Сервис пен капчаны бұғаттау
Сервис неліктен бұғатталды?
Яндекс сервисі, егер оған пайдаланушылар немесе бағдарламалардан көп мөлшерде ұқсас сұраныстар түсе берсе, бұғатталуы мүмкін. Мысалы, мұндай жағдай бірнеше адам бір IP-мекенжайдан интернетке қосылған құрылғылардан Яндекстің қандай да бір сервисін пайдаланып жатқанда туындауы мүмкін. Мұндай жағдайда Яндекс олардың барлығын бір пайдаланушы деп түсініп, қосымша растауды сұрайды.

Неліктен маған "Мен робот емеспін" деген батырманы басқаннан кейін кодты енгізу ұсынылады?
Кейде тірі адамды бағдарламадан ажырату үшін "Мен робот емеспін" растауы жеткіліксіз болады. Біз алгоритмдерді жақсарту жолында үнемі жұмыс істейміз, алайда кейде қосымша тексерістен өтуді сұраймыз.
Бұл жағдайда іздеу парақшасына қайта оралу үшін капча суретінде көрсетілген таңбаларды енгізіп, Жіберу батырмасын басыңыз.

Капчаның суретін жаңарту үшін белгішесін басыңыз.
Суреттегі таңбалардың орнына дыбыстық капчадан сандарды енгізуге болады. Ол үшін
белгішесін басып, хабарламаны тыңдап шығыңыз.Егер таңбалар дұрыс енгізілсе, Яндекс сіздің браузерді тексерілген деп есіне сақтайды (алайда файлдар сіздің браузерде үнемі сақталуы тиіс).
Егер Яндекске тек автоматтық сұраныстар жасау қажет болса, онда сервисті пайдаланыңыз Яндекс.XML.
Егер сіз қосымша тексерістер себебінен сервиске ұзақ уақыт бойы орала алмай жатсаңыз, ол туралы қолдау қызметіне жазыңыз.
Менің IP-мекенжайым арқылы желіге басқа адам қалай кіреді?
Сіздің IP-мекенжайыңыздан мекенжайыңыздан түскен сұраныстар тіптен сіздің құрылғыдан жіберілмеуі мүмкін. Интернет-провайдерлер кейде бірнеше абонентті бір IP-мекенжайға біріктіреді.
Егер сіз қоғамдық желіге қосылсаңыз, мысалы, кафеде отырған кезде Wi-Fi арқылы интернетке шықсаңыз, онда сізде осы Wi-Fi нүктесін пайдаланатын адамдармен бірдей ІР-мекенжай болады.
Капчаның суретін көрмей тұрмын
Егер "Мен робот емеспін" опциясын таңдағаннан кейін капчаның суреті немесе оның аудио нұсқасы пайда болмаса, браузерде суреттерді жүктеудің қосулы тұрғандығын тексеріңіз. Егер сіз Яндекс заттаңбасын көріп тұрсаңыз, бірақ капча көрінбесе, браузердің плагиндері немесе файрвол баптаулары жүктеуді бұғаттамағандығын тексеріңіз. Егер сізде мұндай мәселе жұмыста отырған кезде туындаса, желі әкімгеріне жүгініңіз.
Қолдау қызметіне жазу
Осы сервистің қолдау қызметіне тікелей жүгінуіңізді өтінеміз. Ол үшін осы сервистің кері байланыс формасын пайдаланыңыз (әдетте, формалар парақшаның төменгі бөлігінде орналасқан немесе мазмұнынан қолжетімді). Осылайша, сіздің хабарламаңыз қажетті мамандарға жетіп, сіз жылдам жауап аласыз.