Табысталған жәшіктер
Табысталған жәшік — басқа қызметкерлер үшін пайдалану рұқсаты реттелген жәшік. Бұл, мысалы, қызметкер демалысқа шықса және клиенттерге оның атынан жауап беру қажет болса пайдалы болуы мүмкін.
Шектеу
Иелерінің аккаунттары ұйым доменінде жасалған жәшіктерді ғана табыстауға болады.
Ұйым кабинетінде табысталған жәшіктерді басқаруға болады:
- қызметкерлер жәшіктеріне табыстау мүмкіндігін қосу және өшіру;
- басқа қызметкерлердің табысталған жәшікті пайдалану рұқсатын басқару: рұқсат беру, оны өзгерту немесе өшіру.
Сонымен қатар табысталған жәшіктерді API арқылы басқаруға болады. Мұны жасау жолы
Жәшік үшін оны табыстау мүмкіндігін қосу
Ескерту
Ұйымдағы табысталған жәшіктер саны шектеулі. Бұрыннан бар шектеулер туралы Ортақ рұқсат бетіндегі Лимиттер бөлімінен оқыңыз.
Кез келген жәшікке табыстау мүмкіндігін қосқанда, бұл жәшік басқа қызметкерлер үшін рұқсат реттелмесе де, табысталған болып саналады. Жәшікке жалпыға ортақ рұқсат қажет болмаған кезде, қолжетімді лимитке әсер етпеуі үшін оны табыстау мүмкіндігін өшіріңіз.
- Ұйым кабинетінде Пошта → Табысталған жәшіктер бөліміне өтіңіз.
- + Қосу түймесін басыңыз. Ұйымыңызда басқа табысталған жәшіктер болмаса, түйме экранның ортасында орналасады. Егер табысталған жәшіктер бар болса, ол олардың тізімінен жоғары орналасады.
- Табыстау мүмкіндігін қосқыңыз келетін жәшік иесінің атын, тегін немесе электрондық мекенжайын теруді бастаңыз және ашылмалы тізімнен қажетті қызметкерді таңдаңыз.
- Қосу опциясын басыңыз — таңдалған жәшік табысталғандар тізімінде көрсетіледі.
Жәшікті пайдалануға рұқсат беру
Басқа қызметкерлердің рұқсатын тек табысталғандар тізіміне қосылған жәшікке реттеуге болады.
Ескерту
Бір табысталған жәшікті пайдалану рұқсаты бар қызметкер саны және бір қызметкер пайдалана алатын жәшік саны шектеулі. Бұрыннан бар шектеулер туралы Ортақ рұқсат бетіндегі Лимиттер бөлімінен оқыңыз.
Табысталған жәшікті пайдалану рұқсатын екі әдіс арқылы реттеуге болады:
- Ұйым кабинетінде Пошта → Табысталған жәшіктер бөліміне өтіңіз.
- Қызметкерлерге пайдалану рұқсатын бергіңіз келетін табысталған жәшікті таңдаңыз, сонда жәшік карточкасы ашылады.
- Пайдалану рұқсатын реттеу түймесін басыңыз. Егер бірде-бір қызметкерге табысталған жәшікке кіру рұқсаты берілмесе, түйме экранның ортасында орналасады. Егер ұйымда осы жәшікті пайдалану рұқсаты бар қызметкерлер бар болса, түйме олардың тізімінің үстінде орналасады.
- Рұқсат бергіңіз келетін қызметкердің атын, тегін немесе электрондық мекенжайын теруді бастаңыз және ашылмалы тізімнен қажетті пайдаланушыны таңдаңыз.
- Қызметкерге қолжетімді болатын әрекеттерді белгілеңіз. Әрекет сипаттамалары Рөлдер және пайдалану рұқсаты бөлімінде келтірілген.
- Сақтау түймесін басыңыз — рұқсат берілген қызметкер тізімде пайда болады.
- Ұйым кабинетінде Пошта → Табысталған жәшіктер бөліміне өтіңіз.
- Меңзерді өңдеу қажет жәшіктің үстіне апарып, оң жақтағы
белгішесін басыңыз.
- Пайдалану рұқсатын реттеу түймесін басыңыз.
