Файлдарды Дискіге жүктеу

  1. Қосымшада файлдарды жүктегіңіз келетін қалтаны ашыңыз.
  2. Экранның астындағы таңбасын басыңыз.
  3. Жүктеу тәсілін таңдаңыз.

Сіз файлдардың қалай жүктеліп жатқанын қарай аласыз

Жүктеу тізімін ашу үшін таңбасын басыңыз. Ол жерден Дискіге қандай файлдар жүктелгенін және қалғандарын жүктеу үшін қанша қалғынан қарай аласыз.

Жүктеу тізімінде файлдарды жүктеуден бас тартуға немесе қайталауға, сондай-ақ, оларды жылдам жіберуге болады.

Файлдар мен қалталарды синхрондау

Телефондағы файлдарды синхрондай алмайсыз. Файлдарды тек қолмен жүктеуге және жүктеп алуға болады. Бірақ, сіз фото мен видеоны лимитсіз автожүктеуді қоса аласыз. Оны қалай жасау керек

Файл серверге жүктелмейді

Файл жүктеу кезінде қате пайда болуы мүмкін, себебі:

Дискіде орын таусылып қалды

Диск қолданбасында немесе қалта иесінің Диск қолданбасында (ортақ қалтаның қатысушысы болсаңыз) бос орын таусылған болуы мүмкін.

Интернет байланысына антивирус, файрвол немесе прокси әсер етеді

Антивирусқа, брандмауэрге немесе прокси серверге байланысты Диск қолданбасы дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Антивирус немесе брандмауэр әсерінен Диск қолданбасы дұрыс жұмыс істемесе, Диск бетін сол бағдарламаның ерекше жағдайларына қосыңыз.

Интернеттің жылдамдығы төмендеді

Интернет-қосылыстың жылдамдығын yandex.kz/internet бетінен тексеріңіз. Браузерде Диск қойындысынан басқа қойындыларды жабыңыз. Интернет пайдаланатын қолданбаларды өшіріп, бетті қайта жүктеңіз.
Қолдау қызметіне жазу

Егер сіз Яндекс Диск қызметінің жұмыс істеуіне қатысты ақауға тап болсаңыз, қолданбадағы кері байланыс үлгісін пайдаланып қате туралы бізге хабарлаңыз:

  1. Жоғарғы сол жақ бұрыштағы портретті басыңыз.
  2. Анықтама және қолдауМәселе туралы хабарлау тармағын таңдаңыз.
  3. Өтініштің себебін көрсетіңіз.
  4. Мәселені барынша толығырақ сипаттаңыз.

Ескерту

Мобильдік қолданбаға қатысты мәселелер туралы Анықтама беттерінен емес, бірден қосымшадан жазыңыз. Осылайша өтініш тиісті мамандарға жетеді және сізге тезірек жауап беріледі. Сондай-ақ, өтінішті қосымшадан жіберу кезінде, біздің мамандарымыз сұрақты түсінуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді.

Егер қолданба күтпеген жерден жұмысын аяқтаса және одан бізге жаза алмасаңыз, кері байланыс нысаны арқылы қате туралы хабарлама жіберіңіз.