Қолданбаны пайдалануға көмек

Қолданба істемейді немесе қате туындап тұр. Құрылғы кэшін тазартып, Yandex Pro Play Market арқылы қайта орнатыңыз. Егер бұл кеңестер көмектеспесе, не болып жатқанын сипаттап беріңіз: қай жерге бастыңыз және қандай қате туындап тұр. Егер сіз скриншотты ілестіре жіберсеңіз, біз тезірек анықтаймыз.

Навигатор орынды жоғалта береді. Келесі қадамдарды орындап көріңіз — көп жағдайда осыдан кейін GPS жақсырақ жұмыс істейді:

— Қуатты үнемдеу режимін сөндіру

— Wi-Fi желісіне қосылу

— Барлық бөгде қолданбаларды жабу

— GPS-модульдің баптауларын GPS сынауға арналған қолданба көмегімен тексеру

Тарифті қосу (егер сіздің өңірде істейтін болса). "Жеткізу" немесе "Курьер" тарифтерінде тапсырыс алу үшін Yandex Pro кіріп, тариф атауына қарама-қарсы тұрған тетікті оңға жылжытып, қысқа оқытудан өтіңіз. Егер сіз "Жеткізу" бойынша сынақтан өткен болсаңыз, "Курьер" тарифі бойынша тапсырыстарды қайта оқытусыз қабылдай аласыз.