Microsoft Outlook бағдарламасына арналған Яндекс Коннектор кеңейтімі
Назар аударыңыз
Егер сіз бизнеске арналған Яндекс 360 ұйымындағы қызметкер болмасаңыз, бұл мақаланың басқа нұсқасын қараңыз.
Яндекс Коннектор — бұл Microsoft Outlook бағдарламасындағы күнтізбе, видео-кездесулер, тапсырмалар мен контактілерді бизнеске арналған Яндекс 360 сервистерімен синхрондайтын кеңейтім.
Кеңейтім CalDAV және CardDAV протоколдары бойынша істейді, Windows 10 және Windows 11 ОЖ арналған 2016 және одан кейінгі нұсқасы бар Microsoft Outlook пошта бағдарламасында қолжетімді.
Кеңейтімді орнату
- Орнату файлын жүктеп алыңыз.
- Жүктелген файлды іске қосып, экрандағы нұсқаулықтарды орындаңыз.
Егер сіз әкімші болсаңыз, Windows пәрмендік жолағында msiexec
пәрменінің көмегімен ұйымның бүкіл қызметкерлерінің компьютерлеріне кеңейтімді тыныш орнатуды іске қоса аласыз.
-
Ол үшін
.msi
кеңейтімі бар орнату файлын жүктеп алыңыз. -
Windows пәрмендік жолағын ашыңыз.
-
Пәрменді енгізіңіз:
msiexec.exe /i "<орнататын файлдың орны мен аты>" /quiet
Үлгі
С дискісінде орналасқан
Y360OutlookSyncSetup_x86.msi
кеңейтімін тыныш орнатуды іске қосатын пәрмен:msiexec.exe /i "C:/Y360OutlookSyncSetup_x86.msi" /quiet
msiexec
пәрмені туралы толығырақ Microsoft мақаласынан оқыңыз.
Автоматты түрде жаңарту туралы
Яндекс Коннектор кеңейтімі автоматты түрде жаңартылып отырады — жаңа нұсқаларда оның жұмысының тұрақтылығы мен сіздің деректеріңіздің қауіпсіздік жүйесі жетілдіріліп отырады.
Біз автоматты түрде жаңартуды сөндірмеуге кеңес береміз. Бірақ, егер қандай да бір себеппен оны жасау керек болса, Windows тізілімінің редакторын қолданыңыз:
-
1. Win + R пернелерін басыңыз.
2. Жүйелік іздеуге
regedit
деп жазыңыз.3. Тінтуірдің оң жақ батырмасымен Тізілім редакторына (немесе regedit.exe) басыңыз және Әкімшінің атынан іске қосу тармағын таңдаңыз. Егер қажет болса, әкімшінің құпиясөзін енгізіңіз.
4. Жол тармағына
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Yandex\Y360.OutlookConnector
деп жазыңыз немесе осы жолды сол жақтағы панельден ашыңыз.5. Түзету → Жасау → DWORD параметріне басыңыз.
6.
DisableAutomaticUpdates
деп енгізіп, параметрдің атауын сақтап қою үшін Enter пернесін басыңыз.7. Жасалған параметрді ашып, Мәні өрісіне
1
санын енгізіңіз.8. ОК батырмасын басыңыз.
Кеңейтімді автожаңартуды қайтадан қосу керек болған кезде DisableAutomaticUpdates
параметрін түзетіңіз: Мәні өрісіне 0
санын енгізіп, ОК батырмасын басыңыз.
Кіру және пайдалана бастау
-
Microsoft Outlook бағдарламасын ашыңыз.
-
Жоғарыда тұрған құралдар панелінен Яндекс Коннекторға басыңыз.
-
Аккаунтқа кіру батырмасын басыңыз.
-
Яндекстегі логин мен құпиясөзді енгізіп, Кіру батырмасын басыңыз.
-
Яндекстегі аккаунтпен кіруді растап, өз деректеріңізді қолдануға рұқсат беріңіз.
Егер сіздің ұйымыңыз бірыңғай кіру тәсілін қолданса (SSO)
- Ашылған терезеге жұмыс есептік жазбаңыздың логині мен құпиясөзін енгізіп, Кіру батырмасын басыңыз.
- Растау кодын енгізіңіз — ол браузердің жаңа терезесінде пайда болады.
