Яндекс Күнтізбенің мәселелерін шешу

Ескерту

Яндекс Күнтізбеде телефон бойынша қолдау қызметі жоқ. Біз тек пайдаланушылардың хаттарымен жұмыс жасаймыз. Бұл тиімді: хатта сіз бізге скриншоттар жібере аласыз — солайша біз мәселені тезірек шешіп, сізге көмектесеміз.

Осы бетте жиналған ұсынымдар сізге өз мәселеңізді өз бетіңізше шешуге көмектесуі мүмкін.

Не болды?

Мәселені нақтылаңыз:

Беттер неліктен жүктелмейді, қателер туралы хабарламалар пайда болады және оларды қалай түзету керек:

Браузерде деректерді бұғаттау қосылған

Өз браузеріңізге арналған нұсқаулық бойынша деректерді бұғаттауды сөндіріп тастаңыз.

Яндекс Браузер
  1. Браузердің баптауларын ашыңыз.
  2. Сайттар қойындысына өтіңіз.
  3. Бетті төмен айналдырып, Сайттардың кеңейтілген баптауларына басыңыз.
  4. Бетті төмен айналдырып, Cookie-файлдар бөлімін табыңыз.
  5. Сыртқы cookie бұғаттау опциясын сөндіріп тастаңыз.
Mozilla Firefox
  1. Браузердің баптауларын ашыңыз.
  2. Құпиялылық және қорғау қойындысына өтіңіз.
  3. Бетті төмен айналдырып, Куки және сайттардың деректері бөлімін табыңыз.
  4. Ерекшеліктерді басқару батырмасын басыңыз.
  5. Веб-сайттың мекенжайы тармағына https://calendar.yandex.kz енгізіңіз.
  6. Рұқсат беру батырмасын басыңыз.
  7. Өзгерістерді сақтап қойыңыз.
Google Chrome
  1. Браузердің баптауларын ашыңыз.
  2. Сол жақтағы панельден Құпиялылық және қауіпсіздік тармағын таңдаңыз.
  3. Сайт баптаулары бөлімінде Сookie файлдары және сайттардың басқа деректері тармағын таңдаңыз.
  4. Сыртқы cookie файлдарын бұғаттау опциясын сөндіріп тастаңыз.
Opera
  1. Браузердің баптауларын ашыңыз.
  2. Қауіпсіздік қойындысына өтіңіз.
  3. Сookie файлдары және сайттардың басқа деректері бөлімін ашыңыз.
  4. Сыртқы cookie файлдарын бұғаттау опциясын сөндіріп тастаңыз.
Edge
  1. Браузердің баптауларын ашыңыз.
  2. Сол жақтағы панельден Сookie файлдары және сайттардың рұқсаттары тармағын таңдаңыз.
  3. Сookie файлдары мен сайттардың деректерін басқарыңыз және оларды өшіріңіз тармағын таңдаңыз.
  4. Сыртқы cookie файлдарын бұғаттау опциясын сөндіріңіз.
Internet Explorer
  1. Браузердің баптауларын ашыңыз.
  2. Құпиялылық қойындысына өтіңіз.
  3. Қосымша батырмасын басыңыз.
  4. Сookie файлдарын автоматты түрде басқаруды сөндіру опциясын қосыңыз.
  5. Негізгі cookie файлдары және Сыртқы cookie файлдары тізімдерінде «Accept» мәнін таңдаңыз.
  6. Негізгі cookie файлдарына әрдайым рұқсат беру опциясын қосыңыз.
  7. Өзгерістерді сақтап қойыңыз.

Браузер парақшаны дұрыс көрсетпей тұр

Трафик шығынын азайту үшін браузер сіз кірген беттердің көшірмелерін кеште сақтайды. Сіз бұл беттірді қайтадан қараған кезде браузер оларды жадыдағы деректерден жүктеуі мүмкін. Мысалы, егер браузер кіріс хаттар парақшасын жадыдан жүктеп алса, сіз жаңа хаттар тізімінің өзекті емес мәнін көресіз.

