Қолдау қызметі

Қандай сұрағыңыз бар?

Сізге Бағдарламаны орнату бөліміндегі кеңестер көмектесе алады.

Егер өз сұрағыңызға жауап таппасаңыз, қолдау қызметіне жазыңыз. Хабарламаға міндетті түрде бағдарламаның логтарын қоса жіберіңіз.

Сізге Дискіге кіре алмай жатырмын бөліміндегі кеңестер көмектесе алады.

Егер өз сұрағыңызға жауап таппасаңыз, қолдау қызметіне жазыңыз. Хабарламаға міндетті түрде бағдарламаның логтарын қоса жіберіңіз.

Мәселені нақтылаңыз:

Синхрондау үшін басқа қалта таңдалмай жатыр

Сізге Сервермен синхрондау үшін басқа қалтаны қалай таңдау керек бөліміндегі кеңестер көмектесе алады.

Егер өз сұрағыңызға жауап таппасаңыз, қолдау қызметіне жазыңыз. Хабарламаға міндетті түрде бағдарламаның логтарын қоса жіберіңіз.

Прокси арқылы бағдарламаның жұмысын баптай алмай жатырмын

Сізге Прокси-серверді пайдалану бөліміндегі кеңестер көмектесе алады.

Егер өз сұрағыңызға жауап таппасаңыз, қолдау қызметіне жазыңыз. Хабарламаға міндетті түрде бағдарламаның логтарын қоса жіберіңіз.

Бағдарламаны автоматты түрде іске қосуды қоса немесе сөндіре алмай жатырмын

Сізге Автоматты түрде іске қосу бөліміндегі кеңестер көмектесе алады.

Егер өз сұрағыңызға жауап таппасаңыз, қолдау қызметіне жазыңыз. Хабарламаға міндетті түрде бағдарламаның логтарын қоса жіберіңіз.

Бағдарлама автоматты түрде жаңартылмай жатыр

Сізге Автоматты түрде жаңарту бөліміндегі кеңестер көмектесе алады.

Егер өз сұрағыңызға жауап таппасаңыз, қолдау қызметіне жазыңыз. Хабарламаға міндетті түрде бағдарламаның логтарын қоса жіберіңіз.

Қатені нақтылаңыз:

Қосылым қатесі

Бағдарлама сервермен хабарласа алмады. Интернет байланысының тұрақтылығын тексеріңіз, антивирустар мен фаерволдарды өшіріп көріңіз.

Мына порттар ашық екеніне көз жеткізіп алыңыз: 443, 5222. Егер прокси-серверлерді қолдансаңыз, оларды сөндіріп көріңіз.

Файлды оқу қатесі

Бағдарлама Яндекс Диск қалтасындағы қандай да бір файлдарға қолжетімділік ала алмай жатыр. Файл басқа бағдарламада ашық тұрғанда немесе оның атауында жарамсыз таңбалар болған кезде (Unicode таңбалары емес) осы қате туындайды.

Бағдарламаның Яндекс Диск қалтасы мен ондағы файлдарға қолжетімділік құқықтарын тексеріңіз. Синхрондалатын файлдар басқа бағдарламаларда ашық тұрмау керек.

Авторизация қатесі

Бұл хабарлама сіздің бағдарламада авторизациядан өтпегеніңізді білдіреді. Осы хабарламаға басып, логин мен құпиясөзді қайтадан енгізіңіз.

Сіздің диск толып тұр

Дискіде орын таусылып қалды. Керек емес файлдарды өшіріңіз, Себетті тазартыңыз немесе қосымша орын сатып алыңыз.

Синхрондау қалтасы қолжетімсіз

Синхрондау үшін таңдалған қалта оқу үшін қолжетімсіз немесе өшірілген. Қалтаның орнында тұрғанын тексеріп алыңыз немесе басқасын таңдаңыз.

Толығырақ Синхрондау үшін файлдар мен қалталарды таңдау бөлімінен қараңыз.

Диск бапталмаған

Сіз бағдарламаны орнаттыңыз, алайда синхрондау үшін қалтаны таңдаған жоқсыз және бағдарламада авторизациядан өткен жоқсыз.

Синхрондау қалтасындағы қайшылық

Бағдарлама баптауларында көрсетілген қалтаны Дискінің басқа есептік жазбасы пайдаланып тұр. Әртүрлі аккаунттан синхрондау үшін бірдей қалтаны қолдануға болмайды. Бағдарламаның баптаулары арқылы басқа қалтаны таңдаңыз.

Толығырақ Синхрондау үшін файлдар мен қалталарды таңдау бөлімінен қараңыз.

Синхрондау қалтасы таңдалған жоқ

Дискімен синхрондалатын қалта таңдалған жоқ. Қалтаны бағдарламаның баптауларынан таңдауға болады.

Толығырақ Синхрондау үшін файлдар мен қалталарды таңдау бөлімінен қараңыз

Файл тым үлкен

Сіз өлшемі 1 ГБ-тан асатын файл жүктеуге тырысып жатырсыз. Мұндай файлдарды Дискіге тек Яндекс 360 Премиум бар болса ғана жүктеуге болады.

Толығырақ Синхрондау үшін файлдар мен қалталарды таңдау бөлімінен қараңыз.

Өлшемі 50 ГБ асатын файлды жүктеу мүмкін болмай жатыр

Яндекс Диск қалтасында көлемі 50 гигабайттан асатын файлдар бар. Мұндай файлдарды Дискіге жүктеуге болмайды.

Сізге Синхрондау мәселелерін шешу бөліміндегі кеңестер көмектесе алады.

Егер өз сұрағыңызға жауап таппасаңыз, қолдау қызметіне жазыңыз. Хабарламаға міндетті түрде бағдарламаның логтарын қоса жіберіңіз.

Сіз бағдарламадан файлдарды өшіріп тастаған кезде, олар Себетке түседі және сонда 30 күн сақталады. Содан кейін олар серверден автоматты түрде өшіріледі. Серверден өшірілген файлдарды қалпына келтіру мүмкін емес.

Егер файлды тек компьютерден өшіріп, серверде сақтап қалғыңыз келсе, Қалталарды іріктеп синхрондау нұсқаулығы бойынша іріктеп синхрондауды баптаңыз.

Диск кепілді және дұрыс істеу үшін біз өзіміздің ресми қосымшаларымыз бен бағдарламаларымызды пайдалануға кеңес береміз.

Қолдау қызметіне жазу