Аккаунтқа кірген кезде бүкіл күнтізбелер, тапсырмалар мен контактілер автоматты түрде синхрондала бастайды.
Кездесулерді басқару
Кездесу жасау
Яндекс Коннектор кеңейтімінің көмегімен мыналарды жасауға болады:
- сіз сілтеме жіберген бүкіл адамдармен сыртқы кездесулер;
- тек қызметкерлерге — ұйымның доменіндегі аккаунттары бар пайдаланушыларға қолжетімді ішкі кездесулер.
-
Microsoft Outlook бағдарламасын ашып, әлі кірмеген болсаңыз, Яндекстегі аккаунтыңызға кіріңіз.
-
Кездесуді жасау экранын ашыңыз.
-
Оң жақ жоғарғы бұрыштағы құралдар панелінде Телемост батырмасын басыңыз.
-
Сыртқы кездесуді таңдаңыз. Экранда қатысушыларға арналған сілтемесі бар шақыру пайда болады.
-
Кездесудің атауы, күні, уақыты мен басқа параметрлерін көрсетіңіз. Қатысушыларды қосыңыз.
-
Егер сіздің ұйымыңызда келіссөздер бөлмесі бар болса, оларды брондауға болады. Ол үшін кездесуге міндетті қатысушылардың тізіміне келіссөздер бөлмесінің пошта мекенжайын қосыңыз — оны ұйымның әкімшісінен білуге болады.
Егер келіссөздер бөлмесі бос болса, оның мекенжайынан кездесу шақыру қабылданғаны туралы хат аласыз. Егер келіссөздер бөлмесі бос болмаса, сізге кездесуден бас тарту туралы хат келеді, ал келіссөздер бөлмесі қатысушылар тізімінен жоғалып кетеді. Мұндай хаттарды нұсқаулық бойынша ажыратып тастауға болады, бірақ, оларсыз сіз келіссөздер бөлмесін брондау мүмкін болды ма, жоқ па екенін біле алмайсыз.
-
Кездесу сіздің кестеңізде пайда болу үшін Сақтау және жабу батырмасын басыңыз.
-
Microsoft Outlook бағдарламасын ашып, әлі кірмеген болсаңыз, Яндекстегі аккаунтыңызға кіріңіз.
-
Кездесуді жасау экранын ашыңыз.
-
Оң жақ жоғарғы бұрыштағы құралдар панелінде Телемост батырмасын басыңыз.
-
Ішкі кездесуді таңдаңыз. Экранда қатысушыларға арналған сілтемесі бар шақыру пайда болады.
-
Кездесудің атауы, күні, уақыты мен басқа параметрлерін көрсетіңіз. Қатысушыларды қосыңыз.
-
Егер сіздің ұйымыңызда келіссөздер бөлмесі бар болса, оларды брондауға болады. Ол үшін кездесуге міндетті қатысушылардың тізіміне келіссөздер бөлмесінің пошта мекенжайын қосыңыз — оны ұйымның әкімшісінен білуге болады.
Егер келіссөздер бөлмесі бос болса, оның мекенжайынан кездесу шақыру қабылданғаны туралы хат аласыз. Егер келіссөздер бөлмесі бос болмаса, сізге кездесуден бас тарту туралы хат келеді, ал келіссөздер бөлмесі қатысушылар тізімінен жоғалып кетеді. Мұндай хаттарды нұсқаулық бойынша ажыратып тастауға болады, бірақ, оларсыз сіз келіссөздер бөлмесін брондау мүмкін болды ма, жоқ па екенін біле алмайсыз.
-
Кездесу сіздің кестеңізде пайда болу үшін Сақтау және жабу батырмасын басыңыз.
Кездесуді өзгерту немесе өшіру
Яндекс Коннектор арқылы:
- кездесуге рұқсаттың типін ауыстыруға болады: сыртқы кездесуді ішкі етуге және керісінше жасай аласыз;
- Күнтізбедегі оқиғаға өтіп, қатысушылардың шаруасы мен бос келіссөздер бөлмесін ескере отырып, кездесу уақыты мен келіссөздер бөлмесін таңдауға болады.
- Microsoft Outlook бағдарламасын ашып, әлі кірмеген болсаңыз, Яндекстегі аккаунтыңызға кіріңіз.
- Өзгерткіңіз немесе өшіргіңіз келетін кездесуді ашыңыз.