Оны интернеттен мәжбүрлеп жүктеп алу үшін парақшаны жаңартып көріңіз.

Егер мәселе шешілмесе, браузер кешін тазартып, бүкіл cookie файлдарын өшіріп тастаңыз.

Кеңейтімдер Яндекс Күнтізбені бұғаттап тұр

Браузердегі кеңейтімдер мен толықтырмалар себебінен Пошта дұрыс істемеуі мүмкін. Оны тексеру үшін оларды уақытша сөндіре тұрыңыз. Егер Күнтізбе жарнама бұғаттағыш немесе антивирус-кеңейтімнің кесірінен дұрыс істемей тұрса, Күнтізбе бетін осы кеңейтімнің ерекшеліктер тізіміне қосыңыз. Толығырақ Жарнама бұғаттағыштарды баптау, Сайттарға арналған ерекшеліктерді баптау бөлімдерінен қараңыз.

Сіз ескірген браузерді қолданып жүрсіз

Ескірген браузер парақшаларды жылдам әрі ыңғайлы жүктеу үшін қолданылатын технологияларды қолдана алмауы мүмкін. Өз браузеріңіздің соңғы нұсқасын орнатыңыз.

Егер кеңестер көмектеспесе, кері байланыс нысанын толтырыңыз.

Иероглифтер немесе түсініксіз таңбалар парақшаның кодтау жүйесі дұрыс болмағанда пайда болады. Кодтау жүйесін вирустар немесе зиянды бағдарламалар өзгертіп тастауы мүмкін.

Өз компьютеріңізде вирустардың бар-жоғын тегін антивирустық бағдарламалардың көмегімен тексеріп алыңыз: Dr.Web ұсынған CureIt! және «Касперский Лабораториясы» ұсынған Virus Removal Tool.

Егер кеңестер көмектеспесе, кері байланыс нысанын толтырыңыз.

Неліктен парақшаның элементтері көрсетілмейді және оны қалай түзету керек:

Браузер парақшаны дұрыс көрсетпей тұр

Трафик шығынын азайту үшін браузер сіз кірген беттердің көшірмелерін кеште сақтайды. Сіз бұл беттірді қайтадан қараған кезде браузер оларды жадыдағы деректерден жүктеуі мүмкін. Мысалы, егер браузер кіріс хаттар парақшасын жадыдан жүктеп алса, сіз жаңа хаттар тізімінің өзекті емес мәнін көресіз.

Оны интернеттен мәжбүрлеп жүктеп алу үшін парақшаны жаңартып көріңіз.

Егер мәселе шешілмесе, браузер кешін тазартып, бүкіл cookie файлдарын өшіріп тастаңыз.

Кеңейтімдер Яндекс Күнтізбені бұғаттап тұр

Браузердегі кеңейтімдер мен толықтырмалар себебінен Пошта дұрыс істемеуі мүмкін. Оны тексеру үшін оларды уақытша сөндіре тұрыңыз. Егер Күнтізбе жарнама бұғаттағыш немесе антивирус-кеңейтімнің кесірінен дұрыс істемей тұрса, Күнтізбе бетін осы кеңейтімнің ерекшеліктер тізіміне қосыңыз. Толығырақ Жарнама бұғаттағыштарды баптау, Сайттарға арналған ерекшеліктерді баптау бөлімдерінен қараңыз.

Сіз ескірген браузерді қолданып жүрсіз

Ескірген браузер парақшаларды жылдам әрі ыңғайлы жүктеу үшін қолданылатын технологияларды қолдана алмауы мүмкін. Өз браузеріңіздің соңғы нұсқасын орнатыңыз.

Интернет жылдамдығы төмендеп кетті

Интернет байланысының жылдамдығын yandex.kz/internet парақшасынан тексеріп алыңыз. Браузерде Күнтізбеден басқа бүкіл қойындыларды жауып тастаңыз. Интернетті қолданатын қосымшаларды сөндіріп, парақшаны қайта жүктеңіз.

