Қызметкерлер мен рұқсаттар
- Қызметкерді қалай қосуға болады
- Қызметкердің рұқсаттарын қалай тоқтатуға болады
- Қызметкерді қалай өшіру керек
- Қызметкерді қалай қалпына келтіруге болады
- Бөлімшені қалай қосу керек
- Бөлімшені қалай өшіру керек
- Рөлдерді баптау
- Корпоративтік төлем тәсілін баптау
- Корпоративтік сапарлар үшін шығындар орталығын баптау
Қызметкерлер бөлімі арқылы сіз өз компанияңыздың қызметкерлерінің корпоративтік тапсырыстарды пайдалану мүмкіндіктерін басқарасыз. Сервисті осы қойындыда сіз тізімге қосқан адамдар ғана өздігінен пайдалана алады.
- Қызметкерді қалай қосуға болады
- Қызметкерді қалай қалпына келтіруге болады
- Бөлімшені қалай қосу керек
- Корпоративтік сапарлар үшін шығындар орталығын баптау
Қызметкерді қалай қосуға болады
-
Қызметкерлер мен рұқсаттар қойындысында +Қызметкерлер батырмасын басыңыз.
-
Қызметкердің атын, тегін, әкесінің атын және телефон нөмірін көрсетіңіз.
-
Қызметкерге өзі таксиге тапсырыс бере алуы үшін қолжетімді болатын тарифтер мен ай сайынғы максималды соманы белгілеңіз.
-
Сақтау батырмасын басыңыз.
Қызметкердің рұқсаттарын қалай тоқтатуға болады
-
Қызметкерлер мен рұқсаттар қойындысын ашыңыз.
-
Іздеуге телефон нөмірін енгізіңіз.
-
Табылған нөмірге басыңыз — түзету карточкасы ашылады.
-
Төменде тұрған
→ Рұқсатты тоқтату батырмасына басыңыз.
Қызметкерді қалай өшіру керек
-
Қызметкерлер мен рұқсаттар қойындысын ашыңыз.
-
Іздеуге телефон нөмірін енгізіңіз.
-
Табылған нөмірге басыңыз — түзету карточкасы ашылады.
-
Төменгі жағындағы
→ Өшіру батырмасын басыңыз. -
Әрекетті Өшіру батырмасымен растаңыз.
Қызметкерді қалай қалпына келтіруге болады
-
Қызметкерлер мен рұқсаттар қойындысын ашыңыз.
-
Іздеу жолына телефон нөмірін енгізіңіз — «Қызметкерлер» жазбасы пайда болады. Қызметкер туралы жазбаны ашу үшін соған басыңыз.
-
Меңзерді жазбаға бағыттап, Қалпына келтіру батырмасын басыңыз.
Бөлімшені қалай қосу керек
-
Қызметкерлер мен рұқсаттар қойындысын ашыңыз.
-
+Бөлімше батырмасын басыңыз.
-
Өрістерді толтырыңыз:
- Бөлімшенің атауы.
- Орналасқан жері. Егер бір бөлімше екіншісіне бағынышты болса, онда Орналасқан жері өрісіне басты бөлімшенің атауын енгізу керек.
- Такси мен Жеткізуге лимит.
- Рөл беру (осы бөлімшені басқара алатын менеджер немесе хатшы).
-
Сақтау батырмасын басыңыз.
Бөлімшені қалай өшіру керек
- Қызметкерлер мен рұқсаттар қойындысын ашыңыз.
- Қажетті бөлімшені таңдаңыз.
→ Түзету батырмасын басыңыз.- Өшіру батырмасын басып, әрекетті растаңыз.
Бөлімшені өшіру сәтті болу үшін онда қызметкерлер болмау керек.