- Рұқсат бергіңіз келетін қызметкердің атын, тегін немесе электрондық мекенжайын теруді бастаңыз және ашылмалы тізімнен қажетті пайдаланушыны таңдаңыз.
- Қызметкерге қолжетімді болатын әрекеттерді белгілеңіз. Әрекет сипаттамалары Рөлдер және пайдалану рұқсаты бөлімінде келтірілген.
- Сақтау түймесін басыңыз.
Егер қызметкерге қолжетімді жәшіктер саны лимиттен асса
Егер қызметкердің басқа 10 жәшікті пайдалану рұқсаты бар болса, онда сіз оған басқасын пайдалануға рұқсат беруге тырысқанда, лимитке жеткеніңіз туралы хабар көресіз. Бұл жағдайда сіз қажет емес жәшіктердің кез келгенін пайдалану рұқсатын өшіре аласыз:
- Шектеу туралы хабар бар терезеде меңзерді пайдалану рұқсаты бұдан былай қажет емес жәшігі бар жолға апарыңыз.
- Жолдың оң жағында
белгішесін басып, рұқсатты өшіру қажеттігін растаңыз. Жәшік қызметкерге қолжетімді жәшіктер тізімінен жоғалады және сіз жаңасын қоса аласыз.
Сіз пошта жәшігін пайдалану рұқсатын реттеген кезде, Бизнеске арналған Яндекс 360 бұл туралы екі хабарландыру хатын жібереді: рұқсат берілетін қызметкердің поштасына және рұқсат берілетін жәшіктің иесіне.
Пайдалану рұқсатын өзгерту
- Ұйым кабинетінде Пошта → Табысталған жәшіктер бөліміне өтіңіз.
- Рұқсатты өзгерткіңіз келетін табысталған жәшікті таңдаңыз — осы кезде жәшік карточкасы ашылады.
- Рұқсаты бар қызметкерлер тізімінен пайдалану рұқсатын өзгерткіңіз келетін пайдаланушыны таңдаңыз.
- Тізімді ашу үшін, осы қызметкер үшін Қолжетімді әрекеттер бағанында
белгішесін басыңыз.
- Қызметкерге қолжетімді болатын әрекеттерді таңдаңыз. Әрекет сипаттамалары Рөлдер және пайдалану рұқсаты бөлімінде келтірілген.
- Сақтау түймесін басыңыз.
Рұқсаттардың өзгеруі туралы хабарландыру хаттарын рұқсаттары өзгерген қызметкер және пайдалану рұқсаты берілген жәшік иесі алады.
Жәшікті пайдалану рұқсатын өшіру
- Ұйым кабинетінде Пошта → Табысталған жәшіктер бөліміне өтіңіз.
- Рұқсатты өзгерткіңіз келетін табысталған жәшікті таңдаңыз — осы кезде жәшік карточкасы ашылады.
- Рұқсаты бар қызметкерлер тізімінен жәшікке кіру рұқсатын өшіргіңіз келетін пайдаланушыны таңдаңыз.
- Жолдың оң жақ бөлігіндегі
белгішесін басыңыз.
- Қызметкердің жәшікке кіру рұқсатын өшіруді растаңыз.
Рұқсатты өшіру туралы хабарландыру хаттарын рұқсаты өзгерген қызметкер және қызметкердің пайдалану рұқсаты болған жәшік иесі алады.
Жәшік үшін оны табыстау мүмкіндігін өшіру
- Ұйым кабинетінде Пошта → Табысталған жәшіктер бөліміне өтіңіз.
- Меңзерді табыстау мүмкіндігін өшіргіңіз келетін жәшіктің үстіне апарып, оң жақтағы
белгішесін басыңыз.
- Табысталғандар тізімінен жою түймесін басыңыз.
- Жәшікті табысталғандар арасынан жоюды растаңыз — бұл жәшікке кіру рұқсаты тек иесінде қалады.
API — ең алдымен процестерді автоматтандыруға арналған, Яндекс 360 сервистерін басқарудың арнайы механизмі. API-мен жұмыс істеудің екі әдісі бар: арнайы қолданба жасау (әзірлеуші жасай алады) немесе компьютердің пәрмен жолын қолдану. Әзірлеушілерге арналған толық құжаттама