тыйым салынған (қате бапталған МХ-жазба үшін алушының пошта сервері Яндекс Пошта серверлерін танымайды). Алушы немесе оның пошта сервисі әкімшілігімен байланыстың балама тәсілімен байланысуға және мәселе туралы хабарлауға тырысыңыз. Ескерту Егер сіз бизнеске арналған Яндекс 360-ты қолдансаңыз және өз доменіңіздегі жәшікке хат жіберсеңіз, MX-жазбасын таратуға 48 сағатқа дейін уақыт кетуі мүмкін екенін ескеріңіз. Егер 48 сағат өткен болса, барлық баптаулардың MX жазбаларын баптау бойынша мақаладағы ұсынымдармен дәл орындалғанына көз жеткізіңіз. |
|
Жіберушіні тексеру қатесі. Мәселені шешу үшін алушының пошта сервисі әкімшілігімен хабарласыңыз және Яндекс Пошта пошталық мекенжайларын жіберушілерді тексеру қызметінің ақ тізіміне енгізуді сұраңыз. Ескерту Егер сіз бизнеске арналған Яндекс 360-ты қолдансаңыз, қосылған доменде міндетті түрде SPF-жазба бапталған болуы керек. |