Хат алу және оқу
Хатты ашу үшін оның тақырыбы мен мазмұны тұрған жолға басыңыз. Маңызды хаттарды ашпай оқуға YaGPT қосылған Нейросүзгі көмектеседі.
Хаттармен стандартты әрекеттерден басқа (жауап беру, жіберу, жою, спам ретінде белгілеу және т. б.), сіз хаттардың берілген түрі үшін хатты аудару, оның қасиеттерін қарау немесе өңдеу ережесін жасау әрекеттерін орындай аласыз.
Тез жауап беру немесе хат жіберу
Хат авторына немесе барлық хат алмасу қатысушыларына бірден хатты оқу бетінен жауап беруге болады.
Егер сөйлесудің кейбір қатысушыларына ғана жауап бергіңіз келсе, Жауап беру батырмасын, содан кейін жауаптың толық формасына өту үшін
Хатты қайта жіберу үшін парақшаның жоғарғы жағындағы Қайта жіберу сілтемесіне басыңыз.
Күнтізбеде оқиға жасау
Күнтізбеде оқиға жасау үшін хатты ашып, оң жақ жоғарғы бұрыштағы күнтізбе таңбасына басыңыз.
Оқиғаны жасауға арналған толық форма ашылады, ал хат-хабардың барлық қатысушылары автоматты түрде Қатысушылар өрісіне қосылады.
Ескерту
Таратылымдардан басқа барлық хаттар үшін қолжетімді.
Хатты кейінге қалдыру
Егер сіз хат алсаңыз, бірақ оны дәл қазір қарауға немесе жауап беруге уақытыңыз болмаса, оны ыңғайлы уақытқа қалдыруға болады. Ол үшін оқу терезесінде тақтаның жоғары жағындағы Кейін еске салу батырмасын басыңыз.
Кейінге қалдырылған оқуды баптау үшін:
Жоғарыдағы тақтада → Кейінірек еске салу батырмасын басыңыз және хатқа оралатын уақытыңызды таңдаңыз.
Жіберуші атының сол жағындағы құсбелгіні орната отырып, хатты ерекшелеңіз. Жоғарыдағы тақтада Кейінірек еске салу батырмасын басыңыз және хатқа оралатын уақытыңызды таңдаңыз.
Белгіленген мерзімге дейін хат бөлек хатта жататын болады.
Хатты кейінге қалдырған сәт орнаған кезде ол бастапқы қалтаға оралып, тізімнің басына бекітіледі. Тармақтың оң жақ бөлігінде ескерту уақыты көрсетілген кейін қалдырылған хаттың белгісі пайда болады.
Егер хатқа белгіленген мерзімге дейін жетсеңіз, еске салуды өшіре аласыз. Ол үшін оқу терезесінде хаттың тақырыбының астында немесе жоғарыдағы панельде Ескертуді өшіру батырмасын басыңыз. Хат бастапқы қалтаға оралады.
Тіркемелерді қарау
Кейбір қосымшаларды Пошта интерфейсінде қосымша бағдарламаларды орнатпай ашуға болады. Келесі файл пішімдерін қолданылады:
- құжаттар —
DOC
/DOCX
,XLS
/XLSX
,PPT
/PPTX
,ODT
,ODS
,ODP
,CSV
,RTF
,TXT
,PDF
; - сурет —
JPG
,PNG
,GIF
,BMP
,TIFF
,EPS
,PSD
,CDR
,AI
; - мұрағат —
ZIP
,RAR
,TAR
.
Егер хатта тіркеме бар болса, онда хаттар тізімінде ол миниатюра немесе белгіше түрінде көрсетіледі .
Тіркеме миниатюрасын өшіру үшін:
- Жоғарғы оң жақ бұрыштағы
→ Барлық баптаулар белгішесін басыңыз.
- Интерфейсті таңдаңыз.
- Тіркемені хаттар тізімінде көрсету опциясын таңдаңыз.
Сіз тіркемені қарап, оны Дискіге сақтай аласыз немесе хат парағындағы тіркемені жүктей аласыз.
Құжаттар мен мұрағаттарды қарау
Құжатты немесе мұрағатты көру үшін қажетті файлды таңдап, Көру батырмасын басыңыз. Файл жаңа терезеде ашылады.
Суреттерді көру
Тіркемедегі суреттер миниатюралар түрінде көрсетіледі. Суретті көру режимінде ашу үшін, миниатюраға тінтуірдің сол жақ батырмасын басыңыз.
