Қолдау қызметіне жазу Яндекс Диск
Яндекс Дискіде телефондық қолдау жоқ. Біз тек пайдаланушылардың хаттарымен жұмыс істейміз. Бұл тиімді: хатта сіз бізге скриншоттарды жібере аласыз — осылайша біз мәселені тезірек түсініп, сізге көмектесеміз.
Егер сіз Яндекс Диск қолданбасының жұмыс істеуіне қатысты мәселеге тап болсаңыз, қолданбаның өзіндегі кері байланыс нысаны арқылы қате туралы бізге хабарлаңыз:
- Қолданбаның параметрлерін ашыңыз.
- Анықтама және қолдау → Мәселе туралы хабарлау тармағын таңдаңыз.
- Мәселе тақырыбын таңдаңыз.
- Мәселені барынша толығырақ сипаттаңыз.
Егер қолданба күтпеген жерден жұмысын аяқтаса және одан бізге жаза алмасаңыз, кері байланыс нысаны арқылы қате туралы хабарлама жіберіңіз.