Шлюз қосу
Егер сізге қызметкерлердің пошта жәшіктеріне кірмес бұрын корпоративтік поштаны қандай да бір жолмен өңдеу қажет болса, пошта шлюзін пайдалануға болады.
Бұл не үшін қажет болуы мүмкін
Мысалы, үшінші тараптың спамға қарсы шешімін қосу үшін. Сонымен қатар бұл реттеу поштаның гибридтік конфигурациясын жүзеге асыруға: пайдаланушы бөлігінің жәшіктерін ішкі пошта серверіне (мысалы, Exchange), ал басқа бөліктің жәшіктерін Яндекс Поштаға орналастыруға мүмкіндік береді. Бұл жағдайда кіріс хат алдымен жеке серверіңізге келеді. Егер ол жерде сәйкес жәшік болса, хат оған түседі. Егер серверде хат алушылардың кем дегенде біреуі болмаса, ол әрі қарай Яндекс Поштаға жіберіледі.
Ол үшін поштаны шлюзге бағыттап, одан Яндекс Поштаға жіберу керек:
Назар аударыңыз: егер шлюз конфигурацияланған болса, онда ол арқылы барлық пошта, соның ішінде қызметкердің қызметкерге жазған хаттары, таратылымдар хаттары және т.б. бағытталады.
Шлюз арқылы жұмысты қалай реттеуге болады?
Кеңес
Бұл бөлімде қағиданың сипаттамасы бар, бірақ толық қадамдық нұсқаулық жоқ: нақты қадамдар шешілетін тапсырмаға байланысты болады.
Егер сіз пошта шлюздерінің қалай конфигурацияланатынын әлі білмесеңіз, шлюзсіз әдепкі конфигурацияны пайдаланыңыз.
-
Доменіңіздің MX жазбасын шлюзіңізге сілтеме жасайтындай етіп өзгертіңіз.
-
Шлюз тарапында кіріс поштаны
mx.yandex.netDNS жазбасына жіберу ережесін жасаңыз. -
Қажет болса, шлюз мекенжайын ақ тізімге қосыңыз — түсініктеме мен нұсқаулықты келесі бөлімде қараңыз.
Егер шлюзде үшінші тараптың спамға қарсы шешімі болса
Бұл жағдайда спам ретінде анықталған хаттарға арнайы тақырып қосу керек. Шлюзден осындай тақырыбы бар хатты алған кезде Яндекс Пошта оны пайдаланушының пошта жәшігіндегі Спам қалтасына салады.
Шлюзді Яндекске хаттарды қайта жіберген кезде, ол қажетсіз хаттарға X-Yandex-ExternalGate-Spam: YES тақырыбын қосатындай етіп орнатыңыз.
Рұқсат етілген кіріс пошта көздерінің тізімі
Рұқсат етілген IP мекенжайлары тізіміне шлюз немесе басқа сервер мекенжайын қосуға болады. Осыдан кейін, осы көзден келген пошта Спамооборона тарапынан тексерілмейді. Бұл, мысалы, мұндай жағдайларда пайдалы болуы мүмкін:
-
Сіз спамнан қорғану үшін үшінші тарап өнімін қолданасыз және оған толықтай сенесіз.
-
Сіз гибридтік жүйені конфигурацияладыңыз: пошта жәшіктерінің бір бөлігі ішкі пошта серверінде орналасқан және ол Яндекс Поштаға өзі өңдей алмаған хаттарды жібереді.
-
Сіз қызметкерлердің шабуылдаушыларға қарсы тұруға дайындығын тексеру үшін фишингілік шабуыл эмуляциясына тапсырыс бересіз.
Кеңес
Үшінші тараптың қорғаныс шешіміне сенімді болсаңыз да, Спамооборона жүйесінен бас тартпауға кеңес береміз.
Мекенжайды рұқсат етілген көздер тізіміне қалай қосуға болады
Мекенжайды рұқсат етілген көздер тізіміне тек API арқылы қосуға болады.
Тізімде нақты IP мекенжайлары (мысалы, 77.88.21.249), сонымен қатар бүтін ішкі желілер бола алады (мысалы, 77.88.54.0/23 немесе 2a02:6b8::/32).
Тізімді басқару үшін «Спамға қарсы тізім» тобындағы сұрауларды пайдаланыңыз. Сұраулардың сипаттамалары API Яндекс 360 құжаттамасында келтірілген.
Қосылған шлюзбен портреттер неліктен көрсетілмейді
Егер сізде пошта шлюзі орнатылған болса, доменнің MX жазбасы Яндекс серверіне емес, оған нұсқайды. Осыған байланысты Яндексте аккаунтарында орнатылған портреттер ұйымыңыздың доменіндегі есептік жазбалары бар қызметкерлердің хаттарында көрсетілмейді.
Спаммен күресуге арналған Яндекс технологиясы.
Электрондық поштаны өңдейтін серверді анықтау үшін қолданылатын DNS жазбасының түрі. Жіберуші хатты белгілі бір домендік атауға сәйкес келетін мекенжайға жіберуге тырысқанда, DNS сервері сол хатты қай серверге жіберу керектігін анықтау үшін MX жазбасын пайдаланады.
API — ең алдымен процестерді автоматтандыруға арналған, Яндекс 360 сервистерін басқарудың арнайы механизмі. API-мен жұмыс істеудің екі әдісі бар: арнайы қолданба жасау (әзірлеуші жасай алады) немесе компьютердің пәрмен жолын қолдану. Әзірлеушілерге арналған толық құжаттама