Сілтемені бөлісу

Бөлісу әдісі

  1. Файлды немесе қалтаны Дискіге жүктеп салыңыз.

  2. Сервис бетіне өтіңіз.

  3. Файлды немесе папканы келесі тәсілдердің бірі арқылы бөлісіңіз:

    Объектіні таңдап, жоғарғы мәзірде Бөлісу батырмасын басыңыз.

    Объектіні тінтуірдің оң жақ батырмасымен басып, контекстік мәзірде Бөлісу таңдаңыз.

    Файлды ашып, жоғарғы оң жақ бұрышта белгішесін басыңыз.

  4. Көшіру батырмасын басыңыз.

  5. Алған сілтемені хат немесе хабарлама арқылы жіберіңіз. Оны QR-кодқа айналдыруға да болады.

Қандай файлдар мен папкаларды бөлісуге болады

Дисктің түпкі каталогында және сіз жасаған барлық папкаларда жатқан файлдар мен папкаларды бөлісуге болады. Егер сіз хатқа салынған файлды бөліскіңіз келсе, алдымен оны Мұрағат бөліміндегі Пошта салымдары папкасынан Дискідегі қажетті папкаға көшіріңіз.

Егер сіз ортақ папканың иесі болмасаңыз және тек қарау құқығыңыз болса, ортақ папка ішіндегі файлдар мен папкаларды бөлісуге болмайды.

Назар аударыңыз

Егер сіз бөліскен файл Яндекс Дискінің пайдалану шарттарын (4.3 тармақ) бұзатын болса, ол бұғатталуы мүмкін.

Егер сіз сілтемені жасаған кезде оның жарамдылық мерзімін орнатсаңыз, мерзім аяқталған кезде сілтеме жойылады. Осыдан кейін файл сіз олармен қайта бөліскенше басқа пайдаланушыларға қолжетімсіз болады.

Егер сіз жарамдылық мерзімін орнатпаған болсаңыз, файл немесе папкаға бағыттайтын сілтеме сіз оларға пайдалану рұқсатын жапқанша жұмыс істейді. Егер сіз сол файлды немесе папканы тағы бір рет жарияласаңыз, Диск жаңа сілтеме жасайды. Бірақ егер файл қазірдің өзінде жарияланған болса және сіз компьютерге арналған бағдарлама немесе мобильді қолданба арқылы оған қайтадан жария сілтеме алсаңыз, бұл сол файлды жариялау кезінде жасалған бірдей сілтеме болады.

Объектіге жария сілтемені жою және оған пайдалану рұқсатын жабу келесі тәсілдердің бірі арқылы болуы мүмкін:

Объектіні таңдап, жоғарғы мәзірде Бөлісу батырмасын басыңыз. Жаңа терезеде белгішесін басып, әрекетті растаңыз.

Объектіні тінтуірдің оң жақ батырмасымен басып, контекстік мәзірде Бөлісу таңдаңыз. Жаңа терезеде белгішесін басып, әрекетті растаңыз.

Жарияланған файлдарды қарау

  1. Сол жақ панельде Ортақ пайдалану рұқсаты қойындысын таңдаңыз.
  2. Сілтемелер қойындысына өтіңіз.

Сілтеме бойынша қараулар мен жүктеулер санын қарау

Таңдалған файл немесе қалта туралы барлық ақпаратты алу үшін сол жақ жоғарғы бұрыштағы белгішесін басыңыз. Мәзірде мыналар көрсетіледі:

  • атауы (оны өзгерту үшін жоғарғы панельде немесе контекстік мәзірде Атауын өзгерту батырмасын басыңыз);
  • өлшемі;
  • соңғы өзгертілген уақыты;
  • егер бұл қалта болса, файлдар саны;
  • егер бұл баршаға ашық файл немесе қалта болса, көру және жүктеп алу саны.

Дискте бос орын таусылғанда, сіз:

  • жаңа файлдарды жүктей алмайсыз;
  • файлдарды бөлісе алмайсыз және ортақ қалталар жасай алмайсыз;
  • бұрын бөліскен файлдарды жария сілтемелер арқылы аша алмайсыз;
  • жүктелген файлдармен толыққанды жұмыс істей алмайсыз.

Шектеулерді алып тастау үшін қосымша орынды сатып алыңыз немесе артық файлдарды жойыңыз және Себетті тазартыңыз сұраңыз — ондағы файлдар да орын алады. Қажет болса, жоймас бұрын файлдарды компьютерге жүктеп алыңыз.

Назар аударыңыз

Егер шектеулерді алып тастамаса, 44 күннен кейін Диск бұғатталады.

Файл жүктеп алынбайды

Кейде Дискпен жұмыс істеген кезде батырмалар жұмысы тоқтап қалады, бет элементтері жүктелмейді, фотосуреттер ашылмайды, файлдар жүктелмейді немесе браузер қате туралы хабарлайды.

Бұл неге болады және бұны қалай түзетуге болады:

Жария файлды жүктеп алу шектелген

Егер жария файл бір тәулікте бірнеше рет жүктеп алынса, лимит қосылады — жүктеп алу бір тәулікке шектелуі мүмкін. Күткіңіз келмесе, файлды Яндекс Дискіге сақтау батырмасы арқылы Дискіңізге сақтаңыз. Жария файлды шектеусіз жүктеп алу үшін кез келген Яндекс 360 тарифін қосыңыз.

Ескерту

Көлемі 500 файлдан аз баршаға ашық қалтаны немесе 5 ГБ-қа дейінгі қалталарды ғана жүктеп алуға болады. 5 ГБ-тан үлкен қалталарды компьютерге арналған бағдарлама арқылы нұсқаулық бойынша жүктеңіз.