- Оң жақ жоғарғы бұрыштағы құралдар панелінде Телемост батырмасын басыңыз.
- Оң жақтағы панельде Баптаулар қойындысын ашыңыз.
- Егер рұқсат типін ауыстырғыңыз келсе, Тек қызметкерлер үшін опциясын қосыңыз немесе сөндіріңіз де, Сақтау батырмасын басыңыз. Егер кездесу енді керек болмаса,
таңбасын басыңыз.
- Өзгерістерді растау үшін Сақтау және жабу батырмасын басыңыз.
Күнтізбенің веб-нұсқасы арқылы қатысушылардың шаруасын ескере отырып, кездесу уақытын өзгерте аласыз немесе бос келіссөздер бөлмесін таңдай аласыз. Коннектор браузер терезесіндегі оқиғаға жылдам өтуге көмектеседі.
Кімге қолжетімді
Кездесуді ұйымдастырушы аша алады және түзете алады. Егер оқиға үшін Қатысушылар оқиғаны түзете алады опциясы қосылған болса, қатысушыларда бұл мүмкіндік белсенді болады.
- Microsoft Outlook бағдарламасын ашып, әлі кірмеген болсаңыз, Яндекстегі аккаунтыңызға кіріңіз.
- Түзеткіңіз келетін оқиғаны браузер арқылы ашыңыз.
- Оң жақ жоғарғы бұрыштағы құралдар панелінде Яндекс Күнтізбе батырмасын басыңыз.
- Оқиғаны ашу үшін Оқиғаны түзету тармағын таңдаңыз. Күнтізбе торын ашу үшін Күнтізбеге өту батырмасын басыңыз.
Синхрондауды сөндіру
- Егер әлі кірмеген болсаңыз, аккаунтқа кіріңіз.
- Сол жақ жоғарғы бұрыштағы Күнтізбелер, тапсырмалар мен контактілер батырмасын басыңыз.
- Сол жақтағы синхрондауды қажет етпейтін күнтізбелер, тапсырмалар тізімі немесе контактілерден құсбелгілерді алып тастаңыз.
- Өзгерістерді сақтау батырмасын басыңыз.
Мәселелерді шешу
Авторизациядан өте алмай жатырмын
Егер аккаунтқа кіруге қатысты мәселе Microsoft Outlook бағдарламасына іштей орнатылған браузерді пайдаланған кезде туындаса, онда сыртқы браузердің көмегімен авторизациядан өтіп көріңіз, ол үшін:
- Microsoft Outlook бағдарламасын ашыңыз.
- Жоғарыда тұрған құралдар панелінен Яндекс Коннектор → Настройки батырмасын басыңыз.
- Кіру үшін сыртқы браузерді пайдалану опциясын қосып, аккаунтқа қайтадан кіріп көріңіз.
Егер мәселе шешілмесе, қолдау қызметіне жазыңыз.
Кездесуді жасау немесе жаңарту кезінде «ForbiddenError» қатесі пайда болып тұр
Аккаунттан шығып, қайтадан кіріңіз. Егер мәселе шешілмесе, қолдау қызметіне жазыңыз.
Басқа мәселе, мысалы — синхрондау істемей тұр
Қолдау қызметіне жазып, мәселе туралы айтып беріңіз: ол туындаған кез, қандай әрекеттерді және қандай тәртіппен жасадыңыз. Хабарламаңызға лог-файлды тіркеп жіберіңіз — сонда тезірек көмектесе аламыз.
Бағдарламада лог жазбаларын жинап алу үшін:
- Microsoft Outlook бағдарламасын ашыңыз.
- Жоғарыда тұрған құралдар панелінен Яндекс Коннектор → Настройки батырмасын басыңыз.
- Баптау ақпаратын қосу белгісін қойыңыз.
- Мәселенің туындауына соқтырып тұрған әрекетті қайталаңыз.
- Баптауларға оралып, Баптау ақпаратын қосу белгісін алып тастап, Көрсету батырмасын басыңыз — лог-файлдар жазылған қалта ашылады.
Соңғы 10 күнде жазылған лог-файлдарды C:\Users\username\AppData\Local\Yandex\Y360.OutlookConnector\data
қалтасынан таба аласыз.
Қызметкерлер өз экрандарында кеңейтімді орнату үрдісін көрмейді.