Егер кеңестер көмектеспесе, кері байланыс нысанын толтырыңыз.

Қауіпсіздік сертификатындағы қате туралы хабарлама мынадай фразадан басталады:

  • «Сіздің қосылымыңыз қорғалмаған».
  • «Сайт сіздің компьютеріңіздің қауіпсіздігіне қауіп төндіріп тұр».
  • «Қате сертификат».
  • «Қауіпсіздік сертификатында қате бар».
  • «Бұл қосылым сенімсіз».

Қауіпсіздік сертификатында қателер неліктен пайда болады және оларды қалай түзету керек:

Сенімсіз қосылым немесе дұрыс емес қауіпсіздік сертификаты туралы қателер браузер мен компьютер баптауларының арасындағы қарама-қайшылықтар себебінен туындауы мүмкін. Сондай-ақ, мұндай қатенің себебі антивирус жұмысында да болуы мүмкін. Сертификат қатесінің себебін түсіну үшін хабарлама соңынан оның кодын тауып алыңыз.

Қатенің коды

Шешімі

  • ssl_error_bad_cert_domain

Браузердің мекенжай жолағына дұрыс мекенжай енгізілгенін тексеріп алыңыз — calendar.yandex.kz немесе passport.yandex.kz, ал kz таңбасынан кейін нүкте немесе басқа таңба емес, / таңбасы тұру керек.

  • err_cert_date_invalid
  • sec_error_oscp_invalid_signing_cert
  • sec_error_expired_issuer_certificate
  • sec_error_expired_certificate
  • sec_error_ocsp_future_response

Компьютердегі күні мен уақыты дұрыс орнатылғанына көз жеткізіп алыңыз. Егер олар қате бапталған болса, жүйе сертификаттың мерзімі әлі орнамаған немесе аяқталып қалған деп қате анықтауы мүмкін.

  • err_cert_common_name_invalid
  • err_cert_authority_invalid
  • sec_error_unknown_issuer

Өз антивирусыңыздың баптауларында HTTPS-қосылымдарды тексеру ажыратылғанына көз жеткізіп алыңыз. Оны Kaspersky Internet Security және ESET NOD32 Smart Security антивирустарында қалай жасау керектігі туралы кестенің астынан қараңыз.
Егер сіздің компьютеріңізде антивирустық бағдарлама болмаса, қаскөйлер зиянды кодтың немесе MITM шабуылының көмегімен қауіпсіздік сертификатын алмастырып қойған болуы мүмкін. Өз компьютеріңізде вирустардың бар-жоғын тегін антивирустық бағдарламалардың көмегімен тексеріп алыңыз: Dr.Web ұсынған CureIt! және «Касперский Лабораториясы» ұсынған Virus Removal Tool.

Kaspersky Internet Security бағдарламасында HTTPS-қосылымды тексеруді сөндіріп қою
  1. Антивирус терезесін ашып, сол жақ төменгі бұрыштағы батырмасын басыңыз.

  2. Қосымша қойындысына өтіп, Желі тармағын таңдаңыз.

  3. Қорғалған қосылымдарды тексеру бөлімінде Қорғалған қосылымдарды тексермеу мәнін белгілеп, таңдауды растаңыз.

ESET NOD32 Smart Security бағдарламасында HTTPS-қосылымды тексеруді сөндіріп қою
  1. Антивирус терезесін ашыңыз, Баптау қойындысына өтіңіз және Қосымша баптаулар сілтемесін басыңыз.

  2. Интернет және электрондық пошта → SSL/TLS бөлімінде SSL/TLS протоколын фильтрлеуді қосу опциясын сөндіріп тастаңыз.

  3. Интернет және электрондық пошта → Интернетке қолжетімділікті қорғау → Веб-протоколдар → HTTPS сканерлеу модулін баптау бөлімінде HTTPS протоколын тексеруді қосу опциясын сөндіріп тастаңыз.

  4. Өзгерістерді сақтау үшін OK батырмасын басыңыз.

Егер кеңестер көмектеспесе, кері байланыс нысанын толтырыңыз.

