Офлайн

Файлдарды интернет қосылымынсыз ашу үшін оларды Офлайн бөліміне қосыңыз — файлдар сіздің мобильді қосымшаңызға жүктеледі. Егер сіз файлдарды басқа құрылғыдан өзгертсеңіз, олар интернет қосылған кезде Офлайнда автоматты түрде жаңартылады.

Қосымша файлдарды Офлайнға тек Wi-Fi немесе кез келген желі (Wi-Fi, мобильді интернет) арқылы жүктей алады. Баптаулар арқылы керек нұсқаны таңдаңыз.

Файлдарды Офлайн қосу

Керек файлдар немесе қалталарды белгілеп, экранның үстіндегі таңбасын басыңыз. Офлайнға қосылған файлдар белгісімен белгіленеді.

Офлайн бөліміндегі файлдарды қарау

Файлдар бөліміне өтіп, жоғарғы жолдағы Офлайн тармағын таңдаңыз.

Файлдарды Офлайн өшіру

Керек файлдарды белгілеп, экранның үстіндегі таңбасын басыңыз.

Офлайн бөліміндегі бүкіл файлдарды өшіріп тастау үшін:

  1. Баптауларды ашыңыз.
  2. Офлайн бөлімін тазарту тармағын таңдаңыз.
  3. Әрекетті растаңыз.

Ескерту

Офлайн бөлімін тазартқан кезде файлдар тек мобильді құрылғыдан өшіріледі. Дискінің серверлерінде олар сақтаулы түрде қалады.

Қолдау қызметіне жазу

Егер сіз Яндекс Диск қызметінің жұмыс істеуіне қатысты ақауға тап болсаңыз, қолданбадағы кері байланыс үлгісін пайдаланып қате туралы бізге хабарлаңыз:

  1. Жоғарғы сол жақ бұрыштағы портретті басыңыз.
  2. Анықтама және қолдауМәселе туралы хабарлау тармағын таңдаңыз.
  3. Өтініштің себебін көрсетіңіз.
  4. Мәселені барынша толығырақ сипаттаңыз.

Ескерту

Мобильдік қолданбаға қатысты мәселелер туралы Анықтама беттерінен емес, бірден қосымшадан жазыңыз. Осылайша өтініш тиісті мамандарға жетеді және сізге тезірек жауап беріледі. Сондай-ақ, өтінішті қосымшадан жіберу кезінде, біздің мамандарымыз сұрақты түсінуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді.

Егер қолданба күтпеген жерден жұмысын аяқтаса және одан бізге жаза алмасаңыз, кері байланыс нысаны арқылы қате туралы хабарлама жіберіңіз.