Диск бетін жүктеу және көрсету қателері
Кейде Дискпен жұмыс істеген кезде батырмалар жұмысы тоқтап қалады, бет элементтері жүктелмейді, фотосуреттер ашылмайды, файлдар жүктелмейді немесе браузер қате туралы хабарлайды.
Бұл неге болады және бұны қалай түзетуге болады:
Браузер беттерді дұрыс көрсетпейді
-
Трафикті азайту үшін браузер кірген беттердің көшірмелерін кэште сақтайды. Қайтадан беттерді қарағанда, браузер олардың деректерін жадтан жүктеуі мүмкін. Мысалы, егер сіз файлдың атауын компьютерге арналған бағдарлама арқылы өзгертсеңіз, ал браузер жадтан сол файл туралы ақпаратты жүктесе, сіз өзекті емес файл атауын көресіз.
Бетті интернеттен мәжбүрлі түрде жүктеу үшін оны жаңартып көріңіз. Егер мәселе шешілмесе, браузер кешін тазалап, барлық cookie файлдарын жойыңыз.
Кеңейтімдер Яндекс Дискіні бұғаттайды
- Диск браузердегі толықтырулар мен кеңейтімдерге байланысты дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер Диск жарнама бұғаттаушысы немесе антивирус кеңейтімі салдарынан дұрыс жұмыс істемесе, Диск бетін осы кеңейтімнің ерекшеліктеріне қосыңыз. Толық ақпаратты Жарнама бұғаттаушыларын баптау және Сайттар үшін ерекшеліктерді баптау бөлімінен қараңыз.
Браузерде деректерді бұғаттау қосылған
-
Браузеріңізге арналған нұсқаулық бойынша деректерді бұғаттауды орындаңыз:
Яндекс Браузер
- Браузердің баптауларын ашыңыз.
- Сайттар қойындысына өтіңіз.
- Бетті төмен қарай айналдырып, Сайттардың кеңейтілген баптаулары батырмасын басыңыз.
- Бетті төмен қарай айналдырып, Cookie файлдары бөлімің табыңыз.
- Бөгде cookie файлдарын блоктау опциясын өшіріңіз.
Mozilla Firefox
- Браузердің параметрлерін ашып, Қосымша баптауларды басқару таңдаңыз.
- Жекешелік және Қорғау қойындысына өтіңіз.
- Бетті төмен қарай айналдырып, Сайттардың куки файлдары мен деректері бөлімің табыңыз.
- Ерекшеліктерді басқару... батырмасын басыңыз.
- Веб-сайттың мекенжайы жолына
https://disk.yandex.kz/client/disk
енгізіңіз. - Рұқсат беру батырмасын басыңыз.
- Өзгерістерді сақтаңыз.
Google Chrome
- Браузердің баптауларын ашыңыз.
- Сол жақ мәзірден Құпиялылық пен қауіпсіздік тармағын таңдаңыз.
- Сайттардың баптаулары бөлімін тауып, Бөгде cookie-файлдары батырмасын басыңыз.
- Бөгде cookie файлдарын бұғаттау опциясын өшіріңіз.
Opera
- Браузердің баптауларын ашыңыз.
- Қауіпсіздік қойындысына өтіңіз.
- Сайттардың баптаулары → Cookie файлдары және сайттар деректері бөлімін ашыңыз.
- Бөгде cookie файлдарын бұғаттау опциясын өшіріңіз.
Edge
- Браузердің параметрлерін ашыңыз.
- Cookie файлдары және сайттардың рұқсаттары бөліміне өтіңіз.
- Сақталған cookie файлдары және деректер бөлімінде Cookie файлдары мен сайт деректерін басқарыңыз және оларды жойыңыз батырмасын басыңыз.
- Бөгде cookie файлдарын бұғаттау опциясын өшіріңіз.
Internet Explorer
- Браузердің қасиеттерін ашыңыз.
- Құпиялылық қойындысына өтіп, Қосымша басыңыз.
- Бөгде cookies файлдары бағанында Қабылдау опциясын таңдаңыз.
- Өзгерістерді сақтаңыз.
Сіз ескірген браузерді пайдаланасыз
- Ескірген браузер беттерді жылдам және ыңғайлы жүктеу үшін қолданылатын технологияларды қолдамауы мүмкін. Браузеріңіздің соңғы нұсқасын орнатыңыз.
Интернет байланысына антивирус, файрвол немесе прокси әсер етеді
- Антивирусқа, брандмауэрге немесе прокси серверге байланысты Диск қолданбасы дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер Диск антивирус немесе файрвол салдарынан дұрыс жұмыс істемесе, Диск бетін осы бағдарламаның ерекшеліктеріне қосыңыз.
Интернеттің жылдамдығы төмендеді
- Интернет-қосылыстың жылдамдығын yandex.kz/internet бетінен тексеріңіз. Браузерде Диск қойындысынан басқа қойындыларды жабыңыз. Интернет пайдаланатын қолданбаларды өшіріп, бетті қайта жүктеңіз.