Microsoft Outlook бағдарламасына арналған Телемост қондырмасы
Телекөпір қондырмасының көмегімен Microsoft Outlook интерфейсінде кездесулер жасауға болады: веб-нұсқада немесе компьютерге арналған бағдарламада.

Қондырманы орнату
Егер сіз Outlook.com поштасын қолданып жүрсеңіз:
-
Outlook-ке өзіңіздің Microsoft есептік жазбаңыздың көмегімен кіріңіз.
-
Күнтізбе бөлімінде Жаңа оқиға тармағын таңдаңыз.
-
Қосымша параметрлер →
→ Қондырмалар алу немесе Бүкіл қосымшалар бөліміне өтіңіз. -
Сол жақтағы панельден Менің қондырмаларым бөлімін таңдаңыз.
-
Пайдаланушы қондырмасын қосу батырмасын басыңыз.
-
URL-мекенжайды пайдаланып қосу тармағын таңдап, сілтемені жазыңыз:
https://outlook-integration.telemost.yandex.net/manifest.xml
Қондырманы бүкіл қызметкерлерге жүйе әкімшісі орната алады.
Нұсқаулықты оқу үшін өз ұйымыңызда қанда Microsoft өнімі қолданылатынын таңдаңыз:
Телекөпір дұрыс істеу үшін жүйе әкімшісі манифест файлына рұқсатты ашып, бизнеске арналған Яндекс 360 әкімшісінің нұсқаулығындағы Телекөпір мен Мессенджер қондырмасы бөлімінде сипатталған нұсқаулық бойынша корпоративтік желі рұқсаттарын баптау керек.
Кіру және қолдана бастау
- Microsoft Outlook арқылы кездесу жасау экранын ашыңыз.
- Оң жақ жоғарғы бұрыштағы құралдар панелінде Телемост батырмасын басыңыз.
- Баптаулар → Кіру тармағын таңдаңыз.
- Яндекстегі аккаунтпен кіруді растаңыз және өз деректеріңізді қолдануға рұқсат беріңіз.
Кездесуді жасау
Қондырманың көмегімен:
- сіз сілтеме жіберген адамдардың бәрімен сыртқы кездесулер жасауға болады;
- тек қызметкерлерге — ұйымның доменін қолданатын аккаунттары бар пайдаланушыларға арналған ішкі кездесулер жасауға болады.
- Microsoft Outlook бағдарламасын ашып, оған әлі кірмеген болсаңыз, Яндекстегі аккаунтыңыздың көмегімен кіріңіз.
- Кездесуді жасау экранын ашыңыз.
- Оң жақ жоғарғы бұрыштағы құралдар панелінде Телемост батырмасын басыңыз.
- Сыртқы кездесуді қосу тармағын таңдаңыз.
Microsoft Outlook бағдарламасындағы кездесуді жасау экранында қатысушыларға арналған сілтемесі бар шақыру пайда болады.
- Microsoft Outlook бағдарламасын ашып, оған әлі кірмеген болсаңыз, Яндекстегі аккаунтыңыздың көмегімен кіріңіз.
- Кездесуді жасау экранын ашыңыз.
- Оң жақ жоғарғы бұрыштағы құралдар панелінде Телемост батырмасын басыңыз.
- Ішкі кездесуді қосу тармағын таңдаңыз.
Microsoft Outlook бағдарламасындағы кездесуді жасау экранында қатысушыларға арналған сілтемесі бар шақыру пайда болады.
Кездесуді түзету немесе өшіру
Қондырманың көмегімен кездесуге кіру рұқсатын ауыстыруға болады: сыртқы кездесуді ішкі кездесу етуге және керісінше.
-
Microsoft Outlook бағдарламасын ашып, оған әлі кірмеген болсаңыз, Яндекстегі аккаунтыңыздың көмегімен кіріңіз.
-
Оң жақтағы кестеден өзгерткіңіз немесе өшіргіңіз келетін кездесуді таңдаңыз.
-
Түзету батырмасын басыңыз.
-
Оң жақ жоғарғы бұрыштағы құралдар панелінде Телемост → Баптаулар тармағын таңдаңыз.
-
Егер кіру рұқсатының типін өзгерткіңіз келсе, қажет типті таңдап, Жаңарту батырмасын басыңыз. Кейін өзгертулерді сақтап қойыңыз.
Егер кездесу енді қажет болмаса, Өшіру батырмасын басыңыз.
Қондырма істемей тұр
Егер қондырманы орнату немесе пайдалану кезінде бірдеңе істемей жатса, сіз коды бар қате мәтінін көресіз.
Мәселені шешу үшін қолдау қызметіне жазып, хабарламада қатенің кодын көрсетіңіз.
Exchange Server немесе Exchange Online сервистері бар нұсқасы 2016 жылдан кейінгі Microsoft Outlook пошта бағдарламасында.
Браузерлерге арналған Интернеттегі Outlook бағдарламасында:
- Нұсқасы 16.3 кейінгі Яндекс Браузер
- Нұсқасы 48.0.2564 кейінгі Google Chrome