Сұрақтар мен жауаптар
Қызметкер жәшігінен жоятын болса, мұрағатта хаттардың көшірмелері қала ма?
- Иә.
Мұрағатта аккаунттары блокталған қызметкерлердің хаттары қолжетімді ме?
- Иә.
Мұрағатта аккаунттары жойылған қызметкерлердің хаттары сақтала ма?
- Жоқ.
Мұрағатқа пошталық клиенттерді пайдаланатын қызметкерлердің хаттары түсе ме?
- Иә. Жалғыз ерекшелік — мұрағатқа SMTP арқылы жіберілген және IMAP бойынша синхрондалмаған хат түспейді.
Мен мұрағатта қажетті хаттарды неліктен таба алмай жатырмын?
-
Ең ықтимал себептер келесідей:
-
Тым қатаң іздеу шарттарын көрсеттіңіз.
-
Импортталған жәшіктер бойынша іздеп жатырсыз. Мұрағатқа тек ұйымның доменінде жасалған пошта жәшіктеріндегі хаттар кіреді.
-
Сіз мұрағатты қоспас бұрын жәшік иесі жойған хаттарды табуға әрекеттеніп жатырсыз.
-
Сіз ұйымнан жойылған қызметкердің хаттарын табуға әрекеттеніп жатырсыз.
-
Интернеттегі компания атауы Мысалы, Яндексте бұл yandex.ru
. Доменде login@example.com
түріндегі мекенжайлары бар қызметкерлердің пошталық жәшіктерін жасауға болады. Домендерді реттеу жолы
Электрондық пошта серверінен хабарлар алуға арналған екі жақты протокол. Хабарлар мен қалталар серверде сақталады және электрондық пошта клиентімен синхрондалады — бұл поштамен әртүрлі құрылғыларда жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Яндекс Поштамен жұмыс істеу үшін IMAP хаттамасын пайдалану ұсынылады.
Электрондық пошта серверіне шығыс хабарларды жіберуге арналған протокол. Пошта серверінен поштаны алу басқа протоколдар арқылы жүзеге асырылады – IMAP немесе POP3.