Қауіпсіздік сертификатының қателері
Қауіпсіздік сертификаты қатесі пайда болғанда, мына хабарламаны көресіз:
- «Сіздің қосылуыңыз қорғалмаған».
- «Сайт компьютеріңізге қауіп төндіреді».
- «Қате сертификат».
- «Қауіпсіздік сертификатындағы қате».
- «Бұл байланыс сенімсіз болып табылады».
Сенімсіз қосылу немесе қате қауіпсіздік сертификатының қателері браузер мен компьютер баптаулары арасындағы қақтығысқа байланысты туындауы мүмкін. Сондай-ақ, антивирус жұмысы қателік тудыруы мүмкін. Сертификат қатесінің себебін түсіну үшін, хабарламаның соңынан оның кодын табыңыз.
Қате коды |
Шешім |
|
Браузердің мекен-жай жолына дұрыс мекен-жайдың енгізілгенін — |
|
Компьютерде күні мен уақыты дұрыс орнатылғанына көз жеткізіңіз. Егер олар дұрыс орнатылмаса, сертификаттың мерзімі әлі келмегенін немесе аяқталғанын жүйе қате анықтайды. |
|
Антивирус баптауларында HTTPS-қосылыстарын тексеру өшірілгеніне көз жеткізіңіз. Kaspersky Internet Security және ESET NOD32 Smart Security-де мұны қалай жасауға болатынын кестеден қараңыз. |
Kaspersky Internet Security-де HTTPS-қосылысын тексеруді өшіру
- Антивирус терезесін ашып, сол жақ төменгі бұрыштағы
батырмасын басыңыз.
- Қосымша қойындысына өтіп, Желі бөлімін таңдаңыз.
- Қорғалған қосылыстарды тексеру блогында Қорғалған қосылыстарды тексермеу мәнін таңдаңыз және таңдауды растаңыз.
ESET NOD32 Smart Security бағдарламасында HTTPS-қосылысын тексеруді өшіру
- Антивирус терезесін ашып, Баптау қойындысына өтіп, Қосымша баптаулар сілтемесін басыңыз.
- Интернет және электрондық пошта → SSL/TLS блогында SSL/TLS протоколына сүзгі қолдануды өшіру опциясын өшіріңіз.
- Интернет және электрондық пошта → Интернетті пайдалану мүмкіндігін қорғау → Веб-протоколдар → HTTPS сканерлеу модулін баптау блогында HTTPS протоколын тексеруді қосу опциясын өшіріңіз.
- Өзгерістерді сақтау үшін OK батырмасын басыңыз.