Аудит-логтер
Бұл мүмкіндік Кеңейтілген және Оңтайлы тарифтерінде қолжетімді.
Аудит-логтер сіздің ұйымыңыздағы қызметкерлердің негізгі оқиғалары мен белсенділігін бақылауға мүмкіндік береді. Бұл оқиғалар мен қауіпсіздікті бұзу жағдайларында пайдалы болуы мүмкін.
Аудит-логтердің көмегімен әкімшілер мен аудит-логтердің менеджерлері келесілерді қарай алады:
- Сервистердегі оқиғалар
-
- Қызметкерлер аккаунтқа қалай кіреді. Мысалы, қызметкердің қашан және қай құрылғыдан қосылғанын көруге болады.
- Ұйымдағы қызметкерлердің Пошта мен Дискідегі хаттар мен файлдармен орындайтын әрекеттері. Мысалы, сіз хатты немесе файлды кім жылжытқанын біле аласыз.
- Ұйым кабинетіндегі оқиғалар
-
- Басқа әкімшілер хаттар мұрағатында нені іздеуді және хаттар ережелерін қалай реттейді.
Қалай қосуға болады
- Бизнеске арналған Яндекс 360 қызметін ашыңыз.
- Сол жақтағы мәзірде Аудит-логтер опциясын таңдаңыз.
- Қосу түймесін басып, қосуды растаңыз.
Пайдаланушыларға хабарландыру жіберу
Офертаның 3.7 тармағына сәйкес рұқсат қосылғаннан кейін әкімші бұл туралы барлық пайдаланушыларға хабарлауға және қажет болған жағдайда олардың жазбаша келісімін алуға міндетті (егер бұрын бермеген болса).
Логтерді қарау жолы
1-қадам. Табу қажет логтерді көрсетіңіз
-
Бизнеске арналған Яндекс 360 қызметін ашыңыз.
-
Сол жақтағы мәзірде Аудит-логтер → Сервистердегі логтер опциясын таңдаңыз.
-
Қызмет опциясын таңдап, келесіні таңдаңыз:
- Пошта — Қызметкерлердің хаттармен әрекеттері.
- Диск — Қызметкерлердің файлдармен әрекеттері.
- Барлығы (аккаунттармен әрекеттер) — Қызметкерлердің аккаунттарға кіру оқиғалары.
-
Бизнеске арналған Яндекс 360 қызметін ашыңыз.
-
Сол жақтағы мәзірде Аудит-логтер → Басқару логтері опциясын таңдаңыз.
-
Бөлім опциясын таңдап, келесіні таңдаңыз:
- Хаттарға арналған ережелер — Хаттарға арналған ережелердегі өзгерістер логтері.
- Хаттар мұрағаты — Хаттар мұрағатындағы іздеу оқиғалары.
2-қадам. Сұрауды сүзгілер арқылы нақтылаңыз
Сүзу берілген параметрлер бойынша логтерді табуға мүмкіндік береді: мысалы, белгілі бір кезеңдегі белгілі бір оқиға.
Сүзгіні қосу үшін оны түртіп, қажетті параметрлерді таңдаңыз:
- Қызметкер немесе Әкімші — Бір немесе бірнеше қызметкерді көрсетіп, Сақтау түймесін басыңыз.
- Дата — кезеңді таңдаңыз немесе енгізіңіз.
- Оқиға — Бір немесе бірнеше оқиғаны көрсетіп, Сақтау түймесін басыңыз. Бір оқиғаны таңдағанда қосымша сүзгілеу параметрлері пайда болуы мүмкін — максималды үшеуін таңдауға болады.
Сүзгіні жою үшін оның оң жағындағы белгішесін басыңыз. Таңдалған сүзгіден бас тарту және алдыңғы қадамға оралу үшін Сүзгілерді бастапқы күйге қайтару түймесін басыңыз.
3-қадам. Логтерді жинап, қарап шығыңыз
- Логтерді табу түймесін басыңыз.
- Ол туралы көбірек білу үшін тізімдегі оқиғаны түртіңіз: ақпарат қалқымалы терезеде көрсетіледі.
Егер сіз хаттар мұрағатындағы «Іздеу» оқиғасы туралы барлық ақпаратты көргіңіз келсе, Яндекс ID идентификаторыңызбен байланыстырылған телефон нөмірін растаңыз. Немесе егер әлі байланыстырмаған болсаңыз, нөмірді байланыстырыңыз. Нөмірді байланыстыру жолын Яндекс ID Анықтамасынан білуге болады.
Оқиғалардың күні мен уақыты
Логтер оларды сұраған пайдаланушының уақыт белдеуінде көрсетіледі.
Бет жаңартылған кезде іздеу нәтижесі сақтала ма
Бет жаңартылған кезде іздеу нәтижесі мен таңдалған сүзгілер қалпына келтіріледі.
Егер ұйым кабинетінің басқа бөліміне өтсеңіз — іздеу нәтижесі қалпына келтіріледі, бірақ таңдалған сүзгілер сақталады. Бірдей параметрлермен логтер іздеуін қайталай аласыз.
Бизнеске арналған Яндекс 360 қызметінде ұйым реттеулерін басқаруға құқықтары бар қызметкер. Әкімші құқықтарын беру жолы
Бизнеске арналған Яндекс 360 қызметінде жеке реттеулер тобын басқаруға құқықтары бар қызметкер. Мысалы, төлемдер мен тарифтер менеджері «Төлем және тариф» бөлімін, ал хат ережелерінің менеджері «Хаттарды өңдеу ережелері» бөлімін пайдалана алады. Менеджердің қандай рөлдері бар және оларды қызметкерлерге тағайындау жолы