Машинада заттар немесе жөнелтім қалып қойды

Менің машинамда заттарды ұмытып кетті. Тапсырыс нөмірін жіберіп, клиенттің нені ұмытып кеткендігін толық сипаттап беріңіз. Біз оған хабарласып, тауып алған зат туралы айтып береміз. Оған заттарын қайтаруға көмектесуді өтінеміз — ол сізге шынайы ризашылығын білдіреді.

Жөнелтімді жібере алмай жатырмын (егер "Жеткізу" тарифі бұл өңірде бар болса). Алушыға хабарласып көріңіз, оның нөмірі тапсырыста көрсетілген. Егер бұл көмектеспесе — жөнелтім туралы бізге айтып, тапсырыс нөмірін хабарлаңыз. Біз анықтауға көмектесеміз.