Қаралым режимінен шығу үшін жоғарғы оң жақ бұрыштағы
Тізбектегі хаттарды қарау
Тақырып бойынша топтастыруды қосыңыз да, хаттар тізбекке біріктірілетін болады. Хаты бар жолға басу арқылы тізбектегі кез келген хатты қарай аласыз. Толығырақ Хаттарды тақырыбы бойынша топтастыру бөлімін қараңыз.
Хаттарды алу және қарауға байланысты қиындықтар
Бұл қадамдық нұсқаулық хаттарды алуға және қарауға байланысты мәселелерді шешуге көмектеседі. Кірісер алдында, ұсынымдарды орындау үшін Яндекс Поштаны жаңа қойындыда ашыңыз.
Қиындықты таңдаңыз:
Кімнің хаттары келмейтінін нақтылаңыз?
Жіберуші мекенжайының қара тізімде жоғын тексеріңіз. Егер пошта мекенжайы қара тізімде болса, оны сол жерден жойыңыз. Жіберушіден мекен-жайыңызды дұрыс жазған-жазбағанын біліңіз. Содан кейін жіберушіден хатты қайта жіберуін сұраңыз.
Кірісте жаңа хаттар әлі жоқ
Барлық жәшіктеріңіздегі хатты іздеп көріңіз.
Хаттарды өңдеу ережелерінде мұндай хаттарды жоятын ереже жоқ екеніне көз жеткізіңіз. Егер бұл ереже болса, оны өшіріңіз.
Хатты ерекшелеп, Спам емес! батырмасын басыңыз — хат Кіріс қалтасына ауыстырылады. Содан кейін хаттарды өңдеу ережесін ашыңыз және жіберушінің пошта мекен-жайын ақ тізімге қосыңыз. Ақ тізімге енгізілген мекен-жайлардың барлық поштасы Спам қалтасына кірмейді.
Хаттарды өңдеу ережелерінде мұндай хаттарды осы қалтаға жылжытатын ереже жоқ екеніне көз жеткізіңіз. Егер бұл ереже болса, оны өшіріңіз.
Хат келуі тиіс сайтта мекенжайды дұрыс көрсеткеніңізді тексеріп алыңыз. Содан кейін сайттың қолдау қызметіне хабарласып, хатты қайта сұраңыз.
Кірісте жаңа хаттар әлі жоқ
Барлық жәшіктеріңіздегі хатты іздеп көріңіз.
Хаттар төмендегі себептерге байланысты жойылуы немесе тасымалдануы мүмкін:
Хаттарды алып тастайтын немесе жылжытатын ереже бапталған
-
Хаттарды өңдеу ережелерінде кіріс хаттарды жою немесе басқа қалталарға жылжыту үшін бапталған ережелердің жоқтығына көз жеткізіңіз. Егер бар болса, оларды өшіруге тырысыңыз және хаттардың Кіріс қалтасына келетіндігін тексеріп көріңіз.
Егер мұндай ереже бар болса және сіз оны жасамағаныңызды есте сақтаңыз, онда ереже автоматты түрде жасалған. Мұндай жағдай хатты басқа қалтаға тасымалдап, содан кейін «Ондай хаттарды қалтаға тасымалдау керек пе?» хабарына «Иә» деп жауап бергенде орын алады.
Жіберуші өшірілген тарату хаттары тізіміне енгізілген
- Жойылғандар қалтасына тарату хаттарын басқару арқылы өшірілген таратылымдардағы хаттар түседі. Баптауларда Тарату хаттарын басқару бөлімін таңдаңыз, Өшірілгендер қойындысына өтіңіз және онда қажетті жіберушінің бар-жоғын тексеріңіз. Тарату хаттарын жіберушіден келген хаттар Кіріс қалтасына келуі үшін, тарату хаттарын белгілеп, Осы жіберушінің хаттарын алу түймесін басыңыз.
Хатты ерекшелеп, Спам емес! батырмасын басыңыз — хат Кіріс қалтасына ауыстырылады. Содан кейін хаттарды өңдеу ережесін ашыңыз және жіберушінің пошта мекен-жайын ақ тізімге қосыңыз. Ақ тізімге енгізілген мекен-жайлардың барлық поштасы Спам қалтасына кірмейді.