Файл иесі жүктеп алуға тыйым салған

Файл иесі сілтемені жасаған кезде Жүктеп алуға тыйым салу опциясын қосса, Сіз Дискіңізге файл жүктей алмайсыз не көшіре алмайсыз. Файлды тек жария беттен қарауға болады. Файл иесінен жүктеп алуға тыйым салынбаған сілтеме жасауды сұраңыз.

Браузер беттерді дұрыс көрсетпейді

Трафикті азайту үшін браузер кірген беттердің көшірмелерін кэште сақтайды. Қайтадан беттерді қарағанда, браузер олардың деректерін жадтан жүктеуі мүмкін. Мысалы, егер сіз файлдың атауын компьютерге арналған бағдарлама арқылы өзгертсеңіз, ал браузер жадтан сол файл туралы ақпаратты жүктесе, сіз өзекті емес файл атауын көресіз.

Бетті интернеттен мәжбүрлі түрде жүктеу үшін оны жаңартып көріңіз. Егер мәселе шешілмесе, браузер кешін тазалап, барлық cookie файлдарын жойыңыз.

Кеңейтімдер Яндекс Дискіні бұғаттайды

Диск браузердегі толықтырулар мен кеңейтімдерге байланысты дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер Диск жарнама бұғаттаушысы немесе антивирус кеңейтімі салдарынан дұрыс жұмыс істемесе, Диск бетін осы кеңейтімнің ерекшеліктеріне қосыңыз. Толық ақпаратты Жарнама бұғаттаушыларын баптау және Сайттар үшін ерекшеліктерді баптау бөлімінен қараңыз.

Браузерде деректерді бұғаттау қосылған

Браузеріңізге арналған нұсқаулық бойынша деректерді бұғаттауды орындаңыз:

Яндекс Браузер
  1. Браузердің баптауларын ашыңыз.
  2. Сайттар қойындысына өтіңіз.
  3. Бетті төмен қарай айналдырып, Сайттардың кеңейтілген баптаулары батырмасын басыңыз.
  4. Бетті төмен қарай айналдырып, Cookie файлдары бөлімің табыңыз.
  5. Бөгде cookie файлдарын блоктау опциясын өшіріңіз.
Mozilla Firefox
  1. Браузердің параметрлерін ашып, Қосымша баптауларды басқару таңдаңыз.
  2. Жекешелік және Қорғау қойындысына өтіңіз.
  3. Бетті төмен қарай айналдырып, Сайттардың куки файлдары мен деректері бөлімің табыңыз.
  4. Ерекшеліктерді басқару... батырмасын басыңыз.
  5. Веб-сайттың мекенжайы жолына https://disk.yandex.kz/client/disk енгізіңіз.
  6. Рұқсат беру батырмасын басыңыз.
  7. Өзгерістерді сақтаңыз.
Google Chrome
  1. Браузердің баптауларын ашыңыз.
  2. Сол жақ мәзірден Құпиялылық пен қауіпсіздік тармағын таңдаңыз.
  3. Сайттардың баптаулары бөлімін тауып, Бөгде cookie-файлдары батырмасын басыңыз.
  4. Бөгде cookie файлдарын бұғаттау опциясын өшіріңіз.
Opera
  1. Браузердің баптауларын ашыңыз.
  2. Қауіпсіздік қойындысына өтіңіз.
  3. Сайттардың баптауларыCookie файлдары және сайттар деректері бөлімін ашыңыз.
  4. Бөгде cookie файлдарын бұғаттау опциясын өшіріңіз.
Edge
  1. Браузердің параметрлерін ашыңыз.
  2. Cookie файлдары және сайттардың рұқсаттары бөліміне өтіңіз.
  3. Сақталған cookie файлдары және деректер бөлімінде Cookie файлдары мен сайт деректерін басқарыңыз және оларды жойыңыз батырмасын басыңыз.
  4. Бөгде cookie файлдарын бұғаттау опциясын өшіріңіз.
Internet Explorer
  1. Браузердің қасиеттерін ашыңыз.
  2. Құпиялылық қойындысына өтіп, Қосымша басыңыз.
  3. Бөгде cookies файлдары бағанында Қабылдау опциясын таңдаңыз.
  4. Өзгерістерді сақтаңыз.

Сіз ескірген браузерді пайдаланасыз

Ескірген браузер беттерді жылдам және ыңғайлы жүктеу үшін қолданылатын технологияларды қолдамауы мүмкін. Браузеріңіздің соңғы нұсқасын орнатыңыз.

Интернет байланысына антивирус, файрвол немесе прокси әсер етеді

Антивирусқа, брандмауэрге немесе прокси серверге байланысты Диск қолданбасы дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Антивирус немесе брандмауэр әсерінен Диск қолданбасы дұрыс жұмыс істемесе, Диск бетін сол бағдарламаның ерекше жағдайларына қосыңыз.

Интернеттің жылдамдығы төмендеді

Интернет-қосылыстың жылдамдығын yandex.kz/internet бетінен тексеріңіз. Браузерде Диск қойындысынан басқа қойындыларды жабыңыз. Интернет пайдаланатын қолданбаларды өшіріп, бетті қайта жүктеңіз.

Жария файлдар беттеріндегі жарнаманы өшіру

Жария файлдар беттерінде жарнама көрсетілмеуі үшін, кез келген Яндекс 360 тарифін қосыңыз.

Қолдау қызметіне жазу