Кері байланыс формасын толтырыңыз. Қиындық туралы бізге жазыңыз. Ол туралы егжей-тегжейлі айтып беріңіз — ол қашан пайда болды, сіз қандай әрекеттерді және қандай тәртіппен жасадыңыз. Мүмкіндігінше скриншот жасаңыз. Қай браузерді және оның қай нұсқасын қолданғаныңызды көрсетіңіз.

Мәселені нақтылаңыз:

Егер сіз қате туралы хабарлама алсаңыз, қауіпсіздік жүйеміз аккаунтыңызды күдікті деп таныды дегенді білдіреді. Мүмкін себептері: жәшігіңізге телефон нөмірі байланбаған немесе аккаунт баптауларына жалған аты-жөніңіз көрсетілген.

Күнтізбеде кездесулерді құру уақытша бұғатталады. Қиындықты шешу үшін аккаунт баптауларында сенімді жеке деректерді көрсетіңіз және Телефон нөмірлері парақшасында аккаунтыңызға телефон нөмірін тіркеңіз — бұғаттау автоматты түрде аяқталады.

Егер кеңестер көмектеспесе, кері байланыс нысанын толтырыңыз.

Егер сізге оқиғалар туралы ескертпелер келмей жатса, кері байланыс формасын толтырыңыз. Хабарламада мынаны көрсетіңіз:

  • оқиғаға сілтеме;
  • таңдалған хабарлау тәсілі;
  • сізді іс-шараға шақырған адамның Яндекстегі логині;
  • Яндекстегі логиніңіз.

Егер оқиғаларға шақырулар келмей жатса, кері байланыс формасын толтырыңыз. Хабарламада мынаны көрсетіңіз:

  • шақыру келмеген іс-шараға сілтеме;
  • таңдалған хабарлау тәсілі;
  • сізді іс-шараға шақырған адамның Яндекстегі логині;
  • Яндекстегі логиніңіз.

Шараны жасау бөлімі көмектеседі. Егер кеңестер көмектеспесе, кері байланыс нысанын толтырыңыз.

Синхрондауды қай жерден баптап жатырсыз?

Яндекс Күнтізбені Outlook бағдарламасымен синхрондау мүмкіндігі әзірге жоқ. Егер сіз басқа бағдарламаны қолданып жүрсеңіз, қолдау қызметіне кері байланыс формасы арқылы жазыңыз. Хабарламада мынаны көрсетіңіз:

  • сіздің логин;
  • синхрондау орындалып жатқан сілтеме (қажетті күнтізбенің баптауларында Экспорт қойындысына өтіңіз, қажетті форматты таңдаңыз және мекенжайын көшіріп алыңыз);
  • қатенің уақыты;
  • қате туралы хабарлама көрсетілген скриншот;
  • бағдарламаның атауы мен нұсқасы.

Егер синхрондау iOS базасындағы смартфонда істемей тұрса, кеңейтілген баптауларды тексеріп шығыңыз:

  • SSL: Иә

  • Порт: 443

  • Account URL: https://caldav.yandex.ru/principals/users/сіздің_логиніңіз@сіздің_доменіңіз/

Егер Күнтізбе мобильді құрылғымен бәрібір синхрондалмай жатса, кері байланыс формасын толтырыңыз. Хабарламада мынаны көрсетіңіз:

  • күнтізбеге сілтеме;
  • синхрондау жасалып жатқан бағдарлама баптауларының скриншоттары;
  • қате туралы хабарлама көрсетілген скриншот;
  • құрылғының моделі мен платформа нұсқасы.

Егер Күнтізбе мобильді құрылғымен синхрондалмай жатса, кері байланыс формасын толтырыңыз. Хабарламада мынаны көрсетіңіз:

  • күнтізбеге сілтеме;
  • синхрондау жасалып жатқан бағдарлама баптауларының скриншоттары;
  • қате туралы хабарлама көрсетілген скриншот;
  • құрылғының моделі мен платформа нұсқасы.
Қолдау қызметіне жазу