Жарнамалық таратылымдар және әлеуметтік желілердің хабарламалары әдепкі түрде арнайы жүйелік қалталарға түсуі мүмкін. Бұл ретте, хат басқа еш жерде қайталанбайды. Осы опцияны Яндекс Пошта баптауларында өшіре аласыз.
Хаттарды өңдеу ережелерінде мұндай хаттарды осы қалтаға жылжытатын ереже жоқ екеніне көз жеткізіңіз. Егер бұл ереже болса, оны өшіріңіз.
Хаттар мына себептерге байланысты жетпеуі мүмкін:
Сіздің пошта жәшігіңіз толып тұр
- Тіркелген сәтте Яндекс Поштада хаттарды сақтау үшін сізге 10 ГБ беріледі. Жәшік тола бастаған кезде онда 200 МБ-тан аз бос кеңістік қалады, ал қолжетімді көлем автоматты түрде 1 ГБ-қа ұлғаяды — ол үшін сіз Поштаның веб-интерфейсінде тұрақты түрде авторизациядан өтіп тұру керексіз. Егер олай істемесеңіз, жәшік толып кетуі мүмкін және жаңа хаттар оған келмейді. Мәселені шешу үшін браузер арқылы Яндекс Поштаның толық нұсқасын ашыңыз және өз аккаунтыңызға кіріңіз.
Жаңа таратылымдарды растау қосылды
- Егер арнайы рұқсатыңызды бермеген болсаңыз, Жаңа таратылымдарды растау таратылымдардың хаттарын бұғаттайды. Баптауларда Таратылымдарды басқару бөлімін таңдаңыз, Жаңа қойындысына өтіңіз және онда қажетті таратылымның бар-жоғын тексеріңіз. Егер жоқ болса, Өшірілгендер қойындысын тексеріңіз: таратылым оған бұрынырақ түскен болуы мүмкін.
Жіберуші жағындағы техникалық мәселелер
- Хат келіп отырған Сайт әкімшілігіне хабарласыңыз. Хат сайттың пошта серверлеріндегі техникалық мәселелерге, байланыс арналарындағы жүктемеге және т.б. себептерге байланысты жетпей қалған болуы мүмкін.
Бұл келесі себептер бойынша орын алуы мүмкін:
Браузер бетті қате көрсетеді
-
Трафик шығынын азайту үшін браузер кэште қаралған беттердің көшірмелерін сақтайды. Бетті қайта қараған кезде, браузер олардың деректерін жадыдан жүктеуі мүмкін. Мысалы, браузер жадыдан кіріс хаттар бетін жүктесе, сіз жаңа хаттар есептегішінің маңызды емес мәнін көресіз.
Оны интернеттен мәжбүрлеп жүктеу үшін бетті жаңартып көріңіз. Мәселе шешілмесе, браузер кэшін тазалаңыз және барлық cookie файлдарын жойыңыз.
Кеңейтімдер Яндекс Поштаны бұғаттайды
- Пошта браузердегі толықтырулар мен кеңейтімдердің салдарынан дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер Пошта жарнаманы бұғаттау немесе антивирус-кеңейтім салдарынан дұрыс жұмыс істемесе, осы кеңейтуді болдырмау үшін Пошта бетін қосыңыз.
Сіз ескірген браузерді пайдаланасыз
- Ескірген браузер беттерді жылдам және ыңғайлы жүктеу үшін пайдаланылатын технологияларды қолдамауы мүмкін. Браузердің соңғы нұсқасын орнатыңыз.
Бұл келесі себептер бойынша орын алуы мүмкін:
Браузер бетті қате көрсетеді
-
Трафик шығынын азайту үшін браузер кэште қаралған беттердің көшірмелерін сақтайды. Бетті қайта қараған кезде, браузер олардың деректерін жадыдан жүктеуі мүмкін. Мысалы, браузер жадыдан кіріс хаттар бетін жүктесе, сіз жаңа хаттар есептегішінің маңызды емес мәнін көресіз.
Оны интернеттен мәжбүрлеп жүктеу үшін бетті жаңартып көріңіз. Мәселе шешілмесе, браузер кэшін тазалаңыз және барлық cookie файлдарын жойыңыз.
Кеңейтімдер Яндекс Поштаны бұғаттайды
- Пошта браузердегі толықтырулар мен кеңейтімдердің салдарынан дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер Пошта жарнаманы бұғаттау немесе антивирус-кеңейтім салдарынан дұрыс жұмыс істемесе, осы кеңейтуді болдырмау үшін Пошта бетін қосыңыз.
