Көшіру қателері туралы есеп

Қателердің саны және олардың жалпы сипаттамасы Жалпы реттеулер → Көшіру бөлімінде көрсетілген.

Толық есепті көру үшін, Мәліметтер түймесін басыңыз.

Алынған есепте келесі өрістер көрсетілген:

  • login — көшіру қатесі пайда болған қызметкердің логині;

  • status — көшіру күйі;

  • error reason — қате мәтіні.

Көшіруді іске қосу қателері

Google құпиясын жүктеу қателері

Microsoft құпиясын жүктеу қателері

Жалпы қателер

Google құпиясын жүктеу қателері

Қате мәтіні

Шешім

Client is unauthorized to retrieve access tokens using this method, or client not authorized for any of the scopes requested

  1. Admin SDK API, Google Drive API және Gmail API ресурстарында жобаны API арқылы пайдалану рұқсаты опциясының қосылғанына көз жеткізіңіз.

  2. Көшіруді қайта бастаңыз (Жаңа көшіру түймесін басыңыз).

Егер жобаға кіру рұқсаты қосылған болса, бірақ қате пайда болса — Google қолдау қызметіне хабарласыңыз.

Access Not Configured. Drive API has not been used in project ... before or it is disabled

  1. Құпия файлының дұрыс дайындалғанына көз жеткізіңіз.

  2. Егер файлда барлығы дұрыс болса, жаңа сервистік аккаунтты және құпия кілтті жасап көріңіз.

  3. Көшіруді қайта бастаңыз (Жаңа көшіру түймесін басыңыз).

The domain administrators have disabled Drive apps

  1. Құпия файлының дұрыс дайындалғанына көз жеткізіңіз.

  2. Google Drive қызметіне кіру рұқсатын тексеріңіз.

  3. Көшіруді қайта бастаңыз (Жаңа көшіру түймесін басыңыз).

Invalid credentials

  1. Құпия файлының дұрыс дайындалғанына көз жеткізіңіз.

  2. Google Drive қызметіне кіру рұқсатының токенін тексеріңіз.

  3. Көшіруді қайта бастаңыз (Жаңа көшіру түймесін басыңыз).

Disabled_client: The OAuth client was disabled...

  1. Қызметтік аккаунтты таңдаңыз.

  2. Көшіруді қайта бастаңыз (Жаңа көшіру түймесін басыңыз).

Invalid_request: Account disabled

Invalid_grant: No valid verifier for issuer ...

Мәселе сіз деректерді тасымалдайтын сервер тарапында. Оны шешу үшін, Google қолдау қызметіне хабарласыңыз.

Invalid_request: Invalid impersonation "sub" field: @domain.com...

Microsoft құпиясын жүктеу қателері

Қате мәтіні

Шешім

Application with identifier '...' was not found in the directory '...' This can happen if the application has not been installed by the administrator of the tenant or consented to by any user in the tenant. You may have sent your authentication request to the wrong tenant.

  1. Құпия файлында домен мен қолданба идентификаторының дұрыс көрсетілгеніне көз жеткізіңіз немесе жаңа құпияны дайындаңыз.

  2. Көшіруді қайта бастаңыз (Жаңа көшіру түймесін басыңыз).

AADSTS7000215: Invalid client secret provided. Ensure the secret being sent in the request is the client secret value...

AADSTS90013: Invalid input received from the user

Көбінесе қателер дұрыс емес идентификатор мен құпия мәніне байланысты болады.

  1. Жаңа құпия файлын қайта жасаңыз.

  2. Көшіруді жаңа құпия файлымен қайта бастаңыз (Жаңа көшіру түймесін басыңыз).

Either scp or roles claim need to be present in the token

AADSTS7000222: The provided client secret keys for app '73e871c4-2970-4aef-a0ff-7b0797cc46d1' are expired...

  1. Құпия файлын қайта жасаңыз

  2. Көшіруді жаңа құпия файлымен қайта бастаңыз (Жаңа көшіру түймесін басыңыз).

Unable to get authority configuration for https://login.microsoftonline.com/your_tenant. Authority would typically be in a format of https://login.microsoftonline.com/your_tenant. Also please double check your tenant name or GUID is correct

Мәселе сіз деректерді тасымалдайтын сервер тарапында. Оны шешу үшін, Microsoft қолдау қызметіне хабарласыңыз.

