Пайдаланушыларды шақыру

Сіз пайдаланушыларды Яндекстегі өз аккаунттарымен ұйымыңызға қосылуға шақыра аласыз. Пайдаланушыларды шақыру үшін пошталық доменді қосу міндетті емес.

Назар аударыңыз

Баланста жаңа пайдаланушыларды есептегенде тарифті төлеу үшін жеткілікті қаражатыңыз болуы керек. Егер ұйымға 1000-нан астам қатысушы қосқыңыз келсе, беттің төменгі жағындағы үлгі арқылы қолдау қызметіне жазыңыз.

Шақырылған пайдаланушыларда сіздің доменіңіздегі пошта жәшігі болмайды. Осы кезде шақырылған пайдаланушылар ұйымға қосылған барлық Бизнеске арналған Яндекс 360 сервистерін пайдалана алады.

Пайдаланушыны ұйымға сілтеме арқылы шақыруға болады. Бір сілтеме арқылы тек бір қызметкерді шақыруға болады.

Пайдаланушыны шақыру үшін сілтемені алу үшін:

  1. Ұйым әкімшісінің аккаунтына кіріңіз.

  2. Қызметкерлер бетіне өтіп, Қосу түймесін басыңыз.

  3. Жаңа қызметкер терезесі ашылады. Егер сізде бірыңғай кіру (SSO) опциясы қосылмаған болса, оған дейін ашылған мәзірде Сілтеме арқылы шақыру опциясын таңдаңыз.

  4. Жаңа қызметкер терезесіндегі сілтемені көшіріп алып, ұйымға шақыру қажет қызметкерге жіберіңіз.

Бірнеше пайдаланушыны шақыру үшін, әрқайсысы үшін жеке сілтемені алыңыз. Ол үшін Жаңа қызметкер терезесін жауып, Қосу түймесін қайта басыңыз.

Ұйымға қосылу үшін, пайдаланушы жұмыс үшін пайдаланатын Яндекс аккаунтында авторизациядан өтіп, сілтеме арқылы өтуі тиіс. Осыдан кейін шақыру сілтемесі жарамсыз болады.

Сілтеме тек 24 сағат жарамды болады. Егер сілтеменің қолданылу мерзімі өтіп кетсе, жаңа сілтемені аласыз.

Қолдау қызметіне жазу