Бета-тестілеу

Біз Диск қосымшасын жақсарту үшін үнемі жұмыс жасап келеміз: жаңа мүмкіндіктер қосу, қателерді түзету және бар нәрселерді ыңғайлырақ ету. Сіз де бізге көмектесе аласыз — жаңа мүмкіндіктерді бәрінен бұрын байқап көріп, өз әсерлеріңіз туралы айтып беріңіз. Бета-тестілеуге кез келген пайдаланушы қатыса алады.

Бета-тестілеу дегеніміз не

Бета-нұсқада бәріне қолжетімді қосымшаның бүкіл мүмкіндіктері, сондай-ақ, бірнеше жаңа функция болады. Қосымшаны бета-тестілеуге жіберер алдында біз бәрі жақсы істеп тұрғанын өзіміз де тексеріп шығамыз. Алайда қате немесе жақсартуға болатын жерін табу мүмкіндігі бәрібір бар. Егер осындай қателер туралы айтып отырсаңыздар, риза болар едік.

Бета-нұсқа мен жалпыға қолжетімді нұсқаны бірге орната алмайсыз. Алайда сіз кез келген сәтте бета-сынақтан бас тартып, қосымшаның ағымдағы жалпыға қолжетімді нұсқасына орала аласыз.

Бета-тестілеуге қатысушы болу

  1. App Store дүкенінен TestFlight (бұл Apple сынақ ортасы) қосымшасын орнатып алыңыз.

  2. Өзіңіздің iPhone немесе iPad құрылғыңыздан https://testflight.apple.com/join/FWAmiHnR сілтемесі арқылы өтіңіз.

    Егер осы сәтте Яндекс Диск бета-нұсқасы қолжетімді болса, сіз оны орната аласыз. Егер болмаса — кейінірек ол пайда болған кезде пуш-хабарлама аласыз.

  3. Қосымшаны қолданып, жаңа мүмкіндіктерді сынап көріңіз. Табылған қателер мен өз әсерлеріңіз туралы TestFlight қосымшасындағы Бета-нұсқа туралы пікір жіберу батырмасының немесе Яндекс Диск Бета (Баптаулар → Көмек және кері байланыс → Мәселе туралы хабарлау) қосымшасы арқылы хабарлаңыз.

Бета-тестілеуден бас тарту

  1. Яндекс Дискінің орнатылған бета-нұсқасын өшіріп, App Store арқылы жалпыға қолжетімді нұсқаны көшіріп алыңыз.
  2. TestFlight қосымшасына кіріңіз, Яндекс Дискіні таңдаңыз және Сынақты тоқтату батырмасын басыңыз. Сіз бета-тестілеу бағдарламасынан шығып, жаңа бета-нұсқалардың шыққаны туралы хабарламалар алмайтын боласыз.
Қолдау қызметіне жазу

Егер сіз Яндекс Диск қызметінің жұмыс істеуіне қатысты ақауға тап болсаңыз, қолданбадағы кері байланыс үлгісін пайдаланып қате туралы бізге хабарлаңыз:

  1. Жоғарғы сол жақ бұрыштағы портретті басыңыз.
  2. Анықтама және қолдауМәселе туралы хабарлау тармағын таңдаңыз.
  3. Өтініштің себебін көрсетіңіз.
  4. Мәселені барынша толығырақ сипаттаңыз.

Ескерту

Мобильдік қолданбаға қатысты мәселелер туралы Анықтама беттерінен емес, бірден қосымшадан жазыңыз. Осылайша өтініш тиісті мамандарға жетеді және сізге тезірек жауап беріледі. Сондай-ақ, өтінішті қосымшадан жіберу кезінде, біздің мамандарымыз сұрақты түсінуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді.

Егер қолданба күтпеген жерден жұмысын аяқтаса және одан бізге жаза алмасаңыз, кері байланыс нысаны арқылы қате туралы хабарлама жіберіңіз.