Дискідегі орын
- Дискіде қанша орын қалғанын қалай көруге болады?
- Дискіде орынды қалай ұлғайтуға болады?
- Дискіде орын таусылса, не болады?
- Дискімде орын таусылды. Неге?
- «Дискіде орын таусылып қалды» хабарламасын көріп тұрмын, бірақ орын әлі көп.
- Файлдарды жүктеудің айлық лимиті
- Дискідегі орын туралы жиі қойылатын сұрақтар
Дискіңізді басқарып, қанша бос орын қалғанын анықтап, жетіспейтін көлемді сатып ала аласыз — сатып алу кезінде автоматты түрде Яндекс 360 тарифі қосылады.
Дискіде қанша орын қалғанын қалай көруге болады?
Дискіңіздің жалпы көлемі мен бос емес орынның көлемін Диск терезесінің сол жақ төменгі бұрышындағы индикатордан көре аласыз.
Дискіде орынды қалай ұлғайтуға болады?
- Қажетсіз қалталар мен файлдарды жойып, содан кейін Себетті тазалаңыз — оған ауыстырылған файлдар мен қалталар да Дискіде орын алады.
- Қажетті қосымша көлемі бар Яндекс 360 тарифін қосыңыз.
- Промокодты пайдаланыңыз.
- Яндекс 360 өз бетінше немесе серіктестермен бірлесіп ұйымдастыратын акцияларға қатысыңыз.
Дискіде орын таусылса, не болады?
Дискіде бос орын жоқ болса, оны пайдалану рұқсаты шектеледі. Егер жағдайды түзетпесе, 44 күннен Диск бұғатталады, ал 90 күннен кейін онда сақталатын барлық файлдар біржолата жойылады.
Пайдалану мүмкіндігін шектеу
Дискте бос орын таусылғанда, сіз:
- жаңа файлдарды жүктей алмайсыз;
- файлдарды бөлісе алмайсыз және ортақ қалталар жасай алмайсыз;
- бұрын бөліскен файлдарды жария сілтемелер арқылы аша алмайсыз;
- жүктелген файлдармен толыққанды жұмыс істей алмайсыз.
Шектеулерді алып тастау үшін қосымша орынды сатып алыңыз немесе артық файлдарды жойыңыз және Себетті тазартыңыз сұраңыз — ондағы файлдар да орын алады. Қажет болса, жоймас бұрын файлдарды компьютерге жүктеп алыңыз.
Назар аударыңыз
Егер шектеулерді алып тастамаса, 44 күннен кейін Диск бұғатталады.
Толық бұғаттау
Диск бұғатталған кезде, сіз оны аша алмайсыз.
Дискті бұғаттан шығарып, оны толық пайдалану рұқсатын қайтару үшін:
-
Қосымша орын сатып алыңыз. Жүктелген файлдарды жоймау үшін Диск көлемі толғаннан үлкен тарифті таңдаңыз. Мысалы, егер файлдарыңыз 900 ГБ орын алса, 1 ТБ тарифін қосыңыз. Тарифті төлегеннен кейін Диск бірнеше минут ішінде бұғаттан шығарылады.
-
Дискідегі орынды үлкейткіңіз келмесе, ондағы орынды босатыңыз.
- Қолдау қызметіне жазыңыз. Хатта бұғатталған аккаунттың логинін көрсетіңіз.
- Жауап хатты күтіңіз — біз Дискіні уақытша бұғаттан шығарамыз.
- Диск блоктан шығарыла салысымен, артық файлдарды жойыңыз және Себетті тазартыңыз — ондағы файлдар да орын алады. Қажет болса, жоймас бұрын файлдарды компьютерге жүктеп алыңыз.
Назар аударыңыз
Егер Диск блоктан шығарылмаса, 90 айдан кейін онда сақталатын барлық файлдар біржолата жойылады.
Дискімде орын таусылды. Неге?
Яндекс 360 тарифі өшірілді
- Яндекс 360 тарифіңізді тексеріңіз. Егер ол өшірілсе, Дисктегі қосымша орын да өшіріледі.
Акция мерзімі аяқталды
- Диск көлемі, Дисктегі қосымша орын алынған акция аяқталса, азаюы мүмкін.
Сіз Дисктің барлық қолжетімді кеңістігін деректермен толтырдыңыз
- Егер файлдарыңыз Дискті толығымен толтырса, тәсілдердің бірін пайдаланып Дисктегі орынды ұлғайта аласыз.
«Дискіде орын таусылып қалды» хабарламасын көріп тұрмын, бірақ орын әлі көп.
Кейде сіз Дискте осындай хабарды көре аласыз, сондай-ақ Дисктегі файлдардың нақты көлемі алынған орын индикаторындағыдан (Диск бетінің төменгі сол жақ бұрышында) аз болуы мүмкін. Бұл сіздің Дискіңіздегі орындыДиск бетіндегі Себетке ауыстырылған немесекомпьютер бағдарламасында жойылған файлдар алатындықтан болады. 30 күннен кейін олар автоматты түрде жойылады. Егер сізге орын жетпесе, Себетті ертерек тазалаңыз.
Сондай-ақ, себебі браузер мен компьютерге арналған Яндекс Диск бағдарламасында әртүрлі аккаунттар пайдаланатындықтан болуы мүмкін. Браузердегі аккаунт сіз компьютерге арналған Яндекс Диск бағдарламасында авторизациядан өткен аккаунтпен сәйкес келетінін тексеріңіз.