Сіз ескірген браузерді пайдаланасыз
- Ескірген браузер беттерді жылдам және ыңғайлы жүктеу үшін пайдаланылатын технологияларды қолдамауы мүмкін. Браузердің соңғы нұсқасын орнатыңыз.
Осы хаттарда Кімге өрісінде қай мекен-жай көрсетілгенін нақтылаңыз.
Егер мекен-жай сызықша арқылы жазылса, бірақ оған мекен-жаймен нүкте арқылы және керісінше хат келсе, бұлар бөтен емес, сіздің хаттарыңыз болса керек.
Яндекс Пошта нүкте және дефис арқылы жазылған мекенжайларды тең мәнді деп есептейді.Олар әрқашан бір мекенжайға тиесілі болады. Яғни, my-address@example.kz
мекенжайын тіркесеңіз, хаттарды my.address@example.kz
мекенжайынан жібере және ала аласыз. Бұл екі мекенжайды да басқа ешкім пайдалана алмайды.
Егер сіздің мекен-жайыңыз кіші әріптермен жазылса, бірақ оған бас әріптермен жазылған хаттар келсе, онда бұл бөтен хаттар емес, сіздікі болса керек.
Яндекс Пошта кіші және бас әріптермен жазылған мекенжайларды тең мәнді деп есептейді.Олар әрқашан бір мекенжайға тиесілі болады. Яғни, my.address@example.{kz
мекенжайын тіркесеңіз, хаттарды My.address@example.kz
мекенжайынан жібере және ала аласыз. Бұл екі мекенжайды да басқа ешкім пайдалана алмайды.
Егер сізге хат бейтаныс мекен-жайдан келсе, себептері мынада болуы мүмкін:
Алушының мекен-жайын көрсеткен кездегі жіберушінің қатесі
- Егер сіз бейтаныс жіберушіден хат алсаңыз, жіберуші алушының мекен-жайын көрсеткен кезде қателесіп кетуі мүмкін. Жіберушіге қате туралы хабарлауыңызға немесе мұндай хатты елемеуге болады.
Сайтта тіркелу кезінде біреу сіздің мекен-жайыңызды байланыс ретінде көрсетті
-
Кейбір сайттарда электрондық поштаны растаусыз тіркелуге болады, сондықтан адамдар тіркеу кезінде бөтен электрондық мекен-жайды көрсете алады. Осы адамның сайтта сіздің мекен-жайыңызды көрсеткеніне қарамастан, ол сіздің жәшігіңізді пайдалана алмайды. Егер сіз осы сайттан хаттарды алғыңыз келмесе:
- Осы хаттарды жіберушінің мекен-жайын қара тізімге енгізіңіз.
- Сайт әкімшілігімен байланысыңыз және мекенжайыңыз сайтта қателікпен көрсетілгенін хабарлаңыз.
Егер сіз таныс жіберушіден сіздің мекен-жайыңызға емес, басқа мекен-жайға жіберілген хатты алсаңыз, онда сіздің мекен-жайыңыз Жасырын көшірме өрісінде көрсетілген. Мұндай хаттар сізге арналған болуы мүмкін. Жіберушімен басқа байланыс арнасы арқылы хабарласыңыз және осы хатты алу дұрыстығын анықтаңыз.
Басқа пошта жәшігінде сіздің мекен-жайыңызға жіберу орнатылса, осындай жағдай орын алуы мүмкін. Егер сіз жіберуді орнатпасаңыз, хатты жіберетін пошта жәшігі орналасқан сервис әкімшілігіне хабарласыңыз және хат көшірмесін қасиеттерімен қоса тіркеңіз.
Егер сіз таныс емес жіберушіден басқа мекен-жайға жіберілген хатты алсаңыз, онда сіздің мекен-жайыңыз Жасырын көшірме өрісінде көрсетілген болуы керек. Мұндай хаттар спам болуы мүмкін.
Басқа пошта жәшігінде сіздің мекен-жайыңызға жіберу орнатылса, осындай жағдай орын алуы мүмкін. Егер сіз жіберуді орнатпасаңыз, хатты жіберетін пошта жәшігі орналасқан сервис әкімшілігіне хабарласыңыз және хат көшірмесін қасиеттерімен қоса тіркеңіз.
Егер мәселе тізімде жоқ болса, төмендегі үлгі арқылы қолдау қызметіне жазыңыз.