Бизнеске арналған Яндекс 360 қолдау қызметі қалай жұмыс істейді
Егер сізде Бизнеске арналған Яндекс 360 қызметіне қатысты сұрақ пайда болса және оның жауабын Анықтамадан таппаған болсаңыз, қолдау қызметіне жазыңыз. Білікті мамандар сізге кеңес беріп, қиындықтарды шешуге көмектеседі.
Қолдау қызметіне хабарласу жолы
-
Кері байланыс үлгісі арқылы
-
support-team@360.yandex.ru электрондық поштасына жазу арқылы
-
Ұйым әкімшісінің аккаунтындағы чат арқылы
Қолдау қызметі қандай жағдайларда көмектеседі
Келесілер туралы біле аласыз:
-
Бизнеске арналған Яндекс 360 сервистерінің мүмкіндіктері туралы;
-
қолжетімді тарифтер туралы;
-
қосу және реттеу туралы;
-
басқа платформалардан Бизнеске арналған Яндекс 360 қызметіне көшіру туралы;
-
төлем, құжаттарды рәсімдеу және реквизиттерді толтыру туралы;
-
ұйымды басқару туралы;
-
техникалық мәселелерді шешу туралы.
Егер сізде Бизнеске арналған Яндекс 360 сервистерін жақсарту бойынша ұсыныстарыңыз болса, олар туралы хабарласу кезінде айтыңыз.
Ескерту
Бизнеске арналған Яндекс 360 қызметінің қолдау қызметі үшінші тараптың бағдарламалық жасақтамасын реттеуге және жөндеуге қатысты сұрақтарыңыз бойынша көмектесе алмайды. Бұл жағдайда оның өндірушісіне хабарласқаныңыз жөн.
Жауапты қаншалықты жылдам аласыз
Бизнеске арналған Яндекс 360 қолдау қызметі тәулік бойы аптасына 7 күн жұмыс істейді Өтінішіңіздің нөмірі сіз өтініште көрсеткен электрондық пошта мекенжайыңызға жіберіледі.
Қолдау қызметінен алғашқы жауап әдетте 3 сағат ішінде келеді. Мәселені толық шешу мерзімі оның тақырыбы мен қиындық деңгейіне байланысты болады.