Тіркелмеген мекенжайларға жіберілген хаттарға арналған жәшік
Келесі мекенжайларға жіберілген хаттарды алуды реттеуге болады:
-
сіздің доменіңізге қатысты,
-
бірақ корпоративтік поштаңызда тіркелмеген.
Мысал
Сіз example.com домені мен үш мекенжайды тіркедіңіз: markov@example.com, pr@example.com және secretary@example.com.
Техникалық түрде жіберуші тек осы үш мекенжайға емес, кез келген мекенжайға жаза алады, мысалы, info@example.com немесе smith@example.com.
Әдепкі бойынша Яндекс Пошта осындай хаттарды қабылдамайды және сақтамайды, бірақ мұны өзгертуге болады.
Бұл не үшін қажет
- Реттеу жіберуші, мысалы, клиент нақты мекенжайды білмесе немесе теру кезінде қателессе, ұйымға бағытталған корреспонденцияны өткізбеуге мүмкіндік береді.
Мұндай хаттарды қалай алуға болады
Тіркелмеген мекенжайларға жіберілген хаттарды ұйымның кез келген пошта жәшігіне, мысалы, хатшының жәшігіне жинауға болады.
-
admin.yandex.kz бетін ашып, Пошта → Реттеулер тармағын таңдаңыз.
-
Жоғалған хаттарға арналған пошта жәшігі өрісінде қажетті қызметкердің мекенжайын көрсетіңіз.
Осы реттеу орындалғанға дейінгі жіберілген хаттарды бір жерден табуға бола ма?
- Жоқ. Егер осындай хаттарды жинауға арналған жәшік көрсетілмеген болса, Яндекс Пошта оларды сақтамайды.
Интернеттегі компания атауы Мысалы, Яндексте бұл yandex.ru
. Доменде login@example.com
түріндегі мекенжайлары бар қызметкерлердің пошталық жәшіктерін жасауға болады. Домендерді реттеу жолы