Синоним мекенжайлар (алиастар)

Ескерту

Бұл бір домен ішіндегі алиас мекенжайлары туралы мақала. Алиас домендер туралы Домендер бөлімінде айтылған.

Яндекс Поштадағы пошта жәшігінің бірнеше мекенжайы болуы мүмкін:

  • Қызметкерді тіркеу кезінде жасалатын негізгі мекенжай.

  • Қосымша мекенжайлар — кейінірек қосуға болатын алиастар. Егер қызметкердің алиас мекенжайлары бар болса, ол оларды кіру үшін пайдалана алады. Бір жәшіктің 10-ға дейін алиасы болуы мүмкін.

Бұл не үшін қажет

Мысалы, сізде markov@example.com негізгі мекенжайы бар Игорь Марков деген қызметкеріңіз бар. Ол PR-менеджер болып жұмыс істейді. Сіз pr@example.com мекенжайын жіберілген поштаның оның жеке пошта жәшігіне келуін қалайсыз.

Бұл жағдайда негізгі мекенжайға pr@example.com алиасын қоса аласыз. Осыдан кейін Игорь келесі әрекеттерді орындай алады:

  • жұмыс пошта жәшігінде pr@example.com мекенжайына жіберілген хаттарды оқу;

  • pr@example.com мекенжайларына хаттар жіберу;

  • Яндекс 360 қызметіне логин ретінде алиасты пайдаланып кіру.

Алиасты қосу жолы

Ескерту

Бұл нұсқаулық егер Яндекс 360 көмегімен қызметкерлердің аккаунттарын басқаратын болсаңыз қолайлы. Егер сізде өзіңіздің каталог қызметіңізбен автоматты түрде синхрондау орнатылған болса (мысалы, Active Directory), алиасты ол арқылы қосыңыз.

Active Directory жүйесімен синхрондауды басқару жолы

  1. admin.yandex.kz бетін ашыңыз.

  2. Қызметкерлер опциясын таңдаңыз.

  3. Тізімнен қажетті қызметкерді тауып, оның атын басыңыз.

  4. Қызметкер картасының жоғарғы оң жақ бұрышындағы үш нүктені басыңыз және Алиастарды өзгерту опциясын таңдаңыз.

  5. Жаңасын қосу опциясын басыңыз.

  6. Жаңа мекенжайды енгізіп, Қосу опциясын басыңыз.

Алиасты жою жолы

Ескерту

Бұл нұсқаулық егер Яндекс 360 көмегімен қызметкерлердің аккаунттарын басқаратын болсаңыз қолайлы. Егер сізде өзіңіздің каталог қызметіңізбен автоматты түрде синхрондау орнатылған болса (мысалы, Active Directory), алиасты ол арқылы қосыңыз.

Active Directory жүйесімен синхрондауды басқару жолы

  1. admin.yandex.kz бетін ашыңыз.

  2. Қызметкерлер опциясын таңдаңыз.

  3. Тізімнен қажетті қызметкерді тауып, оның атын басыңыз.

  4. Қызметкер картасының жоғарғы оң жақ бұрышындағы үш нүктені басыңыз және Алиастарды өзгерту опциясын таңдаңыз.

  5. Тінтуірді қажетті алиастың үстіне апарып, крестті басыңыз.

Алиастарды пайдалануға тыйым салу

Егер ұйымның әрбір қызметкерінің жұмыс істеу үшін тек бір мекенжайды пайдалануын қаласаңыз, алиастар арасында ауысуға тыйым салуға болады. Мұндай тыйым атаулы және домендік алиастарға да әсер етеді.

Назар аударыңыз: әрбір қызметкерде тыйым салынған кезде жалғыз мекенжай ретінде Пошта реттеулерінде таңдалған мекенжай қалады. Оны тек API арқылы POST org/{orgId}/mail/users/{userId}/settings/sender_info (құжаттама) көмегімен өзгертуге болады.

Тыйым салуды орнату жолы

  1. admin.yandex.kz бетін ашып, ПоштаРеттеулер тармағын таңдаңыз.
  2. Қызметкерлер Пошта реттеулерінде жіберушінің мекенжайын таңдай алмайды параметріне қарама-қарсы құсбелгіні қойыңыз.

Сұрақтар мен жауаптар

Қызметкерлер электрондық пошта клиенті арқылы поштамен жұмыс істеу кезінде алиасты пайдалана ала ма?

Иә.

Мұндай поштаны алу үшін қосымша ештеңе конфигурациялаудың қажеті жоқ.

Алиас мекенжайынан пошта жіберу үшін электрондық пошта клиентін қосымша реттеу керек.

Бірдей алиасты бірнеше пошта жәшіктеріне бекітуге бола ма?

Жоқ. Хатты бірден бірнеше қызметкер алу үшін таратылым жасаңыз. Нұсқаулық
Қолдау қызметіне жазу

API — ең алдымен процестерді автоматтандыруға арналған, Яндекс 360 сервистерін басқарудың арнайы механизмі. API-мен жұмыс істеудің екі әдісі бар: арнайы қолданба жасау (әзірлеуші жасай алады) немесе компьютердің пәрмен жолын қолдану. Әзірлеушілерге арналған толық құжаттама