Рөлдерді баптау
Қандай рөлдер бар
|
Мүмкіндіктер |
Бүкіл компанияның әкімшісі |
Бөлімшенің менеджері |
Бөлімшенің хатшысы |
|
Бөлімшелер мен топтарды қосу және түзету |
|
тек кірістірілгендер |
— |
|
Рұқсаттарды беру және түзету |
|
тек кірістірілген бөлімшелердің |
— |
|
Қызметкерлерді қосу және түзету |
|
бөлімше ішінде және кірістірілген |
— |
|
Шығын орталықтарының тізімін жүктеу |
|
— |
— |
|
Сапарға тапсырыс және бас тарту |
|
бөлімше үшін |
барлық бөлімшелер үшін |
|
Тапсырыстарды қарау |
|
бөлімшелер және кірістірілгендер |
бөлімшелер (тек жеке кабинетте жасалған тапсырыстар) |
Рөлдерді қалай беру керек
Бөлімшелер рөлді қосар алдында жасалуы керек. Әрбір рөлге Яндекстегі логинді тіркеу қажет.
- Компания парақшасына өтіңіз.
- Рөлдерді таңдап, +Рөл беру батырмасын басыңыз.
- Қызметкердің деректерін енгізіңіз.
- Қажетті рөлді таңдап, Сақтау батырмасын басыңыз.
Бөлімшенің менеджері немесе хатшысы жеке кабинетке кіре алу үшін ол Яндекс ID-де рөлді жасау кезінде тіркелген логин арқылы авторизациядан өтіп, site сілтемесі арқылы өту керек.
Корпоративтік төлем тәсілін баптау
Яндекс Go мобильді қолданбасында корпоративтік төлем тәсілін баптау үшін:
-
Сол жақ жоғарғы бұрыштағы мәзірге
басыңыз. -
Төлем тәсілдері (iOS үшін) немесе Сізге қалай төлеген ыңғайлы? (Android үшін) батырмасын басыңыз.
-
Өз ұйымыңыздың атауын таңдаңыз.
Жаңа төлем тәсілі орнатылды.
Егер корпоративтік төлем тәсілі қосылмаса:
-
Жеке кабинет арқылы қызметкерді тексеріп алыңыз — оны Қызметкерлер және рұқсаттар қойындысынан таңдаңыз:
- оған өзі жасайтын тапсырыстар қолжетімді;
- лимиттер мен шығындар орталықтары таңдалған.
-
Қызметкердің қолданбадағы және жеке кабинеттің баптауларындағы телефон нөмірлері бірдей екендігін тексеріп алыңыз.
-
Қызметкерге мобильді қолданбаны соңғы нұсқасына дейін жаңартуға кеңес беріңіз.
-
Қызметкерден қолданбаның баптауларындағы Телефон бөлімі арқылы телефон нөмірін көрсетуді немесе қолданбаға тіркеліп тұрған нөмірді ажыратып, қайта тіркеуді сұраңыз.
Қандай да бір төлем тәсілін сапар кезінде және сапардан кейін корпоративтік тәсілге өзгертуге болмайды.
Корпоративтік сапарлар үшін шығындар орталығын баптау
Шығындар орталығы қойындысындағы топты түзету кезінде:
-
Қызметкер қолданбада шығындар орталығын қалай көрсететіндігін таңдаңыз:
- Еркін түрде.
- Тізімнен (егер қажет болса, қызметкер машинаға тапсырыс беру кезінде қолданбада көретін шығындар орталығының тізімін қосыңыз).
- Тізімнен немесе еркін түрде.
-
Сіз қызметкер корпоративтік төлем қосылған сапарлар үшін шығындар орталығын міндетті түрде көрсететіндей етіп жасай аласыз. Ол үшін «Сапар үшін шығындар орталығы міндетті» фразасының жанына белгі қойыңыз.
-
Оған қоса, сіз «Әдепкі бойынша шығындар орталығын» көрсете аласыз, ол сіздің қызметкер басқа мәнді енгізбеген жағдайда сапарларға тіркелетін болады.
-
Қажет болса, шығындар орталығының тізімін қосыңыз.
Сіздің қызметкерлеріңіз үшін бұл функция қолжетімді болуы үшін оларға Яндекс Go мобильді қосымшасын соңғы нұсқаға дейін жаңарту қажет.