Жалпы қателер

Қате мәтіні

Шешім

Login error (басқа серверлерден көшіру кезінде)

  1. CSV файлында логин мен құпия сөзді дұрыс көрсеткеніңізге және жәшік реттеулерінде IMAP немесе POP3 арқылы рұқсатты қосқаныңызға көз жеткізіңіз.

  2. Пошта жәшігін бұзудан қорғау орындалмауы үшін, көшіруді 1 сағаттан ерте бастамаңыз (Жаңа көшіру түймесін басыңыз).

Connection error

  1. Авторизация кезінде сервердің мекенжайы, логин және құпия сөздің дұрыс енгізілгеніне көз жеткізіңіз (басқа серверден көшіруге қатысты).

  2. Осы деректермен пошталық бағдарламада, мысалы, Mozilla Thunderbird бағдарламасында авторизациядан өтіп көріңіз.

  3. Егер сіз бағдарламадағы барлық өрістерді дұрыс толтырған болсаңыз, бірақ мәселе шешілмесе, деректерді тасымалдайтын сервердің қолдау қызметіне хабарласыңыз.

SSL handshake error

  1. Бастапқы серверде SSL шифрлауы пайдаланылып-пайдаланылмайтынын тексеріңіз.

  2. Егер SSL шифрлауы пайдаланатын болса, Көшіру қойындысының Басқа серверлер блогында SSL шифрлауын пайдалану опциясын қосыңыз.

    Егер SSL шифрлауы пайдаланбайтын болса, бұл опцияны өшіріңіз.

  3. Көшіруді қайта бастаңыз (Жаңа көшіру түймесін басыңыз).

Forbidden

  1. Google Workspace немесе Microsoft Azure қызметіндегі API интерфейстерін пайдалану рұқсаттарын тексеріңіз. Егер рұқсаттар жеткіліксіз болса, оларды қосыңыз.

  2. Көшіруді қайта бастаңыз (Жаңа көшіру түймесін басыңыз).

Not Found

  1. Бастапқы пошта жәшігінің мекенжайын дұрыс көрсеткеніңізге көз жеткізіңіз.

  2. Көшіруді қайта бастаңыз (Жаңа көшіру түймесін басыңыз).

Егер бастапқы пошта жәшігінің мекенжайы таратылым болса, одан деректерді тасымалдау мүмкін болмайды.

Session expired, login again

  1. Барлық аккаунттар үшін көшіру аяқталғанша күтіңіз.

  2. Жаңа көшіруді мәселе туындаған аккаунттар үшін ғана бастаңыз.

Login error (Google немесе Microsoft серверлерінен көшіру кезінде)

Сервистік аккаунт үшін рұқсаттарды түзетіңіз, ол үшін деректерді тасымалдайтын сервердің қолдау сервисіне хабарласыңыз.

ExternalUserNotFound

  1. Пайдаланушының бастапқы логинін дұрыс көрсеткеніңізге көз жеткізіңіз.

  2. Көшіруді қайта бастаңыз (Жаңа көшіру түймесін басыңыз).

DiskTemporaryError

Егер есепте осындай қатесі бар аккаунттар көп болса, көшіруді қайта бастаңыз (Жаңа көшіру түймесін басыңыз).

Егер мәселе кейбір аккаунттарда болса:

  1. Барлық аккаунттар үшін көшіру аяқталғанша күтіңіз.

  2. Жаңа көшіру түймесін басып, оны мәселе туындаған аккаунттар үшін ғана бастаңыз.

Failed to get bb info

Қатені өз бетінше түзету мүмкін болмайды. Беттің төменгі жағындағы үлгі арқылы қолдау қызметіне жазыңыз.

Көшіруге қатысты жалпы қателер

Қате мәтіні

Шешім

HTTPSConnectionPool сөз тіркесін қамтиды

Мысал

HTTPSConnectionPool(host='login.microsoftonline.com', port=443): Read timed out. (read timeout=None)

Егер есепте осындай қатесі бар аккаунттар көп болса, көшіруді қайта бастаңыз (Жаңа көшіру түймесін басыңыз).

Егер мәселе кейбір аккаунттарда болса:

  1. Барлық аккаунттар үшін көшіру аяқталғанша күтіңіз.

  2. Жаңа көшіру түймесін басып, оны мәселе туындаған аккаунттар үшін ғана бастаңыз.

Егер қате өздігінен түзетілмесе немесе мақалада сипатталмаса, қолдау қызметіне жазыңыз.

Қолдау қызметіне жазу