Файлдарды жүктеудің айлық лимиті
Ай ішінде сіз өз Дискіңізге шектеулі көлемде файлдар жүктей аласыз — тарифіңіз бойынша Диск көлемінен екі аспайды. Мысалы, егер сіздің Дискіңіздің көлемі 5 ГБ болса, онда Дискідегі орынды мезгіл-мезгіл босатып, жалпы ай ішінде 10 ГБ-тан артық жүктей алмайсыз.
Егер алғаш рет жүктеуден бастап 30 күн ішінде айлық лимитке жетсеңіз, Дискідегі әрекеттер осы кезеңнің соңына дейін шектеледі: тек файлдарды көру және жүктеу мүмкін болады. Алғаш рет жүктеуден бастап 30 күн өткен соң лимит жаңартылады және сіз қайтадан файлдарды Дискіге жүктей аласыз. Айлық лимитті арттыру үшін Яндекс 360 тарифін қосыңыз: Дискідегі орныңыз қаншалықты көп болса, айлық лимитіңіз соншалықты жоғары болады.
Мысалы, сіз файлдарды 1 шілдеде жүктей бастадыңыз. Сонда барлық жүктеулеріңіз қосылатын кезең 30 шілдеге дейін созылады. Егер сіз 5 шілдеде лимитке жетсеңіз, шектеулер кезеңі 5 шілдеден 30 шілдеге дейін жалғасады. 31 шілдеден бастап лимит жаңартылады, барлық шектеулер алынып тасталады және келесі кезең басталады. Бұл шілде айында жүктеу лимитіне жетпесеңіз де болады.
Дискідегі орын туралы жиі қойылатын сұрақтар
Яндекс Дискіні пайдалану рұқсаты жоқ Диск мобильді қолданбасына кіре алмаймын
Егер файлдар тариф бойынша қолжетімді орыннан көп орын алса, пайдалану рұқсаты бұғатталуы мүмкін. Мысалы, сіздің Дискіңізде 5 ГБ, ал барлық файлдардың көлемі — 5,5 ГБ. Шектеулерді алып тастау үшін қосымша орын сатып алыңыз немесе қажетсіз файлдарды жойыңыз.
Файлдарды жою үшін кері байланыс нысанын толтырыңыз — Дискіні пайдалану рұқсаты автоматты түрде уақытша ашылады.
Ескерту
Сіз Дискіден өшіріп тастаған файлдар Себетке түседі және Дискіде әрі қарай да орын алып тұрады. Орынды босату үшін Себетті тазалаңыз. Шексіз лимитке жүктелген фотосуреттер және видеолар Дискіде орын алмайды — оларды жою қажет емес.
Яндекс 360 тарифін қосу немесе Дискідегі бос орынды тексеру арнайы бетте болуы мүмкін.
Пайдалану мүмкіндігін шектеу туралы толық ақпаратты Дискіде орын таусылса не болады? бөлімінде қараңыз.
Файлды Дискіге жүктей алмаймын. «Файлдарды жүктеу қолжетімді емес, тек көруге және жүктеуге болады» деген хабарлама шығады.
Сіз лимиттен асып кеттіңіз — файлдарды жүктеу уақытша шектелген. Ай ішінде сіз тарифіңіз бойынша Диск көлемінен екі есе артық көлемді жүктей алмайсыз. Мысалы, егер сізде 5 ГБ болса, онда мезгіл-мезгіл орын босатып, 10 ГБ-тан артық жүктей алмайсыз.
Лимит басқа иелердің қалталарына файлдарды жүктесеңіз де жұмсалады. Бұл басқа Диск пайдаланушыларының файлдарды жүктеу мүмкіндігінен айырылмауы үшін қажет.
Лимит алғаш рет жүктеуден 30 күн өткен соң жаңартылады.
Айлық лимитті арттыру, Дискіде көбірек орын алу және басқа артықшылықтар алу үшін Яндекс 360 тарифін арнайы бетте қосыңыз.
Лимит туралы толығырақ Файлдарды жүктеудің жүктеу лимиті бөлімінде қараңыз.
Дискіде орын азайды — бұрын көбірек болған. Орын қайда кетті?
- Дискідегі бос орынды Яндекс 360 тарифтері бетінде тексеріңіз.
- Бос орынның азайғанын және неге екенін білу үшін Дискімен жұмыс істеу тарихын қараңыз.
Ықтимал себептер:
- Орын берілген тарифтің жарамдылық мерзімі аяқталды. Сіз жаңа тарифке Яндекс 360 тарифтері бетінде ауыса аласыз.
- Сіз Яндекс Плюс жазылымын өшіріп, қосқансыз. Акция мерзімі өтіп кетті — Яндекс Плюс жазылымымен Дискіде қосымша 10 ГБ енді пайда болмайды. Плюстің қолжетімді бонустары туралы білу үшін беттің төменгі жағындағы нысан арқылы қолдау қызметіне жазыңыз.
Яндекс 360 тарифінің мерзімі аяқталғанда Дискідегі орынмен не болады?
Диск көлемі тарифті қосқанға дейінгі мәнге оралады. Егер Яндекс 360 тарифін өшіргеннен кейін Дискіде бос орын таусылса, алғашқы 44 күнде Дискіні пайдалану рұқсаты шектеледі, содан кейін бұғатталады.
Дискіде қосымша орын сатып алу немесе бос көлемді тексеру үшін Яндекс 360 тарифтері бетіне өтіңіз.
Тарифтердің мүмкіндіктері мен қосылуы туралы толығырақ Яндекс 360 тарифтері анықтамасынан қараңыз.
Яндекс 360 тарифімен байланысты мәселелер туындаса не істеу керек
Сұрағыңызға жауапты Яндекс 360 тарифтері анықтамасынан іздеуге болады.
Егер жауап табылмаса, беттің төменгі жағындағы нысан арқылы қолдау қызметіне жазыңыз.